Урок на тему: "Координатна площина"

Про матеріал
Урок мамематики для 6 класу НУШ. 11 ключових компетентностей, які формуються на уроці: • вільне володіння державною мовою • здатність спілкуватися іноземною мовою • математична компетентність • інноваційність • інформаційно-комунікаційна компетентність • навчання впродовж життя • громадянські та соціальні компетентності Список використаних джерел: https://naurok.com.ua/prezentaciya-koordinatna-ploschina-6-klas-86679.html https://svitdovkola.org/metodic/ik4/tema1/lessons/1 Збірник (фізкультхвилинки, руханки, пальчикова гімнастика, вправи та ігри для дітей),вчитель , спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Різник О.С. https://naurok.com.ua/urok-koordinatna-ploschina-338843.html
Перегляд файлу

6 клас НУШ

Тема. Координатна площина

Мета: навчальна: удосконалити вміння будувати точки за заданими координатами і визначати координати точки на координатній площині;

         розвивати вміння чітко і акуратно виконувати геометричні побудови;  добре сприймати на слух координати;

         виховувати охайність, культуру математичного мовлення, інтерес до предмету, розширювати кругозір.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

Налаштування на роботу.

"Самоналаштування"

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

«Я зможу сьогодні добре працювати на уроці!

Я особистість творча!

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці!»                                  Вч. Івчук Олена Валеріївна

 

Роздати картки самооцінювання! (в додатку)

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання  (2 бали)

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація

Я хочу розпочати урок з повторення вивченого раніше.

Скажіть, яку тему ми вивчили на минулому уроці?(Координатна площина).

Тобто з основними поняттями координатної площини ми вже познайомилися.

Як ви думаєте чим ми займемося сьогодні?(Закріпимо, будемо вчитися застосовувати їх).

Так, бо успішним є не той, хто знає, а той, хто вміє  застосовувати свої знання.

 

  Як побудувати прямокутну систему координат?

  Які назви мають осі координат? Точка їх перетину?

  Як визначити координати точки в прямокутній системі координат?

  Які особливості мають координати точок, які лежать на осях координат?

  На скільки чвертей розбивають  площину осі координат?

  Які знаки мають координати точок у кожній з них?

ІV. Формулювання теми, мети, завдань уроку

Сьогодні на уроці ми продовжує працювати над темою «Координатна площина»

Запишіть, будь ласка, тему уроку!

Метою нашого сьогоднішнього уроку є удосконалення наших знань пов’язаних з координатною площиною:

а)  будувати точки із заданими координатами (використовуючи вивчені властивості координат точок у координатній площині);

б) продовжуємо роботу з вироблення вмінь визначати координати точки за готовими рисунками;

в) розв'язуванню пошукових задач (вчимося спостерігати і робити висновки).

 

V. Застосування знань, умінь та навичок.

1. Завдання: «Побудуй фігуру». Парта отримує завдання по варіантам. В кожному варіанті є дві точки, які ви повинні побудувати. З’єднаємо отримані точки за часовою стрілкою.

Кожна правильно побудована точка = 0,5 бала (загальна- 1 бали)

 

2. Завдання: «Карта України» (правильно вказана точка 1 бал)

Зверніть увагу!           

              Розробка уроку математики в 6 класі у рамках національно ...

Карта розроблена вчителем Полоус Олена Миколаївна(НаУрок)

Це карта  України.  Це  - наша рідна земля. А земля кожної  держави — її недоторкана власність.  Україна- наша Батьківщина,  вона  має свою землю, свою мову, культуру, історію,  власні звичаї і традиції . І від нас залежить, якою вона буде в майбутньому.

Робота біля дошки: є карта України з позначеними точками. Учні по черзі

виходять до дошки називають та записують координати відповідних точок.

Коли всі точки записані,

Завдання: «Знайди відповідність» ( відповідність координати точки з написанням її на англійській мові)

А(minus six; six)      (-6; 6)

В(minus one; eight)    (-1;8) 

С(two; six )             (2;6)

               D(four; four)      (4;4)

                 К(five; minus seven)   (5;-7)

F(three; minus ten)     (3;-10)

N(minus two; minus six)   (-2;-6) 

M(minus five ;minus nine)   (-5;-9)

P(minus seven; minus two)   (-7;-2)

T(three; six)   (3;6)

Фізкультхвилинка

Ця вправа розвиває міжпівкульні зв’язки, синхронізує роботу півкуль, покращуює розумову діяльність, сприяє поліпшенню пам’яті та уваги.

Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю

Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».                                Вчитель  Різник Олена Степанівна(Всеосвіта)

 

Виконання письмових вправ ст.156 вправа №1558

Усно ст.157 вправа 1563.

       

VІ. Самостійне виконання учнями практичного завдання

Знайти координати точок і послідовно їх з’єднати (15 хвилин)

(з розробки уроку вч. Математ. Кушнерук Валентини Петрівни (НаУрок)

Аналіз  та перевірка самостійної роботи.(7 балів)

Активність на уроці +1 бал!

VІ. Підсумки уроку

Кожен учень заповнює картку самооцінювання та рефлексію.

Домашня робота

Все вірно: 2 бали                                               Є деякі помилки: 1 бал

Все не вірно, проте старався: 0,5 бала            Не виконав: 0 балів

 

Завдання «Побудуй фігуру»

Кожна правильна точка: 0,5 бала.            Загальна кількість балів:1 бал

 

Завдання «Карта України»     Правильно названа координата – 1 бал

 

Самостійна робота (загальна кількість: 7 балів)

Взаємоперевірка. Учні обмінюються роботами. Кожна правильно побудована точка = 1 бал

 

Активність на уроці: + 1 бал.

Самим активним вчитель додає 1 бал

 

 

VІІ. Повідомлення домашнього завдання

Повторити §32 ст.148, відповідати на питання після параграфу. Виконати вправи №1559. Накреслити систему координат. За одиничний відрізок взяти 4 клітинки. Побудувати вказані точки

№1564.З’ясувати і записати в зошит, у якій координатній чверті містяться вказані точки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №1

38.1: Точки на координатній площині - LibreTexts - Ukrayinska

 

Парта №1

Познач точки на бланку «Система координат»

По варіантам

Варіант №1

А(-2;3)               С(4;-1)

Варіант №2 

В(4;3)              Д(-2;-1)

 

Парта №2

Познач точки на бланку «Система координат»

По варіантам

Варіант №1

А(-3;3)               В(3;3)

Варіант №2 

С(3;-3)              Д(-3;-3)

 

 

 

Парта №3

Познач точки на бланку «Система координат»

По варіантам

Варіант №1

А(-4;4)               В(2;2)

Варіант №2 

С(4;-4)              Д(-2;-2)

 

Парта №4

Познач точки на бланку «Система координат»

По варіантам

Варіант №1

А(-4;3)               В(4;3)

Варіант №2 

С(6;-2)              Д(-2;-2)

 

Парта №5

Познач точки на бланку «Система координат»

По варіантам

Варіант №1

А(-2;3)               С(5;-2)

Варіант №2 

В(4;3)              Д(-5;-2)

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота                                                      Варіант №1

  1.         Обчисліть другу координату та побудуйте точки
  2.         на системі координат

 

  1.    х= 5, y= 2х-9            (5;__)                                   
  2.    х= 3, у= х                 (3;__)
  3.    х= -10+11,  у=4       (__;4)
  4.    х= -1, у= 7х+11        (-1;__)
  5.    х= -3, у= х+6            (-3;__)
  6.    х= -4, у= х+9           (-4;__)
  7.    х= -2, у= 2х+10        (-2;__)

 

Самостійна робота                                                      Варіант №2

Обчисліть другу координату та побудуйте точки

на системі координат

 

у= 1, х= 3у-10              (__;1)

х= -3, у= х+3              (-3;__)

х= -1, у= х                   (-1;__)

х= 1, у= -х-1                (1;__)

х= 6, у= х-9                 (6;__)

х= 5, у= -10+х            (5;__)

х= 1, у= 3-7х               (1;__)

 

Завдання №2.

А(minus six; six)  

В(minus one; eight)     

    С(two; six )

 

    D(four; four)

 К(five; minus seven)

 F(three; minus ten)

 

 

 N(minus two; minus six)  

 

  M(minus five ;minus nine)

 

P(minus seven; minus two)

 

    T(three; six)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
21 квітня
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку