Урок "Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду."

Про матеріал
Конспект уроку з математики на тему "Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду." для 3 класу за підручником Н.Листопад.
Перегляд файлу

Тема: Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.

Мета: ознайомити учнів з числами третього розряду; вчити виконувати додавання виду 500 + 4; удосконалювати вміння розв'язувати рівняння та задачі, виконувати дії з іменованими числами; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати охайність, цікавість до математики.

Обладнання: презентація, цеглинки ЛЕГО, картки, набір грошових одиниць, малюнки тигра, ялинки, ялинкових кульок.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

 Вступна частина

  1. Організація класу

У класі стало тихенько

Усі сидять рівненько

Вчитель до вас усміхається

           Наш урок розпочинається

Емоційне налаштування:

Наш девіз уроку:

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо – гарно!

  • Діти, подивіться яка гарна ялинка сьогодні у нас на уроці. Та скоро Новий Рік, а вона зовсім не прикрашена. Прикрасимо її?
  • А для цього нам треба виконувати завдання з математики. Кожне виконане завдання – 1 ялинкова прикраса.

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 91, № 510, 511)

Прийом «Знайди помилку»

54 + 54 : 9= 60

81 + 81 : 9 = 80

27 + 27 : 3= 30

3.Усна лічба

Розв'язати приклади усно. Із букв скласти слово, що стосується теми, яку ми вивчали на ЯДС (ПІСОК)

  2 · 5 =

7 · 1 · 10 =

24: 3 · 2=

5 · 8 :10 =

  9 – 30 =

4. Каліграфічна хвилинка.Запис цифр 4 і 5

— Утворіть числа другої та третьої сотні, у запису яких будуть використані цифри 4 і 5.

— Запишіть ці числа у порядку зростання. Пропишіть їх каліграфічно. (145, 154, 245, 254.)

Основна частина

  1. Мотивація навчальної діяльності

Загадка

Щодня потроху їх збирала

І у скарбниченьку збирала

Коли потрібну кількість мала

Подарунок мамі придбала (гроші)

  • Для чого нам гроші?

До нас на урок завітав гість. Скажіть, наступний 2022 рік кого? (Тигра). Отже, до нас завітав тигр.

У нього є завдання. Нашого героя відправили до магазину за покупками. (список продуктів прикріпиті на дошці) Але є проблема, він зовсім не вміє рахувати і не знає нічого про гроші. Давайте допоможемо йому, і всі разом розберемося які бувають гроші, та  допоможемо з покупками.

Хвилинка-цікавинка

Грошові одиниці різних країн

Євро — Валюта Європейського валютного союзу (Євро,: Австрія, Андорра, Бельгія, Греція, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Латвія, Литва, Монако, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Португалія, Сан-Марино, Словаччина, Словенія, Фінляндія, Франція. 

Долар — Долар є офіційною валютою США (Долар США, USD), Канади (Канадський долар, CAD) , Австралії (Австралійський долар, AUD) та Нової Зеландії (Новозеландський долар, NZD).

Злотий — Польща (Польський злотий, PLN)

Крона — Данія (Данська крона, DKK), Ісландія (Ісландська крона, ISK), Норвегія (Норвезька крона, NOK), Чехія (Чеська крона, CZK), Швеція (Шведська крона, SEK).

Юань — Китай (Юань КНР, CNY).

2.  Уточнення знань учнів про грошові купюри (с.91 №512)

3.  Гра з тигром «Магазин»

4. Робота в парі №513 (картки)

4.Ознайомлення з числами третього десятка

  1. Дослідження
  • Досліди, як утворилися числа третього розряду (с.92 №514)
  • Прочитай рівності.
  1. Робота з таблицею розрядів №515
  1. Формування вмінь виконувати додавання виду 500+4(№518)
  2. Гра з цеглинками ЛЕГО (Презентація)
  3. Удосконалення вміння розв’язувати рівняння (№519)
  4. Удосконалення вміння розв’язувати задачі (№520)

 

III. Заключна частина

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Підсумок уроку. Рефлексія

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 червня 2023
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку