Урок гра на тему "Фізичні пригоди у НУШ".

Про матеріал

Урок розрахований на здобувачів освіти 7-х класів для закріплення навчального матеріалу з фізики під час проведення підсумкового уроку в кінці навчального року.

Перегляд файлу

Підготувала вчитель фізики

Середкевицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Яворівської міської ради

Львівської області

Дубневич Наталія Іванівна

Урок-гра "Фізичні пригоди у НУШ"

(розрахована на здобувачів освіти 7-х класів для закріплення навчального матеріалу з фізики під час проведення підсумкового уроку в кінці навчального року)

Девіз уроку :

”Ми, граючи, перевіряємо, що вміємо і знаємо”

Мета уроку: повторити основні поняття, величини та закони окремих тем з фізики;

навчальна: поглибити, узагальнити і закріпити знання учнів з теми: «Фізичні величини», продовжити формування вмінь розв’язувати задачі різного типу: розрахункові, якісні, експериментальні; вчити учнів застосовувати знання для розв'язання задач практичного характеру; показати використання законів фізики в техніці, в навколишньому середовищі;

розвивальна: розвивати спостережливість, вміння аналізувати; вчити самостійно робити висновки, користуватися таблицями, застосовувати здобуті знання на практиці, розвивати в учнів експериментальні вміння та навички, фізичне мислення учнів, їхні творчі здібності, розширювати пізнавальний інтерес до фізики;

виховна: формувати навички колективної роботи в поєднанні з розвитком індивідуальних творчих здібностей учнів, виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.

Обладнання: маршрут гри, виготовлений на 4-х ватманах, кубик (на 1,2,3 ходи), фішки-конуси у двох кольорах, мішечок з цукерками (сині +жовті ), призи для учасників.

image

image

Хід гри

Вступне слово.Вітаю! Я рада бачити вас на нашій інтелектуальній грі «Фізичні пригоди у НУШ». Фізика - це одна з найдавніших наук про природу. Довкола нас багато цікавих предметів, якими ми з вами послуговуємося кожного дня, але для того, щоб ефективно їх використовувати у повсякденному житті, нам потрібні елементарні знання.

Отже, без фізики «і ні туди, і ні сюди».

Фізика! Яка ємність слова!

Фізика - для нас не просто звук! Фізика - це опора і основа

Всіх без винятку наук!

Привітання. (Діти і вчитель встають у коло).

Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай

це коло стане «колом добрих друзів».

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося, Давайте в очі глянемо, І нам тепліше стане.

Раз рука, два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась, Посміхнулась, привіталась.

- Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.

Для проведення нашої гри нам потрібно сформувати 2 команди . Пропоную кожному підійти до мішечка (учасники витягають наосліп цукерки двох кольорів, в такий спосіб формуються команди).

Прошу команд сісти за стіл відповідно до кольору вашого цукерка.

(далі команди кидають по черзі кубик та переходять фішками по маршруті завдань, рухаючись до фінішу)

image

Вправа 1. “Загадкові маси”

Обладнання: динамометр, три фізичні тіла невідомої маси.

Завдання: за допомогою динамометра обчислити маси тіл (набір маркерів, пенал,скотч).

image

Вправа 2. “Хто я?”

Обладнання: картки, обруч

Завдання: по черзі розгадувати слова і записувати у відповідні клітинки кросворду.

image

Вправа 3. “Розфарбуй світлофор”

Обладнання: рулетка,три дитячі автомобілі.

Завдання: обчислити швидкість одної машинки, отримати, один круг із світлофора, і в такий спосіб розфарбувати світлофор.

image

Вправа 4. “Досліди умови плавання тіл”

Обладнання: мензурка з водою, три капсули, пісок.

Завдання: за допомогою піску зробити так, щоб перша капсула спливала, друга - плавала в середині рідини, а третя - потонула.

image

Вправа 5. “Дістань монети із води, не змочивши рук” Обладнання:тарілка, вода, стакан, свічка,сірка, монети.

Завдання: дістати монети із води, не змочивши рук.

image

Вправа 6. “Обчислити період та частоту обертового руху”


image стрічка, аркуш зошита в клітинку, лист А4, машинка на

батарейки, спеціальний маркер, на який реагує машина та траса з готовою траєкторією.

Завдання: без допомоги лінійки накреслити на А4 маркером коло радіусом 10 см. , по якому буде рухатись машинка, обчислити період та частоту її руху.

image

Вправа 7. ”Таблиця відповідностей (знайди помилку)”

imageтаблиця, картки на липучках.

Завдання: правильно заповнити таблицю (формула,одиниці та прилад вимірювання).

image

8. “Світ різноманітних явищ”

коло, картки на прищепках.

image

Вправа 9. “Змагання тварин”

image  сходинки з кубиків, іграшкові тварини, картки.

Завдання: на картках написані середні швидкості тварин у різних одиницях вимірювання, потрібно розташувати тварин на сходинках у порядку зростання їх швидкостей.

image

10. “Явище, тіло , речовина”


Обладнання:коло, пісочний годинник.

Завдання: крутити колом протягом однієї і впродовж цього часу назвати правильно, що це: фізичне тіло, явище чи речовина.

image

Вправа 11. “Капуста”

Обладнання: 5 зелених аркушів, на яких написані формули та визначення з помилками.

Завдання: кожен учасник команди розгортає один листок капусти та виправляє помилки.

image

12 “Продовж речення”

Обладнання: листок з незакінченими реченнями.

Завдання: учасники по черзі зачитують та закінчують речення .

Вправа 13. “Руханка” Обладнання: ноутбук.

Завдання:повторювати рухи фізкультхвилинки?

Вправа 14 “Яке переміщення кульки?” Обладнання: кулька, криволінійний трек, секундомір.

Завдання: обчислити час та переміщення кульки.

image


Нагородження переможців

image

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брюховецька Лариса Іванівна
    Розробка цікава. Дякую за чудові вправи! Думаю, що використаю деякі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
26 серпня
Переглядів
249
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку