Дата
Клас 6
Тема. Гігієна житла.
Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла.
Мета: Ознайомити із оформленням житла, його функціональними зонами та вимогами до інтер'єру; навчити учнів навичкам прибирання житла, догляду за меблями, особливостями користування побутовою технікою для прибирання житла; виховання естетичних смаків; розвиток практичних умінь і навичок.
Обладнання: трудове навчання (для дівчат) : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. Закладів
/І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В. Горобець, О.І. Безносюк. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. – 240 с. : іл.; зразки ганчірок, інструментів, пристосувань, миючих засобів для прибирання житла.
Тип заняття: комбіноване.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Перевірка наявності учнів та їх готовності до заняття.
ІІ. Повторення матеріалу попереднього заняття
Повідомлення учнів:
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Бесіда:
ІУ. Повідомлення теми заняття, мотивація навчальної діяльності та постановка завдань перед учнями
У. Вивчення нового матеріалу
1. Значення гігієни житла в житті людини.
Розповідь учителя.
Житло є одним із найважливіших факторів зовнішнього середовища людини. Воно захищає від несприятливих метеорологічних факторів, є місцем роботи, відпочинку, сну. Повноцінне в гігієнічному відношенні житло повинно бути прибраним, достатньо просторим, сухим, мати сприятливий мікроклімат, чисте повітря, важливо, щоб у нього потрапляло сонячне світло.
2.Прибирання житла. Послідовність дій під час прибирання житла.
Вчитель: Прибирання житла ділиться на три категорії: щоденне, щотижневе, генеральне.
Робота в групах.
Завдання: підготуватися до повідомлення про кожний з трьох категорій прибирання житла та послідовність дій при цьому, опрацювавши текст підручника на с. 103 – 106.
Це цікаво!
Читання вголос тексту підручника на с. 106 – 107.
-2 -
3.Миючі засоби та інструменти для прибирання житла (огляд зразків та мал.. підр. 265, 266, 267).
Бесіда:
(Це речовини, за допомогою яких можна зробити речі та оселю чистими.)
Вчитель: За призначенням миючі засоби поділяються на такі групи:
За способом нанесення миючі засоби є аерозольні та рідкі.
(швабра, відро, ганчірки, серветки, губки тощо).
4.Побутова техніка для прибирання житла та особливості безпечного користування нею.
Самостійна робота з текстом підручника, с. 204 – 209, та наступним обговоренням за запитаннями:
(пилосос, парова швабра, парогенератор)
УІ. Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла
(с. 203 підр.)
УІІ. Підбиття підсумків заняття
І. Рефлексія. Бесіда:
ІІ. Оцінювання діяльності учнів
УІІІ. Домашнє завдання