Урок "Готуємо улюблені страви"

Про матеріал
Конспект уроку англійської мови в 7 класі "Готуємо улюблені страви" містить цікаві завдання на закріплення лексики з теми "Їжа". Мета уроку: повторити лексику і вдосконалити знання з теми, практикуватись використовувати вивчені лексичні одиниці та граматичні конструкції в монологічному та діалогічному мовленні, поповнити словниковий запас, тренувати правильну вимову, здатність сприймати мовлення на слух, удосконалити навички написання рецептів.
Перегляд файлу

Готуємо улюблені страви                                                            7 клас

Мета: Повторити лексику з теми «Їжа», закріпити і вдосконалити знання з теми, практикуватись використовувати вивчені лексичні одиниці та граматичні конструкції в монологічному та діалогічному мовленні (описувати спосіб приготування улюбленого блюда та ділитися рецептами страв), поповнити лексичний запас, тренувати правильну вимову, здатність сприймати мовлення на слух, удосконалити навички написання рецептів.

Розвивати  комунікативну компетенцію, уміння застосовувати вивчений лексичний матеріал в життєвих ситуаціях, формувати пізнавальну цікавість, поглибити знання учнів з теми, розвивати творчі здібності, мовну здогадку і мовну реакцію; формувати кулінарні навички і вміння.

Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я, позитивне ставлення до здорового способу життя, культуру спілкування.

,                                                                                                                                             

                                                     Хід уроку

І. Організаційний момент.

  1. Початок уроку / Greeting                                               
  2. Повідомлення теми та мети уроку /Aim

ІІ. Уведення в іншомовну атмосферу / Warming up

Вчитель: Let's start with watching an interesting and useful video and revise some verbs that we can call Cooking verbs. There are some new verbs in this video. So be attentive and try to remember them. You have to practise pronouncing them correctly.

  1. Показ відеоролика «Cooking verbs». Практика вимови. Діти вголос повторюють дієслова.
  2. Закріплення вивченої лексики. Вчитель демонструє картинки, на яких зображена певна дія. Учні мають скласти словосполучення, додаючи потрібний іменник (to peel …a potato).

II Основна частина уроку / Main part

  1. Аудіювання / Practice in Listening.

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Before watching the video answer some questions:

  • What have you eaten for breakfast today?
  • What do you usually like to eat?
  • What do you usually like to drink?
  • What are your favourite fruit?
  • What are your favourite vegetables?
  • Do you like pickled food? What kind?
  • Do you like dried food? What kind?
  • How often do you eat fast food? Do you like it?
  • Do you like to eat sweets? What kind?

2.Перегляд відео «Cookies Recipe».

3. Перевірка розуміння почутого (завдання містяться у відеоролику).

2.Робота в групах / Work in groups

You have a recipe of a dish. But every step of cooking was scrambled. Your task is to put sentences in the correct order. But don’t say what dish it is. Your classmates have to guess it.

Учні отримують заздалегідь розрізані на смужки рецепти. Склавши речення в правильному порядку, зачитують рецепт. Інші групи відгадують назву цієї страви:

  1. Take 3or 4 potatoes.

 Mash them.

Then peel them carefully.

If the potatoes are very big, cut them into smaller pieces.

Then put them into cold  water, add some salt and boil till they are ready.

Get the water out and add some  milk  and  butter.

Wait till the milk starts boiling, mash everything carefully.

 

  1. Peel and cut beetroots, carrots and onions.

 And fry them in 2 spoonfuls of vegetable oil in the frying pan.

 Add sliced tomatoes and them into the saucepan.

Then in 15 minutes add chopped cabbage, salt and sugar to your taste, stir.

Boil until this dish is quite ready.

Finally, season with parsley and dill and serve with sour cream.

Enjoy your meal!

 

  1.  You should take two tomatoes, three cucumbers, a tin of olives and some cheese.

 First, cut  the tomatoes and cucumbers into pieces.

Second, open the tin of olives.

Put all the vegetables and olives in a large bowl.

Cut the cheese into large cubes and put it into the bowl, too.

Last, add some salt, pepper, vinegar and olive oil.

Enjoy your meal!

3. Монологічне мовлення / Speaking

Діти розповідають, як готують улюблені страви, демонструючи картинки зі зображеннями відповідних продуктів та кухонних приладь.

 

4.Читання / Practice in Reading

Прочитати рецепт (вправа 4 на сторінці 78. Підручник О.Карп’юк).

Знайти у тексті і виписати «cooking verbs».

5. Робота в парах / Work in pairs

З’єднати початок і продовження прислівя. Записати прислів’я в зошит.

The appetite comes

after supper walk а mile.

After dinner sleep а while

an angry man.

An apple а day

with eating.

A hungry man is

but eat to live.

Every cook praises his own

keeps the doctor away.

Don’t live to eat

broth.

 

6. Письмо / Writing

Робота в групах. Кожна група отримує список страв. Завдання: обрати одну із страв і написати рецепт її приготування.

Fried chicken

Vegetable salad

Sandwich

Hot dog

Hamburger

Mashed potatoes

Omelette

 

III. Summing-up.Підсумок уроку. Оцінювання. Відповісти на запитання.

What food do you like to eat? What food don’t you like?

What food makes you strong and gives you energy?

What food helps you to grow?

What food makes your bones and teeth strong?

 Why must you eat vegetables and fruit?

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку