Урок "Гігієна житла.Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла. "

Про матеріал
Ознайомлення учнв 6 класу із оформленням житла, його функціональними зонами та вимогами до інтер'єру; навчити учнів навичкам прибирання житла, догляду за меблями, особливостями користування побутовою технікою для прибирання житла; виховання естетичних смаків; розвиток практичних умінь і навичок.
Перегляд файлу

Дата

Клас  6

Тема. Гігієна житла.

            Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла.

Мета: Ознайомити із оформленням житла, його функціональними зонами та вимогами до інтер'єру; навчити учнів навичкам прибирання житла, догляду за меблями, особливостями користування побутовою технікою для прибирання житла; виховання естетичних смаків; розвиток практичних умінь і навичок.

Обладнання: трудове навчання (для дівчат) : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. Закладів

/І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В. Горобець, О.І. Безносюк. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2014. – 240 с. : іл.; зразки ганчірок, інструментів, пристосувань, миючих засобів для прибирання житла.

Тип заняття: комбіноване.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Перевірка наявності учнів та їх готовності до заняття.

 

ІІ. Повторення матеріалу попереднього заняття

  1. Яким чином людина може поповнити запаси енергії та отримати необхідні поживні речовини?
  2. Які поживні речовини ми отримуємо з їжею?
  3. Що таке режим харчування людини?
  4. Які особливості режиму харчування підлітка?

 

Повідомлення учнів:

  1. Шкода фаст-фудів для здоров'я людини.
  2. Корисність овочів і фруктів у харчуванні людини

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда:

  1. Про що може розповісти будинок, квартира, кімната, в яких ми мешкаємо?
  2. В чому заклечається повноцінність  житла?

 

ІУ. Повідомлення теми заняття, мотивація навчальної діяльності та постановка завдань перед учнями

 

У. Вивчення нового матеріалу

1. Значення гігієни житла в житті людини.

Розповідь учителя.

Житло є одним із найважливіших факторів зовнішнього середовища людини. Воно захищає від несприятливих метеорологічних факторів, є місцем роботи, відпочинку, сну. Повноцінне в гігієнічному відношенні житло повинно бути прибраним, достатньо просторим, сухим, мати сприятливий мікроклімат, чисте повітря, важливо, щоб у нього потрапляло сонячне світло.

 

2.Прибирання житла. Послідовність дій під час прибирання житла.

Вчитель: Прибирання житла ділиться на три категорії: щоденне, щотижневе, генеральне.

Робота в групах.

Завдання: підготуватися до повідомлення про кожний з трьох категорій прибирання житла та послідовність  дій при  цьому, опрацювавши текст підручника на с. 103 – 106.

 

Це цікаво!

Читання вголос тексту підручника на с. 106 – 107.

 

                                                          -2 -

 

3.Миючі засоби та інструменти для прибирання житла (огляд зразків та мал.. підр. 265, 266, 267).

Бесіда:

  1. Що таке миючі засоби?

(Це речовини, за допомогою яких можна зробити речі та оселю чистими.)

  1. Які вам відомі миючи засоби?

 

Вчитель: За призначенням миючі засоби поділяються на такі групи:

  • для  підлоги
  • для меблів
  • для ванної та санвузла
  • від накипу
  • для скла
  • поліролі
  • для знежирення поверхонь.

За способом нанесення миючі засоби є аерозольні та рідкі.

 

  1. Назвіть відомі вам інструменти для прибирання житла

(швабра, відро, ганчірки, серветки, губки тощо).

 

4.Побутова техніка для прибирання житла та особливості безпечного користування нею. 

Самостійна робота з текстом підручника, с. 204 – 209, та наступним обговоренням за запитаннями:

  1. Які сучасні пристрої  належать до побутової техніки для прибирання житла?

(пилосос, парова швабра, парогенератор)

  1. Які функції виконує кожен з них?

 

УІ. Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла

      (с. 203 підр.)

 

УІІ. Підбиття підсумків заняття

І. Рефлексія. Бесіда:

  1. Що нового ви дізналися на занятті?
  2. Для чого потрібно дотримуватися гігієни особистого житла?

ІІ. Оцінювання діяльності учнів

 

УІІІ. Домашнє завдання

  • Читати параграф 20 підр., с. 192 – 204.
  • Підготувати повідомлення
  1. Особливості догляду за предметами інтер'єру (с. 199 – 201 підр.)
  2. Догляд  за  побутовою відеотехнікою (с. 201 – 202 підр.)
  3. Догляд за скляними та дзеркальними поверхнями (с. 202 підр.)
  • Закінчити оформлення практичної роботи (с. 209 підр.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
11344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку