План - конспект уроку з Легкої атлетики для 8 класу

Про матеріал
Мета уроку:1. Формувати навички з техніки стрибків у довжину з розбігу та метання м’яча на дальність. 2. Розвивати фізичні якості учнів. 3. Сприяти збереженню та зміцненню здоров’я учнів, виховання загальнолюдських цінностей засобами рухливої гри. Завдання уроку: 1. Повторити техніку виконання стрибків у довжину з розбігу, метання малого м’яча на дальність. 2. Сприяти розвитку, спритності, швидкості, виносливості, координації рухів. 3. Виховувати цілеспрямованість, почуття колективізму, свідоме ставлення до занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

План-конспект уроку №

Дата:

Клас: 8-А

Тема уроку: Легка атлетика

 Мета уроку:1. Формувати навички з техніки стрибків у довжину з    розбігу та метання м’яча на дальність.

2. Розвивати фізичні якості учнів.

3. Сприяти збереженню та зміцненню здоров’я учнів, виховання загальнолюдських цінностей засобами рухливої гри.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку виконання стрибків у довжину з розбігу, метання малого м’яча на дальність.
  2. Сприяти розвитку, спритності, швидкості, виносливості, координації рухів.
  3. Виховувати цілеспрямованість, почуття колективізму, свідоме ставлення до занять фізичною культурою.

Обладнання: м’ячики для метання, фішки, рулетка, секундомір, свисток.

Зміст навального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

О гр

П гр

СМГ

Підготова частина (15')

1.

Організований вхід до залу.

 

Шикування в шеренгу.

Привітання

 

Тема нашого уроку: «Легка атлетика»,

(техніка виконання стрибка у довжину з розбігу, метання малого м’яча на дальність)

 

Повідомлення завдань урок

30 с.

 

30 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

30 с

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

30 с

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття.

 

 

2.

Інструктаж з БЖД:

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

 

3.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

(зручним способом)

30 сек.

30 сек

30 сек

Зробити аналіз.

4.

Стройові вправи:

  •  «Право-руч!»,
  • «Ліво-руч!»
  • «Кру-гом!».

30с.

1р.

2р.

1р.

30с.

2р.

1р.

30с.

1р.

2р.

1р.

 

Поворот виконувати на п’ятці і носку.

Стежити за поставою.

5.

Різновиди ходьби:

/ліворуч, в колону по одному/

  • на носках, руки на пояс;
  • на п’ятах, руки за голову;
  • ходьба випадами, руки на поясі
  • ходьба у напівприсіді, руки на поясі.

1 хв.

 

10 м 

10 м 

 

10 м 

 

10 м 

 

1 хв.

 

10 м 

10 м 

 

10 м 

 

10м.

 

 

1 хв.

 

10 м 

10 м 

 

10 м 

 

10м.

 

 

 

Рухи виконувати з лівої ноги.

Стежити за поставою учнів.

Стежити за дотриманням дистанції під час руху.

Утримувати рівновагу.

6.

1.Різновиди бігу:

  •        біг у повільному темпі;

 

  • біг спиною вперед,

 

  • біг правим приставним кроком
  • біг лівим приставним кроком
  •        біг у повільному темпі.

1'30''

20м

 

20м

 

20м

 

20м

 

20м

 

1'30''

20м

 

20м

 

15м

 

15м

 

15м

 

1'30''

 

 

вико

ну

ють

 

кро

ком

 

 

 

Біг рівномірний, без прискорень.

Біг на носках, дивлячись через праве плече

Дотримуватися дистанції, дихання вільне.

 

 

2.Перехід на ходьбу, виконання вправ на відновлення дихання:

1-4– руки через сторони вгору – вдих;

5-8 – в.п. – видих

 

 

2-3р.

 

 

2-3р

 

 

2-3р

Вдих глибоких, видих повний.

 

Руки в ліктях не згинати.

3. Перешикування з колони по одному у колону по чотири.

 

30 с

30с

30

Виконувати за командою, утримувати дистанцію у колонах та інтервал у шеренгах.

7.

ЗРВ на місці:

  •                   В.п.– руки на поясі

1 – нахил голови преред;

2 – підняти голову вгору;

3 – нахил голови вліво;

4 – те саме вправо.

  •                   В.п.– таке саме

1-4 – колові оберти головою вліво;

4-8 – те саме вправо.

  •                   В.п.– о.с.

1 – ліва рука на пояс,

2 – те саме правою рукою,

3 – ліву руку на плече,

4 – те саме правою рукою,

5 – ліву руку вгору,

6 – те саме правою,

7-8 – сплески у долоні над головою

9-14 – те саме у зворотному напрямку,

15-16 – сплески долонями об стегна.

  •                   В.п. – cтійка ноги нарізно, руки перед грудьми:

1 – поворот вліво, руки в сторони,

2 – в.п.

3 – 4 – в.п.

  • В.П.- ноги нарізно, руки на пояс:

1-2 нахили тулуба вправо:

3-4 нахили тулуба в ліво.

  •                   В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1 – лівою рукою дістати носка правої ноги,

2 – в.п.,

3-4 – те саме правою рукою.

  •                   В.п. – о.с.

1 – випад лівою вперед, руки в сторони;

2 – в.п.

3-4 – те саме правою.

  •                   В.п. - руки на поясі:

1 – присісти, руки вперед;

2 –в.п.;

3 – присісти, руки в сторони;

4 – в.п.

  •                   В.п.- о.с.
  1.               стрибок ноги нарізно, руки через сторони вгору, сплеск у долоні,
  2. В.п.

7хв.

 

2 р.

 

 

 

2 р.

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

5-6р.

 

7хв.

 

2 р

 

 

 

2 р.

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4-5р.

 

7хв.

 

2 р

 

 

 

2 р.

 

 

 

2 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

 

3р.

 

 

 

 

кроком

Уважно  рахунок; слідкувати за показом учителя.

Слідкувати за поставою, виконувати з максимальною амплітудою

 

Слідкувати за поставою, виконувати з максимальною амплітудою

 

Руки вгору – прямі.

Утримувати поставу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Утримувати поставу, поворот енергійний, п’ятку з підлоги не піднімати,

руки у ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нахил нижче, ноги у колінах не згинати.

 

 

 

 

Прогнутись.

Тулуб вперед не нахиляти, випад широкий, руки прямі, утримувати поставу.

 

Спина пряма, присід повний.

 

 

 

 

Стрибок пружній, м’який, дихання не затримувати.

 

 

Ходьба на місці.

10 сек

10 сек

10 сек

Відновлення дихання

Зімкнення колон

20сек.

20сек.

20сек.

 

Основна частина (26 хв.)

8.

Стрибки у довжину з розбігу.

5р.

4р.

2р.

Почергово. Слідкувати за правильним виконанням стрибків.

9.

Метання малого м’яча на дальність.

3р.

3р.

1р.

Слідкувати за правильним виконання метання. Дотримуватися правил техніки безпеки.

10

Рівномірний біг до 1000м.

5хв.

6хв.

Кроком

Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу.

11

Естафети. Перешикуватися в колону по три.

2хв.

2хв.

 

Слідкувати за чітким дотриманням правил гри.

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

30 сек

30 сек

30 сек

Зручним способом.

Заключна частина. 4 хв.

 

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Вправи на відновлення дихання.

 

3. Підведення підсумків уроку, оцінювання.

 

4. Вимірювання ЧСС за 10 сек

 

5.Організований вихід зі спортивної зали.

30 сек

2хв.

 

 

 

30 сек.

 

 

30 сек

2хв.

 

 

 

30 сек

 

 

30 сек

2хв.

 

 

 

30 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
2210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку