Методична розробка уроку за сценарієм "перевернутого класу".
Вона містить:
посилання на матеріали, які повинні опрацювати учні вдома;
закріпити за допомогою інтерактивної вправи, що виконує функції формувального оцінювання;
дидактичні матеріали для роботи в класі
Клас: 9 |
Дома На уроці
Учні працюють в групах. Завдання Учні самостійно (жеребкуванням визначається комплект, переглядають відео з яким буде працювати група):1) на
https://www.youtube.com/ основі наданих матеріалів (Комплект
watch?v=zMBz6KLw5LM №1, №2, №3, №4) визначити про який Кожна група &index=21&list=PLv6ufB напрямок руху йдеться мова, представляє свою
UWdRi1xvmFlbPavmrfcC структурувати надані матеріали та роботу; інші групи S2K4TRO, виконують інформацію, наклеїти її на листках А3, ставлять питання, завдання (формуючого доповнити своїми малюнками та визначають слабкі характеру) текстами; 2) представляють та та сильні сторони
Мета: Створити умови для ознайомлення з основними течіями громадсько-політичних рухів Наддніпрянщини; формування комунікативних навичок та креативного мислення учнів |
Тема: Громадсько-політичні рухи Наддніпрянщини 70-90-х років ХІХ ст. |
https://learningapps.org/wa захищають свою роботу; 3) працюють з роботи інших груп tch?v=phnkeorqk17; документами (у підручнику)- формують групи, порівнюють Валуєвський циркуляр та 45 min.
готують листи А3, клей, Емський указ за допомогою кіл Вена;
ножиці 4) створюють сенкан-загадку про один з
напрямків громадсько-політичних рухів
Учитель готує
навчальний матеріал: Допомагає, уточнює,
відео, роздатковий Учитель працює індивидуально с надає зворотній зв’
матеріал щодо групами, консультує, спрямовує язок, підводить
діяльності суспільно- підсумки політичних рухів