Урок "Hello, English!"

Про матеріал
Урок призначений для вчителів англійської мови в початковій школі, розроблений для дітей 1-2 класів (перший рік вивчення англійської), можливе проведення заняття в рамках класної години. Учні отримують нову інформацію через ігри і казку, актуалізують наявні знання, застосовують їх на практиці.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для початкової школи.

Тема: Здрастуй, англійська! Hello, English!

Урок призначений для вчителів англійської мови в початковій школі, розроблений для дітей 1-2 класів (перший рік вивчення англійської), можливе проведення заняття в рамках класної години. Учні отримують нову інформацію через ігри і казку, актуалізують наявні знання, застосовують їх на практиці.

Мета: познайомити учнів з предметом, практикувати нові англійські слова і звуки в усному мовленні, створити умови для розвитку творчих здібностей.

Завдання:

формувати навички говоріння з новими лексичними одиницями;

розвивати вміння працювати в парах, складати етикетні діалог-привітання;

розвивати вміння працювати в групах, організовано брати участь в іграх;

сприяти формуванню, позитивного інтересу до вивчення англійської мови.

розвивати вміння розпізнавати і використовувати слова по темі «Знайомство», розпізнавати установки вчителя на англійській мові.

Устаткування:

транскрипційні значки; іграшки, картки настрою для кожної дитини, картинки персонажів мультфільмів.

Тип уроку: Комбінований.

Хід уроку

1. Організаційний момент

Hellо, children. Привіт, діти.

Sit down, please. Сідайте будь ласка.

I'm Alina Yuryevna. А як вас звуть? (Діти відповідають російською)

 

2. Постановка мети уроку

Хто з вас знає, навіщо ми сьогодні зібралися? Правильно. Щоб вивчати англійську мову. А навіщо він нам? (Діти відповідають російською)

Де розмовляють англійською? (Діти відповідають) Good. Добре.

Давайте подивимося на героя мультфільмів, який говорить англійською мовою і спробуємо його впізнати. (Дітям демонструється картинка Міккі Мауса)

Well done! Молодці!

Вивчивши англійську ми з вами зможемо знайти друзів з інших країн, відправитися в подорож і вільно спілкуватися, зможемо писати, читати книги англійською, навіть дивитися мультфільми!

3. Фонетична розминка.

А ви помітили, що англійські слова вимовляються трохи по-іншому? Щоб нас з вами могли зрозуміти, ми повинні навчитися чути англійські звуки.

Давайте пограємо в гру. Я буду називати слова. Кожен раз, як я назву англійське слово, швидко хлопніть в долоні і ми спробуємо повторити це слово.

Хід гри: учитель називає слова, почувши англійські слова, діти плещуть у долоні, після хором кілька разів повторюють нове слово.

слова:

Телефон;

м'яч;

лялька;

a cat;

кішка;

собака;

a dog;

учитель,

a teacher;

hello;

children.

Great! Здорово! Ось ми і навчилися з вами вітатися. Давайте привітаємося по-англійськи «Hello, children», діти відповідають «Hello, teacher» (повторюємо кілька разів)

4.Знакомство з новими звуками, актуалізація знайомих раніше звуків. (Транскрипційні значки)

Зараз я Вам розповім дуже цікаву казку про наш язичок. Але мені дуже потрібна буде ваша допомога, кожен звук ми повинні повторити і показати.

казка:

Покажіть мені свій язичок.

Де живе язичок? У теплому затишному будиночку (показуємо на щоки, губи).

Коли язичку страшно, він ховається за міцним парканом (показуємо зуби).

Одного разу язичку стало нудно і він вирішив зустрітися з друзями.

Зустрів він гусака [g], [g], [g], [g], [g].

Зустрів корову [m], [m], [m], [m], [m].

Зустрів їжачка [f], [f], [f], [f], [f].

Зустрів собаку [r], [r], [r], [r], [r].

Раптом подув сильний вітер [u:], [u:], [u:], [u:], [u:],

грюкнули двері [w], [w], [w], [w], [w],

почав стукати дощик [p], [p], [p], [p], [p].

Язичок побіг додому [t], [t], [t], [t], [t], ліг в ліжко, потягнувся і засопів [h], [h], [h], [h], [h]. Давайте не будемо заважати язичку спати і скажемо ш-ш-ш-ш-ш-ш.

5. Физкультминутка.

Hands up, (руки піднімаємо в верх)

Hands down, (руки опускаємо вниз)

Hands on hips, (руки на стегна)

sit down! (Сіли)

Stand up, (встали)

hands to the sides (руки в сторони)

Bend left, (нахилилися ліворуч)

bend right. (Нахилилися направо)

 

6. Тренування використання вивчених зразків і лексики в діалогічному мовленні.

 

Тепер ми знаємо, як вимовляти звуки англійською. Давайте спробуємо познайомитися. I'm Alina Yuryevna. And you? (Діти називають своє ім'я)

А тепер виберемо собі по іграшці і пограємо (За допомогою іграшок діти складають діалог-привітання, представляються).

 

7. Кінець уроку. Рефлексія.

Я завжди дуже рада, коли у хлопців так добре виходить. А вам сподобався урок? Чому ми сьогодні навчилися, що дізналися? Що було складно / легко? Давайте виберемо собі картку з настроєм і розповімо, як ми себе почували на занятті. Чому?

docx
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
1253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку