Урок "Гра-подорож" Мотивація навчальної діяльності

Про матеріал
Тема: «Стежинками здоров’я» Мета: навчити розподіляти корисну та шкідливу їжу, розвивати в учнів уміння встановлювати взаємозв'язок продуктів харчування зі здоров'ям травної системи, збагачувати словниковий запас, проаналізувати наслідки недбалого ставлення до свого здоров'я, обіграти небезпечні ситуації та навчити поводити себе у них, розглянути способи уникнення небезпечних ситуацій, розвивати мовлення, заохотити до дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я, виховувати в учнів позитивне ставлення до життя та власного здоров’я, виховувати хороші звички, бажання перетворити набуті знання у внутрішню потребу. Форма проведення: гра-подорож
Перегляд файлу

 

 

 

image

 

 

image

 

 

Тема: «Стежинками здоров’я»

Мета: навчити розподіляти корисну та шкідливу їжу, розвивати в учнів уміння встановлювати взаємозв'язок продуктів харчування зі  здоров'ям  травної системи, збагачувати словниковий запас, проаналізувати наслідки недбалого ставлення до свого здоров'я, обіграти небезпечні ситуації та навчити поводити себе у них, розглянути способи уникнення небезпечних ситуацій, розвивати мовлення, заохотити до дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я, виховувати в учнів позитивне ставлення до життя та власного здоров’я, виховувати хороші звички, бажання перетворити набуті знання у внутрішню потребу.

Форма проведення: гра-подорож

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційна частина  

Мотивація  навчальної  діяльності

1. Привітання

— Доброго здоров’я, діти, доброго дня!

Хай  вам ясно сонце світить у вікно щодня.

imageХай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне, А здоровий і веселий – щастя не мине! 

Створення емоційного фону уроку

2. "Для чого ми їмо" — Сьогодні ми з вами будемо мандрівниками! А поговоримо про найцінніший скарб людини - здоров’я. Тож пропоную вам відео-подорож до країни здорового харчування людей. 

Уважно дивіться та запам’ятовуйте! Після перегляду задам вам декілька питань.

https://youtu.be/eqKJ216V8Q0

— Що обов’язково потрібно робити перед їжею?

— Які чотири правила здорового харчування розповіла розумничка Смачнюля?

 

 

3. Повідомлення теми і мети  

— Ви дізнаєтеся про те як зберігати своє здоров'я, правильно харчуватись, дізнаєтесь більше про гігієну та активний спосіб життя.

imageІІ. Основна частина Гра – подорож

 

1. Станція "Тарілка здорового харчування"

image

— Дітки, давайте з вами намалюємо тарілку здорового харчування, умовно поділіть вашу тарілку на три частини, на першій  намалюйте ваші улюблені фрукти, овочі, ягоди; на другій частині рибу, м’ясо, сир, молоко; на третій хліб, макарони, каші та горіхи. 

— Ми зрозуміли як правильно формувати наш раціон, співвідности продукти в ньому , і тепер будемо ставитися до нашого раціону більг відповідально.

 

2. Станція "До супермаркету"

— Дітки перед вами картки із зображенням корисних і шкідливих продуктів. Вам пропонується здійснити похід до супермаркету і

навантажити кошик покупками. Ви повинні покласти в кошик тільки корисні товари, а шкідливі - в смітничок. (Діти по черзі обирають продукти)  

-     Ви розумнички, правильно все зробили, а отже розумієте які продукти корисні, а які шкодять нашому здоров`ю.

3. Станція « Кросворд»  

— А зараз ми будемо відгадувати слово-підказку. До кого ми звертаємося, якщо захворіли? 

 

1.   imageДва скельця, три дужки – на ніс і на вушка.  

2.   Куди ступиш – всюди маєш, хоч не бачиш – 1 споживаєш.  

3.   Сидить панна на дворі, а коса її на дворі.  

4.   Ходять туди діти часто споживати їжу вчасно.  

Це не клас і не читальня.

Смачно пахне у …

5.   image
Дерев’яні хлопці у малій

коробці

Полягали спати.  

Не треба чіпати! Бо вони, як граються, то вогнем займаються. Висновок: Розгадавши кросворд, ми з вами змогли дізнатися до кого ж потрібно звертатися якщо захворіли. Хочу нагадати, що ні в якому разі не треба нехтувати своїм самопочуттям, потрібно одразу звертатися до лікаря, бо здоров’я це дуже важливо!

4. Станція "Антиреклама"

— Дітки, а давайте з вами серед запропонованих зображень відіберемо малюнки товарів, які рекламують по телевізору шкідливі продукти. (Обираючи малюнки, діти повинні самі називати чим ці продукти шкодять людині) 

— Тепер ви розумієте, що не все , що рекламують на справді приносить нам користь, ви великі розумнички - справились із цим завданням!

 

5. Станція "Майстерні руки" фізкультхвилинка

— Ми з вами, діти, гарно потрудились І, мабуть, трохи притомились.  Тепер настав час відпочинку! Ми проведемо фізкультхвилинку. https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo — Трохи відпочили і тепер з новими силами продовжимо нашу подорож!

 

6. Станція "Небезпечні забавки"

— Діти, зараз ви бачите шість карточок з різними ситуаціями, ваше завдання, назвати, яка небезпека очікує дітей та які можуть бути наслідки і що слід робити, щоб уберегти своє життя і здоров'я.

image

—  Тепер ви розумієте, що відповідальне ставлення до свого здоров'я це дуже важливо і не все, що нам здається гарною грою на справді безпечне. 

7. Станція «Гігієнічна».

— Остання станція  нашої подорожі «Гігієнічна»! Діти, а хто це нас чекає на зупинці?


 

Сценка «Мікроби»

1. Вірус:

Що притихли, не чекали?

Чи нас просто не впізнали?

Я – великий Повелитель

Злющий вірус і мучитель.

А це мої друзі – нероби,

Шкідливі бактерії і мікроби.

 

3. Ми – мікроби – гарні і веселі Ми прийшли до вашої оселі,

Ми – мікроби – дуже любим бруд,

Може ми оселимося тут?

 

 

2.   Бактерія:  Ми – активні, всюдисущі,

Ми не осторонь, ми в гущі, Ми – бацили, Ми – мікроби,

Ми несемо всі хвороби

3.   Мікроб: Не мийте ваші ручки

Не мийте ваші ніжки,

Не чистіть ваші зубки.

І буде все гаразд!

2.                 Бактерія: І довго ви хворітимете Лежатимете в ліжечку, До школи не ходитимете, І буде все гаразд!

3.                 Мікроб: Послухайте бактерій Послухайте всіх нас,

Товаришуйте з нами – І буде все гаразд!


Ми зникнемо лише тоді, коли ви пригадаєте правила, яких ми дуже боїмося.  

1.   imageПеред їжею завжди треба мити руки.

2.   Якщо їжа впала на підлогу, то її не можна їсти, бо вона забруднена.

3.   Не можна споживати їжу, коли вийшов її термін, бо можна отруїтися.

4.   Овочі та фрукти перед вживанням треба мити.

5.   Не можна вживати незнайому їжу.

3. Мікроб

— Нам тут нічого робити. Прощавайте! — Після наших гостей ми розуміємо , що доглядати і піклуватися про своє здоров'я та дотримуватися правил гігієни дуже важливо.

 

 

IV. Підсумкова частина 1. Інтерактивна гра «Дерево здоров’я»

— Оберіть улюблений корисний овоч чи фрукт та намалюйте його на нашому дереві здоров’я. 

(Отже ми з вами молодці і тепер знаємо, які продукти дійсно смачні та корисні для нашого здоров*я)

image

 

2. Рефлексія  (емоційна)

— Чи цікавою була подорож «Стежинками здоров’я»?   

— Що нового ви дізналися, чого навчилися?

Для позитивної оцінки направляємо великий палець вгору, при негативній – вниз.

image

 

pdf
Додано
11 травня 2023
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку