Урок-гра «Історія Давнього Риму» (інтегрований курс) для 6 класу

Про матеріал

Опис: розробка уроку-гри «Історія Давнього Риму» містить завдання, які дають можливість учням 6 класів виявити й оцінити рівень сформованості мовленнєвої, просторової, логічної, інформаційної компетентностей за результатами вивчення розділу «Історія Давнього Риму». Урок супроводжується системою взаємозв'язаних презентацій.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Як називається бойовий порядок римської піхоти, призначений для захисту від метальних снарядів.1б.10с.

Номер слайду 2

1. Як називається бойовий порядок римської піхоти, призначений для захисту від метальних снарядів.1б.10с.«Черепаха»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. Як називається бойовий порядок римської піхоти, призначений для захисту від метальних снарядів.1б.10с.

Номер слайду 2

1. Як називається бойовий порядок римської піхоти, призначений для захисту від метальних снарядів.1б.10с.«Черепаха»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

10. Назвіть географічні об'єкти: 1) острів, 2) ріка 2б.20с.2 1

Номер слайду 2

10. Назвіть географічні об'єкти: 1) острів, 2) ріка 2б.20с.1 1. о. Сицилія о. Сицилія 2 2. р. По По

Зміст слайдів
Номер слайду 1

11. Назвіть географічні об'єкти: 1) гори, 2) острів 2б.20с.2 1

Номер слайду 2

11. Назвіть географічні об'єкти: 1) гори, 2) острів 2б.20с.1 1. Альпи Альпи2 2. Сардиніяо. Сардинія

Зміст слайдів
Номер слайду 1

12. Назвіть географічні об'єкти: 1) ріка, 2) місто 2б.20с.2 1

Номер слайду 2

12. Назвіть географічні об'єкти: 1) ріка, 2) місто 2б.20с.2 1 1. р. Рубікон Рубікон 2. м. Карфаген Карфаген

Зміст слайдів
Номер слайду 1

13. Назвіть географічні об'єкти: 1) море, 2) острів 2б.20с.1 2

Номер слайду 2

13. Назвіть географічні об'єкти: 1) море, 2) острів 2б.20с.1 1. Іонічне море Іонічне море 2 2. о. Корсика о. Корсика

Зміст слайдів
Номер слайду 1

14. Назвіть географічні об'єкти: 1) місто, 2) місто 2б.20с.1 2

Номер слайду 2

14. Назвіть географічні об'єкти: 1) місто, 2) місто 2б.20с.1 2 1. м. Рим. Рим2. м. Сіракузи. Сіракузи

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

16. Назвіть народи, які проживали на цих територіях2б.20с.1 2

Номер слайду 2

16. Назвіть народи, які проживали на цих територіях2б.20с.1 2 1. Латини2. Етруски

Зміст слайдів
Номер слайду 1

17. Цей фразеологізм уживають, коли потрібно охарактеризувати незначну річ або ситуацію, яка несподівано може мати серйозні наслідки. Поява вислову пов’язана з подіями 390 р. до н.е., коли мало місце захоплення більшої частини Рима галльськими племенами. Але фортеця на Капітолійському пагорбі ще трималася. Наступна ворожа вилазка була вночі, племена роззброїли варту дуже тихо, що навіть собаки не почули (прокинулися). Назвіть цей фразеологізм. 3б.30с.

Номер слайду 2

17. Цей фразеологізм уживають, коли потрібно охарактеризувати незначну річ або ситуацію, яка несподівано може мати серйозні наслідки. Поява вислову пов’язана з подіями 390 р. до н.е., коли мало місце захоплення більшої частини Рима галльськими племенами. Але фортеця на Капітолійському пагорбі ще трималася. Наступна ворожа вилазка була вночі, племена роззброїли варту дуже тихо, що навіть собаки не почули (прокинулися). Назвіть цей фразеологізм. 3б.30с.«Гуси Рим урятували»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

18. Ця фраза означає прийняття безповоротного рішення. Уперше прозвучала 49 р. до н.е. під час переправи через річку, що відокремлювала Умбрію від Північної Італії. Ця переправа стала початком громадянської війни. Особа, яка наказала здійснити цей крок, ризикувала, але цей ризик виявився виправданим, ця особа врешті-решт досягла своєї мети, ставши диктатором Риму. Назвіть слова історичного діяча, що стали крилатими?3б.30с.

Номер слайду 2

18. Ця фраза означає прийняття безповоротного рішення. Уперше прозвучала 49 р. до н.е. під час переправи через річку, що відокремлювала Умбрію від Північної Італії. Ця переправа стала початком громадянської війни. Особа, яка наказала здійснити цей крок, ризикувала, але цей ризик виявився виправданим, ця особа врешті-решт досягла своєї мети, ставши диктатором Риму. Назвіть слова історичного діяча, що стали крилатими?3б.30с.«Жереб кинуто»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

19. Цей вислів використовують для позначення не надто чистого джерела прибутку (можливо, навіть, незаконного, аморального), але отримувача його це не надто турбує. Цей вислів приписують римському імператору Веспасіану, який з метою поповнення державної скарбниці обклав податком громадські вбиральні. Його син Тит дорікнув за це батькові. Тоді Веспасіан узяв монети, які надійшли від цього податку, підніс її до носа сина і спитав, чи ж пахнуть вони. Той заперечив. Як звучить відповідь Веспасіана синові.3б.30с.

Номер слайду 2

19. Цей вислів використовують для позначення не надто чистого джерела прибутку (можливо, навіть, незаконного, аморального), але отримувача його це не надто турбує. Цей вислів приписують римському імператору Веспасіану, який з метою поповнення державної скарбниці обклав податком громадські вбиральні. Його син Тит дорікнув за це батькові. Тоді Веспасіан узяв монети, які надійшли від цього податку, підніс її до носа сина і спитав, чи ж пахнуть вони. Той заперечив. Як звучить відповідь Веспасіана синові.3б.30с.«Гроші не пахнуть»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

2. Які місяці в календарі названі на честь римських імператорів?1б.10с.

Номер слайду 2

2. Які місяці в календарі названі на честь римських імператорів?1б.10с. Липень (римська назва «Юліус», на честь Юлія Цезаря)Серпень (римська назва «Аугустус», на честь Октавіана Августа)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

20. Поява цього виразу завдячує битві при Аускулі 279 р. до н.е. Означає перемогу, яка дістається дуже великою ціною. Тоді епірська армія здобула перемогу над армією римлян, але зазнала значних утрат. Назвіть цей фразеологізм. 3б.30с.

Номер слайду 2

20. Поява цього виразу завдячує битві при Аускулі 279 р. до н.е. Означає перемогу, яка дістається дуже великою ціною. Тоді епірська армія здобула перемогу над армією римлян, але зазнала значних утрат. Назвіть цей фразеологізм. 3б.30с.«Піррова перемога»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

21. Ці слова римський історик Тіт Лівій у праці «Історія Риму від заснування міста» промовляє вустами Бренна, ватажка галльського племені сенонів, які захопили більшу частину міста Рим. Вони погодилися звільнити місто за викуп. Галли принесли терези та гирі, римляни – золото. Римляни помітили, що гирі фальшиві (мають більшу вагу), і вказали на це Бреннові. У відповідь ватажок галлів кинув на ваги свій меч і вигукнув… Назвіть цей вислів, що став фразеологізмом.3б.30с.

Номер слайду 2

21. Ці слова римський історик Тіт Лівій у праці «Історія Риму від заснування міста» промовляє вустами Бренна, ватажка галльського племені сенонів, які захопили більшу частину міста Рим. Вони погодилися звільнити місто за викуп. Галли принесли терези та гирі, римляни – золото. Римляни помітили, що гирі фальшиві (мають більшу вагу), і вказали на це Бреннові. У відповідь ватажок галлів кинув на ваги свій меч і вигукнув… Назвіть цей вислів, що став фразеологізмом.3б.30с.«Горе переможеним»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

22. Цей фразеологізм уживають, коли необхідно висловити рішучість домогтися бажаного за будь-яку ціну. Автором цього вислову вважають імператора Калігулу. Він витрачав на своє утримання значні кошти з державної скарбниці, не відмовляючи собі ні в чому. Коли йому дорікнули за це, він відповів: «Жити потрібно або в усьому собі відмовляючи, або як Цезар». Як нині звучить цей фразеологізм?3б.30с.

Номер слайду 2

22. Цей фразеологізм уживають, коли необхідно висловити рішучість домогтися бажаного за будь-яку ціну. Автором цього вислову вважають імператора Калігулу. Він витрачав на своє утримання значні кошти з державної скарбниці, не відмовляючи собі ні в чому. Коли йому дорікнули за це, він відповів: «Жити потрібно або в усьому собі відмовляючи, або як Цезар». Як нині звучить цей фразеологізм?3б.30с.«Або все, або нічого»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

23. Цей фразеологізм увійшов у літературну мову завдяки байці французького письменника Ж. Лафонтена, але пов’язаний з місцями пересування у «Вічному місті» й державі. 3б.30с.

Номер слайду 2

23. Цей фразеологізм увійшов у літературну мову завдяки байці французького письменника Ж. Лафонтена, але пов’язаний з місцями пересування у «Вічному місті» й державі. 3б.30с.«Усі дороги ведуть до Риму»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

24. У вислові згадується ім’я карфагенського полководця, учасника ІІ Пунічної війни. Він ще в десять років заприсягся своєму батькові бути непримиренним ворогом Риму, цю присягу було дотримано. Тільки коли переконався в неможливості продовжувати боротьбу, покінчив життя самогубством. Вислів означає рішучість іти до кінця. Назвіть цей фразеологізм.3б.30с.

Номер слайду 2

24. У вислові згадується ім’я карфагенського полководця, учасника ІІ Пунічної війни. Він ще в десять років заприсягся своєму батькові бути непримиренним ворогом Риму, цю присягу було дотримано. Тільки коли переконався в неможливості продовжувати боротьбу, покінчив життя самогубством. Вислів означає рішучість іти до кінця. Назвіть цей фразеологізм.3б.30с.«Ганнібалова присяга»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

25. Співвіднесіть Провінція. Контрибуція. Тріумф. Грошові виплати державам-переможницям, які сплачує країна, що зазнала поразки. Урочистий в’їзд і хода Римом полководця та армії. Завойована римлянами область, країна, що розташовувалася за межами Італії. 3б.30с.

Номер слайду 2

25. Співвіднесіть Провінція. Контрибуція. Тріумф. Грошові виплати державам-переможницям, які сплачує країна, що зазнала поразки. Урочистий в’їзд і хода Римом полководця та армії. Завойована римлянами область, країна, що розташовувалася за межами Італії. 3б.30с.1 С, 2 А, 3 В

Зміст слайдів
Номер слайду 1

26. Співвіднесіть Популяри Плебеї Оптимати. Патриції Особисто вільні люди, але не володіли землею й не мали права обіймати державні посади. Корінне населення, що належало до родовитої громади за давніших часів у Стародавньому Римі. Прибічники правління Сенату, противники реформ. 3б.30с.

Номер слайду 2

26. Співвіднесіть Популяри Плебеї Оптимати. Патриції Особисто вільні люди, але не володіли землею й не мали права обіймати державні посади. Корінне населення, що належало до родовитої громади за давніших часів у Стародавньому Римі. Прибічники правління Сенату, противники реформ. 3б.30с.2 А, 3 С, 4 В

Зміст слайдів
Номер слайду 1

27. Співвіднесіть Тит Лівій. Гай Меценат Діоклетіан. Костянтин. Римський імператор, який після понад 20 років правління добровільно зрікся влади. Автор «Історії Рима від заснування міста». Римський імператор, перший християнин на троні.3б.30с.

Номер слайду 2

27. Співвіднесіть Тит Лівій. Гай Меценат Діоклетіан. Костянтин. Римський імператор, який після понад 20 років правління добровільно зрікся влади. Автор «Історії Рима від заснування міста». Римський імператор, перший християнин на троні.3б.30с.1 В, 3 А, 4 С

Зміст слайдів
Номер слайду 1

28. Співвіднесіть Акведук. Терма. Атрій Інсула. Лазня. Багатоквартирний, багатоповерховий будинок. Водогін.3б.30с.

Номер слайду 2

28. Співвіднесіть Акведук. Терма. Атрій Інсула. Лазня. Багатоквартирний, багатоповерховий будинок. Водогін.3б.30с.1 С, 2 А, 4 В

Зміст слайдів
Номер слайду 1

29. Співвіднесіть 753 р. до н.е.509 р. до н.е.264 р. до н.е. Початок І Пунічної війни. Початок ІІ Пунічної війни. Заснування міста Рим, початок римського літочислення. Утворення римської республіки. 3б.30с.

Номер слайду 2

29. Співвіднесіть 753 р. до н.е.509 р. до н.е.264 р. до н.е. Початок І Пунічної війни. Початок ІІ Пунічної війни. Заснування міста Рим, початок римського літочислення. Утворення римської республіки. 3б.30с.1 С, 2 D, 4 А

Зміст слайдів
Номер слайду 1

3. Йордан у книзі «Про походження та діяння гетів» писав: «Ці венеди походять від одного кореня й сьогодні відомі під трьома назвами:…». Перелічіть ці назви.1б.10с.

Номер слайду 2

3. Йордан у книзі «Про походження та діяння гетів» писав: «Ці венеди походять від одного кореня й сьогодні відомі під трьома назвами:…». Перелічіть ці назви.1б.10с. Венеди, анти, склавини

Зміст слайдів
Номер слайду 1

30. Співвіднесіть Горацій Тит. Плутарх. Тиберій Гракх. Римський імператор з династії Флавіїв, який виділяв значні кошти на допомогу тим, хто постраждав від виверження Везувію. Поет «золотого віку» римської літератури. Народний трибун, який виступив з проектом земельної реформи.3б.30с.

Номер слайду 2

30. Співвіднесіть Горацій Тит. Плутарх. Тиберій Гракх. Римський імператор з династії Флавіїв, який виділяв значні кошти на допомогу тим, хто постраждав від виверження Везувію. Поет «золотого віку» римської літератури. Народний трибун, який виступив з проектом земельної реформи.3б.30с.1 В, 2 А, 4 С

Зміст слайдів
Номер слайду 1

31. Співвіднесіть Юнона. Церера Діана. Веста. Богиня землеробства Богиня домашнього вогнища. Покровителька жінок та материнства3б.30с.

Номер слайду 2

31. Співвіднесіть Юнона. Церера Діана. Веста. Богиня землеробства Богиня домашнього вогнища. Покровителька жінок та материнства1 С, 2 А, 3 В3б.30с.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

32. Співвіднесіть Аттіла. Гейзеріх. Аларіх. Германаріх. Вестгот. Гун Вандал3б.30с.

Номер слайду 2

32. Співвіднесіть Аттіла. Гейзеріх. Аларіх. Германаріх. Вестгот. Гун Вандал1 В, 2 С, 3 А3б.30с.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

33. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Усиновлений Цезарем, його основний спадкоємець.2. Принцепс. Імператор. «Батько вітчизни».3. Правив упродовж 30 р. до н.е. – 14 р.4. Переміг у битві при м. Акцій.5. Розширив кордони імперії (на заході досяг Атлантичного океану, на півночі – по Дунаю, на сході – до р. Євфрат та Парфянського царства).6. «Прийняв Рим цегляним, а залишає мармуровим».

Номер слайду 2

33. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Усиновлений Цезарем, його основний спадкоємець.2. Принцепс. Імператор. «Батько вітчизни».3. Правив упродовж 30 р. до н.е. – 14 р.4. Переміг у битві при м. Акцій.5. Розширив кордони імперії (на заході досяг Атлантичного океану, на півночі – по Дунаю, на сході – до р. Євфрат та Парфянського царства).6. «Прийняв Рим цегляним, а залишає мармуровим». Октавіан Август

Зміст слайдів
Номер слайду 1

34. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Римський полководець.2. Служив у Галлії під командуванням Юлія Цезаря. 3. Учасник Другого тріумвірату. 4. Коханий Клеопатри.5. 31 р. до н.е. програв битву біля мису Акцій.6. Наклав на себе руки, помер на руках коханої.

Номер слайду 2

34. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Римський полководець.2. Служив у Галлії під командуванням Юлія Цезаря. 3. Учасник Другого тріумвірату. 4. Коханий Клеопатри.5. 31 р. до н.е. програв битву біля мису Акцій.6. Наклав на себе руки, помер на руках коханої. Марк Антоній,бюст, музей Монтемартіні, Рим

Зміст слайдів
Номер слайду 1

35. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Жив у 100-44 р. до н.е.2. Учасник І тріумвірату.3. Сприяв сходженню на престол Клеопатри.4. Здобув перемогу над понтійським царем Фарнаком 47 р. до н.е., сповістивши про це свого товариша Амінція так: «Прийшов, побачив, переміг».5. Ухвалював закони в інтересах плебсу.6. Був убитий під час засідання сенату.

Номер слайду 2

35. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Жив у 100-44 р. до н.е.2. Учасник І тріумвірату.3. Сприяв сходженню на престол Клеопатри.4. Здобув перемогу над понтійським царем Фарнаком 47 р. до н.е., сповістивши про це свого товариша Амінція так: «Прийшов, побачив, переміг».5. Ухвалював закони в інтересах плебсу.6. Був убитий під час засідання сенату. Юлій Цезар

Зміст слайдів
Номер слайду 1

36. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Останній імператор з династії Юліїв-Клавдіїв.2. Убив зведеного брата, матір, дружину, сина. Примусив свого учителя – філософа Сенеку – накласти на себе руки.3. Після «Великої пожежі» перебудував Рим.4. Уважав себе неперевершеним музикантом, візницею, атлетом.5. На чотирьох Олімпійських іграх 67 р. був проголошений олімпійським чемпіоном, отримав вінки переможця навіть у тих видах змагань, у яких він узагалі участі на брав. 6. Дізнавшись про заколот проти себе, наказав рабу вбити себе.

Номер слайду 2

36. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Останній імператор з династії Юліїв-Клавдіїв.2. Убив зведеного брата, матір, дружину, сина. Примусив свого учителя – філософа Сенеку – накласти на себе руки.3. Після «Великої пожежі» перебудував Рим.4. Уважав себе неперевершеним музикантом, візницею, атлетом.5. На чотирьох Олімпійських іграх 67 р. був проголошений олімпійським чемпіоном, отримав вінки переможця навіть у тих видах змагань, у яких він узагалі участі на брав. 6. Дізнавшись про заколот проти себе, наказав рабу вбити себе. Нерон

Зміст слайдів
Номер слайду 1

37. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Найвидатніший поет Стародавнього Риму.2. Жив у 70-19 рр. до н.е. в Неаполі, або поблизу нього.3. У своєму найвідомішому творі оспівав легендарне походження римського народу.4. Написані ним твори дуже скоро стали класикою. Уся пізніша римська поезія повна запозичень з його творів.5. І. Котляревський, використовуючи сюжет його найвідомішого твору, написав свою однойменну поему. 6. У його гробниці викарбовано слова: «У Мантуї був народжений, помер у Калабрії, спочиваю у Парфенопеї – оспівував пасовиська, села, вождів».

Номер слайду 2

37. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Найвидатніший поет Стародавнього Риму.2. Жив у 70-19 рр. до н.е. в Неаполі, або поблизу нього.3. У своєму найвідомішому творі оспівав легендарне походження римського народу.4. Написані ним твори дуже скоро стали класикою. Уся пізніша римська поезія повна запозичень з його творів.5. І. Котляревський, використовуючи сюжет його найвідомішого твору, написав свою однойменну поему. 6. У його гробниці викарбовано слова: «У Мантуї був народжений, помер у Калабрії, спочиваю у Парфенопеї – оспівував пасовиська, села, вождів». Вергілій

Зміст слайдів
Номер слайду 1

38. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Римський полководець і політичний діяч.2. Завдяки проскрипціям збагатився, був усунутий від цього процесу, проте не був унесений туди сам. 3. Розбив під час вирішальної битви повсталу армію рабів Спартака.4. За його наказом було розіп’ято 6 тис. рабів уздовж Аппієвої дороги.5. Учасник І тріумвірату.6. За однією з версій він загинув у бою, за іншою – його жорстоко стратили парфяни.

Номер слайду 2

38. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Римський полководець і політичний діяч.2. Завдяки проскрипціям збагатився, був усунутий від цього процесу, проте не був унесений туди сам. 3. Розбив під час вирішальної битви повсталу армію рабів Спартака.4. За його наказом було розіп’ято 6 тис. рабів уздовж Аппієвої дороги.5. Учасник І тріумвірату.6. За однією з версій він загинув у бою, за іншою – його жорстоко стратили парфяни. Марк Красс

Зміст слайдів
Номер слайду 1

39. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Фракієць.2. Деякий час жив у Капуї.3. Утік від Лентула Батіата.4. Піднявся з побратимами на Везувій.5. Пройшов усю Італію від Альп до Мессинської протоки. Розбив війська трьох римських консулів.6. Загинув у бою проти війська претора Марка Красса.

Номер слайду 2

39. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Фракієць.2. Деякий час жив у Капуї.3. Утік від Лентула Батіата.4. Піднявся з побратимами на Везувій.5. Пройшов усю Італію від Альп до Мессинської протоки. Розбив війська трьох римських консулів.6. Загинув у бою проти війська претора Марка Красса. Спартак

Зміст слайдів
Номер слайду 1

4. 395 р. Римська імперія розділена на Західну та Східну. Яку другу назву мала Східна Римська імперія? 1б.10с.

Номер слайду 2

4. 395 р. Римська імперія розділена на Західну та Східну. Яку другу назву мала Східна Римська імперія? 1б.10с. Візантія

Зміст слайдів
Номер слайду 1

40. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Багатій.2. Не займав державних посад, але виконував різноманітні дипломатичні місії. 3. Друг імператора Октавіана Августа.4. Він подарував Вергілію маєток замість відібраного.5. Подарував Горацію невелику віллу.6. Ім’я стало крилатим.

Номер слайду 2

40. Упізнайте особу за описом 4б.40с.1. Багатій.2. Не займав державних посад, але виконував різноманітні дипломатичні місії. 3. Друг імператора Октавіана Августа.4. Він подарував Вергілію маєток замість відібраного.5. Подарував Горацію невелику віллу.6. Ім’я стало крилатим. Меценат

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5. Останні слова Юлія Цезаря.1б.10с.

Номер слайду 2

5. Останні слова Юлія Цезаря.1б.10с.«І ти, Бруте?»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

6. Будівництво амфітеатру (Колізея) було здійснено під час правління династії Флавіїв. Батько розпочав, а син завершив. Як звали цих імператорів?1б.10с.

Номер слайду 2

6. Будівництво амфітеатру (Колізея) було здійснено під час правління династії Флавіїв. Батько розпочав, а син завершив. Як звали цих імператорів?1б.10с. Тит Веспасіан

Зміст слайдів
Номер слайду 1

7. На фронтоні храму «всіх богів» є напис: «Марк Агріппа, син Луція, обраний консулом утретє, спорудив це». Як називається цей римський храм? 1б.10с.

Номер слайду 2

7. На фронтоні храму «всіх богів» є напис: «Марк Агріппа, син Луція, обраний консулом утретє, спорудив це». Як називається цей римський храм? 1б.10с. Пантеон

Зміст слайдів
Номер слайду 1

8. Імператор виходець з Іспанії. До Риму приєднав нову провінцію Дакію. На честь саме цієї перемоги було встановлено цю пам’ятку. Упізнай об’єкт на світлині. 1б.10с.

Номер слайду 2

8. Імператор виходець з Іспанії. До Риму приєднав нову провінцію Дакію. На честь саме цієї перемоги було встановлено цю пам’ятку. Упізнай об’єкт на світлині. 1б.10с. Колона Траяна

Зміст слайдів
Номер слайду 1

9. Назвіть географічні об'єкти: 1) ріка, 2) море 2б.20с.2 1

Номер слайду 2

9. Назвіть географічні об'єкти: 1) ріка, 2) море 2б.20с.1. р. Тибр1 Тибр2 2. Адріатичне море Адріатичне море

zip
Додано
5 травня 2019
Переглядів
2049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку