ЧАСТИНА УРОКУ |
ЗМІСТ |
ДОЗУВАННЯ |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ |
Підготовча (14-15хв.) |
Учитель: «Діти! Сьогодні ми закінчуємо тему: «Гімнастика»». З цим видом спорту ви добре познайомилися, та вмієте гарно виконувати вправи. Сьогодні ми згадаємо відомих гімнасток України та переглянемо їх найкращі виступи. 1.1. Теоретична частина уроку. Діти сидячи на гімнастичних лавах, готуються до перегляду відеоролику. 2. Клас розділити на 3 групи по 4-5 чоловік.
Учні кожної групи уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди. Прослухавши учні готують творчі завдання для інших груп. На наступному уроці кожна група дає відповіді на ці творчі завдання. В оцінюванні творчих завдань приймають учні, які звільнені від фізичної культури, віднесені до СМГ. Цих учнів готую заздалегідь до цього уроку. |
До 2 хв. |
У колоні по одному за зростом. (Презентація № 1) (Презентація № 2) Учні, що прослухали розповідь учителя та подивилися слайди складають творчі завдання, потім обмінюються завданнями між групами. Можу задати додаткові запитання, якщо виникли труднощі в оцінюванні. |
|
2.Вимірювання частоти серцевих скорочень(ЧСС) у спокої. |
До 1 хв. |
Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари за 30 с. |
|
3.Стройові вправи:
|
3-4 хв. |
Перешикування виконується за допомогою одинарного дроблення. Дистанція – один крок. Команди: 1)" У колони по три через центр – руш!" 2)"Кругом!" |
|
4.Загальнорозвивальні вправи на місці в парах |
6-7 хв. |
Інтервал – на довжину витягнутих рук вперед і в сторони |
|
5. Правила поведінки та техніка безпеки під час виконання гімнастичних вправ на обладнанні. |
До 1 хв. |
Усі вправи виконуються чітко за командою. Забезпечити страховку та самостраховку. |
Основна (25-27 хв.) |
1.Комплекс ритмічної гімнастики без предметів під музичний супровід. |
5-6 хв. |
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Комплекс складається із простих вправ. Що багаторазово повторюються без пауз для відпочинку в ритмі музики. |
|
2.Вимірювання ЧСС після навантаження |
До 1хв. |
Не затримувати дихання під час підрахунку |
|
3. Колове тренування: І станція – "Акробатична"- виконання вправ акробатичних елементів хлопцями та дівчатами. ІІ станція – "Сильні руки" – підйом силою та переворотом в упор у висі (4 повторення) та вправи в упорах на паралельних брусах. ІІІ станція – "Універсальна" – стрибки через скакалку на обох ногах ІV станція – "Рівновага на колоді" – виконання комбінації елементів, раніше вивчених. Організована зміна місця занять: хлопці міняються з дівчатами. V станція – "Грайлива" – проведення естафети "Хто швидше?" VІ станція – "Ритмічна гімнастика" – виконання комплексу ритмічної гімнастики за показом учениці. |
19-20 хв. 50 разів |
Розподілитися по 2-3 учні( на кожну станцію). Робота на станціях триває протягом 1хв.30с., після цього – відпочинок 30 с. Дівчата та хлопці виконують вправи раніше вивчені. Комбінації вправ елементів на цій станції виконують хлопці. Під час відпочинку між серіями струшувати руками. Стрибки у повільному темпі, обертаючи скакалку уперед і не затримуючи дихання. Спину тримати рівно, підборіддя підняти високо, руки в сторони. За командою вчителя діти організовано змінюють місце занять. Клас ділиться на дві команди – учні будують "тунель" і прокочують м’ячик. Чия команда перша – та і перемогла. Діти одночасно виконують вправи у ритмі музики. |
Заключна частина (4-5 хв.) |
1. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по каштановій доріжці та відновлення дихання. |
2-2 хв. |
У повільному темпі, добре розминаючи стопи. |
|
2. Вимірювання ЧСС наприкінці уроку |
До 1 хв. |
Не затримувати дихання, ЧСС не повинна перевищувати початкову на 10-15% |
|
3. Підбиття підсумків уроку. 4. Домашнє завдання: перегляд гімнастичних сайтів Інтернету наприклад: та підготовка реферату або творчого завдання для восьмих класів. |
До 1 хв. |
Оцінювання учнів. Стрибки через скакалку до 3 хв. – дівчата Віджимання від підлоги – до 25 разів – хлопці. |
|
4. Організоване залишення гімнастичної зали |
До 30 с |
У колону по одному |