УРОК –ГРА З МАТЕМАТИКИ ТА ВСЕСВІТУ В 1 КЛАСІ « ЧАРІВНА СТЕЖИНА»

Про матеріал
ТЕМА « ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЛІЧБА В МЕЖАХ 20. МЕТА : Прищеплювати інтерес до математики , до живого на землі. Продовжити роботу над формуванням обчислювальних навичок. Навчити робити узагальнення ,висновки. Формувати світогляд дітей; активізувати знання учнів про геометричні Фігури; тренувати дітей при роботі з задачами. Виховувати почуття єдності, дружби, взаємодопомоги; любов та шанов- ливе ставлення до природи. Тип уроку: нестандартний, усний урок- гра.
Перегляд файлу

УРОК –ГРА З МАТЕМАТИКИ ТА  ВСЕСВІТУ В 1  КЛАСІ « ЧАРІВНА СТЕЖИНА»

 

 

ТЕМА « ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЛІЧБА В МЕЖАХ 20.

МЕТА : Прищеплювати інтерес до математики , до живого на землі.

             Продовжити   роботу над формуванням обчислювальних навичок.

             Навчити робити узагальнення ,висновки.

            Формувати світогляд  дітей; активізувати знання учнів про геометричні

            Фігури; тренувати дітей при роботі з задачами.

             Виховувати почуття єдності, дружби, взаємодопомоги; любов та  шанов-                              ливе ставлення до природи.

Тип уроку: нестандартний, усний урок- гра.

Обладнання: гральне поле, конверти із завданнями, фішкиз номерами завдань,

                          Фігура Мудрої Сови, плакати для обчислень, фішки зі знаками

                           питання, плакат із геометричним  зображенням Кота.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.Організаційний момент

                           ( Перевірка готовності до уроку)

Учитель: - Перевірте, чи все у вас готове до уроку?

                  

2.Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель: - Сьогодні  у нас незвичайний урок, ми будемо  подорожувати. До нас прилетіла Мудра Сова зі своєю чудовою картою. Разом з Мудрою Совою ми спробуємо знайти свою стежину в природу. Ми повинні використати всі свої математичні знання з математики та Всесвіту, щоб подолати всі труднощі, а Мудра Сова нам допоможе.

                    Давайте розглянемо карту Мудрої Сови.(карта на дошці). На нас чекають зустрічі з різними мешканцями нашої планети. Ми виконуватимемо їх завдання, а вони нам покажуть чарівну стежину в природі. По  дорозі ми будемо долати перешкоди , спостерігати за природою,відпочивати. А закінчиться наша мандрівка в будиночку Лісовичка, який чекає розповіді про наші пригоди.

3. Повторення та закріплення знань.

Учитель:- Мудра Сова чекає нас на галявині, з якої почнеться подорож, з першого завдання.

                         Завдання 1 ( конверт з листом)

А) Робота з календарем природи.

Учитель:- Усі мандрівники перед подорожуванням визначають погоду, щоб правильно підготуватися до нього. Визначте сьогоднішню погоду на календарі природи.

-         Яке число сьогодні

-         Визначте стан неба.

-         Назвіть температуру повітря.

-         Чи є сьогодні вітер?

-         Чи були опади?

 

( Діти встановлюють показники на календарі)

Б) Математичний диктант

Учитель:- Проконтролюйте поставу. Перевір  нахил зошитів. Пропустіть чотири рядочки ,на наступному рядочку знайдіть другу клітинку:

-запишіть число, в якому 1 десяток 7 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 2 десятки;

-запишіть число, яке стоїть після 10;

-запишіть число, яке стоїть перед числом 19;

- перший доданок-10, другий доданок- 5. Запишіть суму;

-зменшуване 17, від»ємник 7. Запишіть різницю.

                     ( Робота в парах. Взаємоперевірка)

Учитель: Подивіться на дощці правильні відповіді та  покажіть знаками «+»

Чи «-« правильність виконання завдання.

Ви добре впорались. Мудра Сова летить високо в гори, де на нас чекають великі орли зі своїми завданнями.

Усна лічба

Орли: Виконайте наше завдання й покажіть, що Ви не загубите правильну стежину.

Завдання 2 ( конверт з листом)

. Прочитайте числовий ряд від числа 20 до числа 1;

. прочитайте числа на смужці ( 6,8, 14, 16, 18, 5, 15, 19, 7, 16, 9, 3);

. назвіть числа ( абак: 12, 18, 15, 14);

. назвіть склад числа 10;

. назвіть пропущені числа ( на слух) 5, 6, 7, 09, 10, 02, 13, 14, 016, 17;

. назвіть спосіб, як знайти невідомий доданок;

. назвіть невідомі числа ;

 

 

 

. доповніть до 10 числа: 3, 7, 5, 4, 6, 2.

Учитель:  Завдання було виконано без помилок! А Мудра Сова летить до лісу, до Білочки, яка вже чекає на нас.

Білочка:  -Діти, я зна, що ви дуже розумні та кмітливі

. Такі гарні діти все роблять з веселою усмішкою! Попрацюйте над моїми задачами.

 

Завдання  № 3 ( конверт з листочком)

Раз до чаплі на урок

Прилетіло 5 сорок.

Та лише з низ 2 сороки

Підготували всі уроки.

Скільки ледарів- сорок

Прилетіло на урок? (3)

 

У садок до годівниці

Прилетіло 2 синиці,

Потім - ще 4 птиці.

Скільки птиць на годівниці ? (6)

 

Над ставком летіли птиці

Голуб, щука, дві синиці,

П»ять сомів ,три стрижі.

Скільки птиць? А ну скажи. ( 6)

 

Білочка:  Що ж, правильно! Можете продовжувати подорож!

Учитель: - Хто це? ( Жабка). Сидить на галявині й чекає нас, щоб перевірити, чи знаємо ми правила поведінки в лісі.

 

Завдання №4 (конверт з листом)

Так «+» , ні « -«

-         Під час подорожі в природу ти:

+ не ламаєш, не топчеш , не рвеш ,а саджаєш дерева, кущі, квіти;

 + збираєш букети польових в лісі квітів;

+ галасуєш, кричиш, перегукуєшся – тобі весело і нікому в лісі не заважаєш,адже ліс великий;

+ жабка, гусінь, вужик - бридота, краще б їх не було зовсім.

Жабка:  Молодці!  А тепер давайте відпочивати! Послухаємо музику лісу.

(Діти слухають голоси птахів)

Мудра Сова: Відпочили? Тепер розімнемося й продовжимо шукати чарівну стежину. 

                                             ( Фізкультхвилинка )

Учитель: - Ми дійшли до маленької білочки. Вона малі й не може обчислити , скільки їй треба назбирати грибів і горіхів на зиму. Допоможемо їй !

Задача Білочки ( конверт з листом)

Я Зібрала на зиму 10 кг горіхів , а грибів -7 кг. На скільки я зібрала грибів менше, ніж горіхів?

                              (на дошці короткий запис)

Горіхів -10 кг

Грибів -7 кг

    Питання до змісту задачі:

+ яку інформацію ми отримали від Білочки?

+ яка модель нам допоможе до задачі?

+ яка задача за типом?

+ які числа ми повинні порівняти?

+ яку дію ви виберете для порівняння?

+яку відповідь дамо Білочці?

 

Білочка дякує за допомогу й підказує, що наступна зустріч у нас – із Садовим Кролем.

Садовий Кріль працює за ноутбуком.

Завдання № 6 ( конверт з листом)

  А)  Скористайтесь і ви ноутбуками і вирішимо зараз приклади.

 

 

 

 

 

 

 

 

Б) Комп»ютерна гра «Доброта»

     -Як ти поведешся ,якщо побачиш жабку:

      + візьмеш з собою;

      + почнеш кидати камінням;

      +  прогониш палицею;

      + помилуешся.

 Садовий Кріль : - Добре! Передавайте вітанням бджілкам!

Завдання 7.

Бджілки- Ознайомтесь з нашою задачею тепер.

               ( конверт з листом)

Дві бджілки зібрали 16 літрів меду. Стара бджілка зібрала 10 кг меду. Скільки меду зібрала молода бджола?

                         ( Питання до класу)

-         -Скільки всього меду зібрали бджілки разом?

-         - Скільки меду зібрала стара бджола?

-         - Яку модель ми виберемо до задачі?

-         -Якою  дію оберемо?

 

 

 

 

-         Який приклад треба скласти?

-         Дайте правильну відповідь

Бджілки: - Ми бажаємо вам успіхів! І їжте наш мед, щоб бути здоровими!

Учитель: - Стежка привела нас до папуг.

Папуги: - Ми любимо все порівнювати. Порівняйте й ви.

Завдання № 8

                                      ( конверт з листом)

9-4         6+2                                 6+3      8-1

16-6      14-4                                12-2      5+5

                                 ( Перевірка фронтально)

Папуги: - Вам залишилося зробити ще одне зусилля. Вас чекає дивна тварина….

Завдання 9

-         Хто цу ? ( Кіт)

-         Які фігури ми використали?

-         Що ви знаєте про цю тварину?

Учитель: -Бачите , де ми? Це будиночок Лісовичка!

 

Підбиття підсумків уроку

Учитель:

-         Хто може розповісти Лісникові, кого ми зустріли під час подорожі?

-         Які завдання ми виконували під час подорожі?

-         Ми подолали всі труднощі, були культурними, доброзичливими. І тому Лісовичок буде радий побачити наш клас у своєму лісі знов!

docx
Додав(-ла)
Шойнова Лола
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 квітня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку