Урок-гра "В гостях у сніговика"

Про матеріал
Урок з математики на тему "Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд в межах 100"
Перегляд файлу

Заболоттівська спеціальна школа Волинської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\0_5b74f_d94cdabf_XL.png                        C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\0_5b74f_d94cdabf_XL.png               

 

                                                                                     C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\0_5b74f_d94cdabf_XL.png

Глинянко Т.В.

 

Урок – гра «В гостях у сніговика»

Тема : додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд в межах 100

Мета : вправляти учнів у розв’язуванні прикладів на додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд в межах 100, у розв’язуванні складених задач;  узагальнити і закріпити набуті знання; розвивати математичне мовлення, мислення дітей, обчислювальні навички, пам’ять,увагу; виховувати бажання допомогти сніговику та один одному.

 

Хід уроку

I Загальнокорекційний етап.

               1.Організаційний момент.

- Яка пора року настала?

-  Світить надворі сонечко?

- Давайте ми покличемо його до себе в клас.

               2. Нервово-психічна підготовка учнів до праці.

   Пальчикова гімнастика. Вправи «Прийшла зима», «Сніжок».

II Основний етап.

                 1.Повідомлення теми і мети уроку.

                  2.Повторення вивченого матеріалу

Сьогодні ми побуваємо з вами в гостях у кого…. ви скажете тоді, коли відгадаєте загадку.

Кулі снігові катаю

Та докупоньки складаю.

Капелюх-відро стареньке,

Ніс морквяний, червоненький…

Вийде білий чоловік.

Як він зветься? (сніговик)

Так , у сніговика, який проживає у казковому лісі. Він також любить математику.

Але ж, виконуючи свої перші розрахунки, сніговик записував числа на вікні. Вікно замерзло. Допоможіть сніговику зрозуміти записані на вікні числа.

 1,3,5,6,2,7    

1+1, 2+2, 4+1, 5+5, 10+2, 1дес.6од., 3дес., 6дес., 5дес.2од., 16-1

-         Молодці! Справилися із завданням.

-Назвіть парні і непарні числа в межах 20.

-Наближаються новорічні свята. У сніговика багато роботи. Спочатку він вирішив прикрасити ялинку, яка росте біля його хатинки. Допоможіть йому повісити тільки ті сніжинки, на яких записані парні числа.

-         Дякую за допомогу!

-         А ще дуже просить сніговик скласти на поличку сніжинки з непарними числами і записати їх у зошити гарно, каліграфічно.

Поки ви записували в зошити числа, надворі почався математичний снігопад

-         На землю впадуть тільки ті сніжинки, в складі яких є 5дес. і 7дес.

56  73  57  74  55  75  54

-         Прочитайте їх ще раз. Запишіть у порядку зростання.

-         Чудово!

Сніговик просить виконати наступне завдання самостійно, бо вже трішки втомився.(Діти виконують приклади в стовпчик)

Міняються зошитами і перевіряють виконане завдання.

-         Молодці! Наш сніговик вже зовсім втомився і вирішив поспускатися з гірки. Раптом зустрів Діда Мороза, який ходив по лісу і шукав подарунки, що випали з дірявого мішка.

 Дід Мороз втомився, замерз і щоб зігрітися вирішив потанцювати. Потанцюємо разом!?

Фізкультхвилинка.

 Сідайте, прийшов час попрацювати.

Сніговик ніяк не може порахувати дерева, які ростуть поблизу його хатинки.

Допоможемо   йому це зробити?

Задача

Ялинок – 12

Дубів  -    10           45

Сосон -     ?   

Біля хатинки сніговика росло 45дерев. Ялинок – 12, дубів виросло 10, а сосон – невідомо. Скільки сосон росло біля хатинки сніговика?

Розв’язок задачі.

-         Молодці! Сніговик просить , щоб ви ще трішки попрацювали

самостійно.

Розв’язати приклади на2 дії.

1)76-(24+11)=

2)36+(74-32)=

- Відмінно! Страшний холод. Попрацюємо ще, щоб зігрітися?!

Геометричний матеріал.

Спочатку у сніговика була морквина довжиною 8см, але йому такий ніс не подобався. Тоді він знайшов морквину на 3см довшу. Якої довжини став ніс у сніговика?

Накреслити відрізок довжиною 8см, а тоді потрібно збільшити його на 3см.

-         Молодці!

Сніговичок вирішив з вами погратися.

Знайдіть помилку, якщо вона є.

4дес.5од.=54                         7дес.3од.=73                                Це цифра  7?(7)

2дес.8од.=82                         Це цифра  5?(2)

Це цифра  4?(5)                    Це цифра  1?(4)

 

Подумай !

Дід Мороз з’їв 2 цукерки, а Снігурочка на 2 цукерки більше. Скільки цукерок з’їв сніговик?

 

IIIЗаключний етап.

           1.Підсумок уроку.

Молодці! Всі завдання виконали. Попереду контрольна робота.

Оцінки за урок.

-         Сніговичок не прощається з вами. Він обов’язково прийде ще до вас, бо хороші дітки вчаться у 4 класі.

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\0_3e327_ba5f303a_XL.jpg

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку