Юр’ївський ліцей
Урок гімнастики
в 9 класі
вчитель: Половинко А.І.
Задачі уроку: 1. Ознайомити з методами розвитку сили.
2. Навчити вправам комплексу, направленого на розвиток сили.
3. Розвивати силу плечового поясу та черевного преса. Місце проведення - спортивний зал.
Інвентар - гімнастичні мати, секундомір.
Тривалість уроку - 45 хвилин.
Частина уроку |
Зміст уроку |
дозування |
Організаційно- методичні вказівки |
||
К- ть під X. |
К-ть повт |
Час від п. |
|||
Підготовча 10-12 хв. |
1 .Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку.
3.Комплекс вправ в русі ( прохідний варіант). Вправа 1 В.п.- руки за спиною 1-4- ходьба на носках 5-8 - ходьба звичайним кроком 9-16- теж саме на п’ятках Вправа 2 В.п. - руки на поясі 1-16- нахили голови уперед, назад. 17-32- теж саме в сторони. Вправа 3 В.п.- руки донизу 1-4- присід, руки на коліна 5-8- в.п. Вправа 4 В.п.- руки уперед
Вправа 5 |
|
ЗО
сек. ЗО сек 3 рази 2 рази 3 рази 3 рази |
|
Перевірити наявність форми. Організувати клас до роботи Слідкувати за поставою Чітке виконання команд Спину тримати рівно. Слідкувати за |
|
В.п.- руки унизу позаду, пальці схрещені І - ривком руки назад, прогнутися 2- в.п. Вправа б В.п.- руки до плеч
В.п.- руки в сторони.
Вправа 8 В.п- ліва рука на поясі, права- в сторону
4- біг у повільному темпі, ходьба в обхід залу. |
|
3 рази 3 рази 3 рази 3 рази ЗО сек. |
|
дистанцією в колоні Чітке виконання команд, слідкувати за поставою. Мах виконувати прямою ногою. Вправу виконувати чітко |
Основна |
Короткі відомості про методи |
|
|
|
Теоретичні |
ЗО хв. |
розвитку сили. |
|
|
|
завдання |
|
Навчання вправам комплексу, |
|
|
|
підкріпляються |
|
направленого на розвиток |
|
|
|
показом та |
|
сили. |
|
|
|
повідомляються |
|
|
2 |
5 |
40 |
під час |
|
1. Метод динамічних зусиль: |
|
|
сек |
відпочинку |
|
а) підтягування у висі; |
2 |
5 |
40 |
Вправи |
|
б) згинання ,розгинання рук в |
|
|
сек |
виконуються |
|
упорі лежачи; |
4 |
5 |
• |
максимально |
|
в) піднімання прямих ніг до |
|
|
40 |
швидко. |
|
торкання за головою. |
|
|
сек |
|
2. Метод максимальних |
2 |
3 |
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зусиль: |
|
|
|
|
|
а) підтягування у висі з |
2 |
3 |
50 |
|
|
навантаженням; |
|
|
сек |
|
|
|
|
|
• |
У вигляді |
|
б) згинання,розгинання рук в |
2 |
3 |
50 |
навантаження |
|
упорі лежачи з навантаженням; |
|
|
сек |
використовуються |
|
в) піднімання прямих ніг з |
|
|
• |
набивні м’ячі. |
|
протистоянням. |
|
|
|
|
|
|
1 |
3 |
50 |
Протистояння |
|
|
|
|
сек |
здійснює |
|
3. Метод ізометричних зусиль: |
|
|
|
партнер, стоячи |
|
а) підтягування у висі з двома |
|
|
|
збоку. |
|
зупинками та фіксацією |
2 |
3 |
50 |
|
|
суглобних кутів; |
|
|
сек |
Зупинки |
|
|
|
|
• |
здійснюються |
|
б) згинання, розгинання рук в |
2 |
3 |
|
при різних кутах |
|
упорі лежачи з двома |
|
|
|
згинання рук та |
|
зупинками та фіксацією |
|
|
50 |
затриманням 5 -6 |
|
суглобних кутів; |
|
|
сек |
сек. |
|
в) вис на зігнутих руках - вис |
|
|
• |
|
|
прогнувшись |
2 |
6 |
|
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
сек |
Перехід у вис |
|
|
2 |
6 |
• |
прогнувшись |
|
4.Метод повторних зусиль: |
|
|
|
здійснюється за |
|
а) підтягування у висі; |
|
|
|
допомогою |
|
|
2 |
6 |
|
партнера. |
|
|
|
|
40 |
|
|
б) згинання, розгинання рук в |
|
|
сек |
Вправи |
|
упорі лежачи; |
|
|
• |
виконуються до |
|
в) з положення лежачи на |
|
|
|
відказу рук, в |
|
животі на низькій перекладині |
|
|
40 |
зручному темпі. |
|
перехід в упор. |
|
|
сек |
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
сек |
|
Заключна |
1. Ходьба, біг в повільному |
|
ЗО |
|
|
3-5 хв. |
темпі. |
|
сек. |
|
|
|
|
|
|
|
Оцінити роботу |
|
|
|
|
|
|
|
2. Шикування, підведення |
|
2 хв. |
|
учнів на уроці, |
|
підсумків уроку. |
|
ЗО |
|
вказати на помилки. |
|
3. Домашнє завдання: вправи |
|
сек. |
|
|
|
комплексу на розвиток сили. |
|
|
|
|