Урок-гра "Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху"

Про матеріал
Урок-гра "Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху". Метою уроку є посилення інтересу до уроків фізики,вміння застосовувати набуті знання на практиці та розвивати логічне мислення.
Перегляд файлу

Урок фізики

Тема: Переміщення під час рівноприскореного руху.

Мете: сформувати вміння використовувати набуті знання на практиці; розвивати логічне мислення; виховувати уміння працювати  в колективі; посилити інтерес до уроків фізики.

Тип уроку: урок-гра.

Обладнання: роздрукавані матеріали.

Хід гри

I.Організаційний момент.

II. Мотивація навчальної діяльності.

III. Гра.

Клас ділиться на дві команди. Кожна команда представляє свою назву та девіз.

За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал у вигляді смайлика.

1 конкурс

Учитель кожній із команд задає питання. Учням дається 60 с на підготовку. Команда обирає того, хто відповідатиме. Потрібно дати правильне означення фізичній величині або явищу. Якщо команда дає не вірну відповідь, то їхній бал переходить до суперника.

Питання до конкурсу:

1 команда:

1.Переміщення.            

  2.Прискорення.

2 команда:

1.Рівноприскорений прямолінійний рух.         

 2.Миттєва швидкість.

 

 

2 конкурс

Кожна команда обирає одного учня, який виходить до дошки. Учитель зачитує учаснику задачу, яку необхідно розв’язати протягом 3 хвилин. Якщо учень не розв’язує, то бал відправляється супернику.

Задача 1

Тролейбус, що рухається зі швидкістю 54 км/год, зупинився перед світлофором. Визначте час гальмування тролейбуса, вважаючи його рух рівноприскореним прямолінійним з прискоренням 5м/с.

Задача 2

Велосипедист, що рухається зі швидкістю 6 м/с, починає прискорюватись. Визначте, яку відстань подолає велосипедист за 60 с, якщо прискорення велосипедиста є постійним і дорівнює 0,9 м/с2 .

3 конкурс

Один з учасників команди виходить до центру класу. На парті розкладені карточки. Учень обирає одну з них. Прочитавши слово на карточці, учень повинен показати це слово лише жестами та рухами(розмовляти, шевелити губами не можна). Команда ж повинна відгадати, що саме показують їм. Якщо не відгадують, то команда суперника отримує додатковий бал.

Слова «крокодили»:

1.Рух.

2.Швидкість.

3.Прискорення.

4.Взаємодія.

 

Після кожного конкурсу командам дається змога обрати додаткову фішку. На цих фішках написані або заохочувальні призи, або ж покаральні.

Написи на додаткових фішках:

1.+1 смайл.

2.+2 смайла.

3.+3 смайла.

4.-1 смайл.

5.-2 смайла.

6.-3 смайла.

7.Тягни наступну фішку.

8.Під час наступного конкурсу постійно скакай на одній нозі.

9.Відіжмись 10 раз.

10.Бінго! +1 бал до контрольної роботи.

 

Оголошення результатів!

docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
Додано
6 березня 2021
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку