Біологія, 8 клас
|
Тема 6. Харчування і травлення (9 годин)
|
Тема. Харчування та потреби організму людини.
|
Мета: - закріпити знання про будову та функціонування травної системи людини; формувати знання про здорове харчування;
|
Тип уроку: урок формування нових знань; урок з комп’ютерною підтримкою; інтеграція знань з основ здоров’я та біології
|
Методи: словесний – бесіда, повідомлення учнів; наглядний – презентація «Харчування та потреби організму людини» практичний – робота на індивідуальних картках; інтерактивні – учнівські дебати, учнівські презентації «Топ 10: найкорисніші продукти харчування», «Топ 10: найшкідливіші продукти харчування»; конкурс рецептів здорової української кухні.
|
Матеріали і обладнання: презентація з теми «Харчування та потреби організму людини», учнівські презентації «Топ 10: найшкідливіші продукти харчування», «Топ 10: найкорисніші продукти харчування», бюлетені з рецептами.
|
Очікуваний результат.
Учні наводять приклади:
- вітамінних продуктів харчування;
Самостійно складають: |
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка д/з.
Ключ до картки №1:
Ключ до картки №2:
Одразу після роботи з картками проводиться аналіз завдань. Крім назв частин травної системи треба ще вказати і її функції.
ІІІ. Актуалізація теми. Лікарі безперервно трудяться над збереженням нашого здоров'я, а кухарі – над руйнуванням його; однак останні впевненіші в успіху… (Дені Дідро, французький філософ XVІІІ ст.) ІV. Вивчення нового матеріалу.
Розумова праця – 13 474кДж, Легка фізична праця – 15 050 кДж, Середня фізична праця – 17 270 кДж, Важка фізична праця – 19 040кДж,
Енергетична цінність (калорійність):
Якщо хочеш бути здоровим: сніданок з’їж сам, обідом поділися з другом, а вечерю віддай ворогу.
Бесіда:
презентації «Топ 10: найшкідливіші продукти харчування», «Топ 10: найкорисніші продукти харчування»
V. Підсумок уроку. Завд. 1 ст.116 у підручнику Колективний висновок: яке харчування називають правильним?
VІ. Оцінки за урок, коментарі. Кожен отримує оцінку за роботу на картці (1-6 балів) + 1-3 бали за активність на уроці +1-3 бали за виконання творчого завдання.
VІІ. Д/з: для всіх – § 34, вивчити, на запитання відповідати (усно); скласти свій добовий харчовий раціон; індивідуально – «Історія відкриття вітамінів», «Вітаміни і здоровя», «Плюси і мінуси вегетаріанства»; повторити тему «Харчування і травлення».
|