Конспект уроку
З фізичної культури для учнів 6-класу.
Тема уроку: Гімнастика.
Завдання уроку: 1. Вивчення техніки перекиду вперед.
2. Вдосконалення техніки стійки нам лопатках.
3. Рухлива гра
Мета уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Дата проведення:
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина уроку. |
8-10 хв. |
|
1. Шикування класу. |
20 с. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів |
- Діти. Шикуйсь. Рівняйсь. Струнко. Вільно. |
|
|
2. Привітання. |
10 с. |
|
3. Перекличка. |
30 с. |
|
4. Повідомлення теми та завдань уроку. |
20 с. |
Звернути увагу на правильне положення ніг при шикуванні |
- Сьогодні на уроці ми з вами будемо вчитись техніки перекиду вперед. Стійки на лопатках, а також пограємося у гру. |
|
|
5. Стройові вправи.
|
0,5 хв. 2 р. 2 р. 2 р. |
Слідкувати за правильністю і чіткістю виконання поворотів. |
|
|
|
6. Ходьба:
|
1,5 хв. 1 кр. 0,5 кр. 0,5 кр. 0,5 кр.
0,5 кр. |
Слідкувати за дотриманням правильного положення тіла під час ходьби |
7. Біг. - біг приставними кроками: 1-4 правим боком, руки на пояс 5-8 лівим боком, руки за голову - біг з високим підніманням колін -біг з підскоком |
1 кр.
1 кр. |
Слідкувати, щоб учні виконували вправи енергійно |
8. Перехід на ходьбу.
|
1 кр. |
|
9. Загально-розвиваючі вправи на місці. - В.п. – основна стійка 1-4 – колові рухи голови в праву сторону 1-4 – в ліву сторону |
6 хв.
4 р. |
При виконанні загально-розвиваючих вправ звернути увагу на правильність виконання, точність рухів |
- В.п. – о.с. 1-2 – нахили голови в праву сторону 3-4 – в ліву сторону |
4 р. |
|
- В.п. – о.с. 1-2 – нахили голови вперед 3-4 – назад |
4 р. |
Слідкувати за дотриманням дистанції між учнями під час виконання вправ |
- В.п. – руки вперед грудьми, ноги на ширині плеч 1-2 – ривки зігнутими руками 3-4 – ривки прямими руками |
6 р. |
Звернути увагу на чіткість виконання вправ. |
- В.п. – права рука вверху, ліва внизу Ривки рухами із зміною положення рук |
6 р. |
|
- В.п. – руки зігнуті біля плечей 1-4 колові рухи рук вперед 1-4 – назад. |
8 р. |
Нагадувати про правильне положення тіла під час виконання вправ |
- В.п. – руки на пояс, ноги нарізно 1-2 - нахили тулуба в праву сторону |
6 р. |
Слідкувати, щоб учні при нахилі тулуба руки і |
3-4 – в ліву сторону. |
|
ноги не згинали |
- В.п. – руки на пояс, ноги нарізно 1-2 – нахили тулуба вперед 3-4 – нахили тулуба назад |
6 р. |
|
- В.п. – руки на пояс, ноги нарізно 1-4 – колові рухи тулуба в праву сторону 1-4 – в ліву сторону |
4 р. |
|
- В.п. – о.с. 1 – присіли, руки вперед 2 – В.п. 3 – присіли, руки вперед 4 – В.п. |
10 р. |
Слідкувати, щоб учні не відривали п’ятки від підлоги. |
Стрибки: - на лівій нозі - на правій нозі - на двох ногах |
10 р. 10 р. 10 р. |
Слідкувати, щоб учні під час виконання стрибків відривали носки від підлоги |
- В.п. – о.с. 1 – стрибок, ноги нарізно, з хлопком над головою 2 – В.п. |
8 р. |
|
ІІ. Основна частина уроку |
27-30 хв. |
|
1. Вивчення техніки перекиду вперед. а) пояснення - приймаємо положення упор присівши. Випростовуючи ноги і переносячи масу тіла на руки, доторкаємося підборіддям до грудей; продовжуючи випростовувати ноги. Зігнуті руки; відштовхнутися носками ніг, спираючись лопатками, зігнути ноги і взятися руками за гомілки; перекотитися на спині і торкнутися ступенями підлоги; відпустити захват ніг. б) показ виконання вчителем в) виконання учнями |
10 хв. |
Звернути увагу на правильність виконання перекиду вперед та на страховку під час виконання вправи
Слідкувати за дисципліною на уроці |
2. Виконання техніки стійки на лопатках а) пояснення - вправа виконується з вихідного положення лежачи на спині зігнувши ноги і піднімаючи тулуб, обпертися зігнутими руками об тулуб і підлогу, прогнутися в грудній частині. Тулуб |
10 хв. |
Слідкувати, щоб тулуб був вертикально, ноги прямі, а носочки витягнуті вверх |
має бути вертикально, ноги підняті угору, носки витягнуті вверх. б) показ виконання вчителем в) виконання учнями |
|
|
3. Рухлива гра “Шишки, жолуді. горішки” Діти стають в коло по троє Перші – шишки Другі – жолуді Треті – горішки Один гравець є ведучим. Коли він назве слово “шишки”, то діти, які стоять перші повинні помінятися між собою, а зайвий гравець (ведучий) повинен зайняти чиєсь місце. Хто не встиг помінятися, той стає ведучим і знову називає “шишки” чи “жолуді” чи “горішки” і т.д. |
7 хв. |
Нагадувати учням про правила проведення гри |
ІІІ. Заключна частина уроку |
5 хв. |
|
|
|
|
1. Шикування класу |
|
Нагадати учням про те, що треба додержуватися відповідного рухового режиму в домашніх умовах; правил загартування тощо |
2. Проведення організму в стан відносного спокою. |
1,5 хв. |
|
3. Підведення підсумку. |
1,5 хв. |
|
- Що ми сьогодні робили на уроці? - Що вам найбільш сподобалось? |
|
|
4. Оголошення домашнього завдання. |
0,5 хв. |
|
5. Організований вихід з залу. |
1 хв. |
|