Урок на тему "Наш край наприкінці 18 - у першій половині 19 ст ."

Про матеріал

Конспект уроку з історії Україїни , 9 клас. Урок вивчення нового матеріалу . Форма проведення - практичне заняття . Конспект передбачає підготовку учнями заздалегідь навчальних проектів .

Перегляд файлу
  1. клас  Історія  України

 

Тема  уроку . Практичне  заняття .  Наш  край  наприкінці  ХVІІІ – у  першій  половині  ХІХ ст

 

Мета :  дати  характеристику  економічного ,  суспільно – політичного , культурного  розвитку  нашого  краю ;  з’ясувати  основні  етапи  національного  відродження  на  Тернопіллі ;домагатися  розуміння  учнями  нерозривного зв’язку історії  нашого  краю  з історією  всієї  України ; продовжувати  розвивати  навики і  вміння  дітей  працювати  самостійно  з  додатковою  літературою , робити  порівняння  , висновки , узагальнення ; виховувати  в  учнів  почуття  любові до  рідної  землі , народу,  його  історії

 

Обладнання :  атласи ,підручник ,  проектор, настінна  хронологічна таблиця

 

Тип  уроку :  вивчення  нового  матеріалу

 

Форма  проведення :  практичне  заняття

 

Очікувані  результати :  учні  зможуть  довести  нерозривність  історичного  розвитку  нашого  краю  та  України ; аргументувати  своє  ставлення  до  історичних процесів  у  нашому  краї

 

                                     Хід  уроку

 

І .Сприймання  й  усвідомлення  учнями  нового матеріалу

1. Оголошення  теми  і  мети  уроку

 

2 .Завдання  для  роздумів

-  Які  ,на  вашу думку ,  історичні  події  могли  мати  найбільший  вплив  на  економічний  , національний , культурний  розвиток  нашого  краю  в  першій  половині  ХІХ ст. ?

 

3. План  вивчення  нового  матеріалу

---Адміністративно -  територіальний  та  історико -  етнографічний  розвиток нашого  краю

---Зміни  в  господарському  житті

---Українське  національне  відродження

---Нові  явища  в  культурному  та  духовному  житті  населення

 

4 .Робота  з  картами

-  До  складу  яких  імперій  - Російської  чи  Австрійськоої -  наприкінці  ХVІІІст-у  першій  половині ХІХ ст.  входив  регіон , в  якому ви  проживаєте  ?

-   Показати  на  карті  населений  пункт  , в  якому  ви  проживаєте .

-   Якому  історико-  етнографічному  регіону  він  відповідає.

 

5 .  Розповідь  вчителя

- Зміни  в  господарському  житті

 

6.  Виступи  учнів  з  проектами (  бажаючі  учні  заздалегідь  підготували  проекти  на  такі  теми)

-   Соціальне  становище  в  краї  й  соціальні  протести  населення

-    Внесок  предcтавників  Тернопільщини  в  український  національний  рух  цього  періоду

-    Побут  і  повсякденне  життя  жителів  села  Городниця

 

7 .Робота  з  підручником

-  Відповіді  учнів  на окремі  запитання (  підручник , с .104-105 ; автори О , В. Гісем, О,О , Мартинюк)

 

8.Перегляд  презентації на  тему «Вірування  , звичаї  і  традиції  населення  краю» (презентація  виконана групою  учнів  заздалегідь)

 

9 . Складання  порівняльної  таблиці « Наш  край  в  історії  України  і  Європи»(  за  поданим  зразком  у  підручнику , с . 105)- розпочати  складання

 

ІІ . Домашнє  завдання

  • Повторити  р .3 «Повсякденне  життя  та  культура  України»

ІІІ . Підсумок  уроку

 -  Вчитель (  вчителька ) аналізує  роботу  учнів  на  уроці ,  відзначає  та  оцінює  кращих

 

doc
До підручника
Історія України 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
19 липня 2018
Переглядів
5191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку