Конспект уроку англійської мови для початкової школи.
Тема: Здрастуй, англійська! Hello, English!
Урок призначений для вчителів англійської мови в початковій школі, розроблений для дітей 1-2 класів (перший рік вивчення англійської), можливе проведення заняття в рамках класної години. Учні отримують нову інформацію через ігри і казку, актуалізують наявні знання, застосовують їх на практиці.
Мета: познайомити учнів з предметом, практикувати нові англійські слова і звуки в усному мовленні, створити умови для розвитку творчих здібностей.
Завдання:
формувати навички говоріння з новими лексичними одиницями;
розвивати вміння працювати в парах, складати етикетні діалог-привітання;
розвивати вміння працювати в групах, організовано брати участь в іграх;
сприяти формуванню, позитивного інтересу до вивчення англійської мови.
розвивати вміння розпізнавати і використовувати слова по темі «Знайомство», розпізнавати установки вчителя на англійській мові.
Устаткування:
транскрипційні значки; іграшки, картки настрою для кожної дитини, картинки персонажів мультфільмів.
Тип уроку: Комбінований.
Хід уроку
1. Організаційний момент
Hellо, children. Привіт, діти.
Sit down, please. Сідайте будь ласка.
I'm Alina Yuryevna. А як вас звуть? (Діти відповідають російською)
2. Постановка мети уроку
Хто з вас знає, навіщо ми сьогодні зібралися? Правильно. Щоб вивчати англійську мову. А навіщо він нам? (Діти відповідають російською)
Де розмовляють англійською? (Діти відповідають) Good. Добре.
Давайте подивимося на героя мультфільмів, який говорить англійською мовою і спробуємо його впізнати. (Дітям демонструється картинка Міккі Мауса)
Well done! Молодці!
Вивчивши англійську ми з вами зможемо знайти друзів з інших країн, відправитися в подорож і вільно спілкуватися, зможемо писати, читати книги англійською, навіть дивитися мультфільми!
3. Фонетична розминка.
А ви помітили, що англійські слова вимовляються трохи по-іншому? Щоб нас з вами могли зрозуміти, ми повинні навчитися чути англійські звуки.
Давайте пограємо в гру. Я буду називати слова. Кожен раз, як я назву англійське слово, швидко хлопніть в долоні і ми спробуємо повторити це слово.
Хід гри: учитель називає слова, почувши англійські слова, діти плещуть у долоні, після хором кілька разів повторюють нове слово.
слова:
Телефон;
м'яч;
лялька;
a cat;
кішка;
собака;
a dog;
учитель,
a teacher;
hello;
children.
Great! Здорово! Ось ми і навчилися з вами вітатися. Давайте привітаємося по-англійськи «Hello, children», діти відповідають «Hello, teacher» (повторюємо кілька разів)
4.Знакомство з новими звуками, актуалізація знайомих раніше звуків. (Транскрипційні значки)
Зараз я Вам розповім дуже цікаву казку про наш язичок. Але мені дуже потрібна буде ваша допомога, кожен звук ми повинні повторити і показати.
казка:
Покажіть мені свій язичок.
Де живе язичок? У теплому затишному будиночку (показуємо на щоки, губи).
Коли язичку страшно, він ховається за міцним парканом (показуємо зуби).
Одного разу язичку стало нудно і він вирішив зустрітися з друзями.
Зустрів він гусака [g], [g], [g], [g], [g].
Зустрів корову [m], [m], [m], [m], [m].
Зустрів їжачка [f], [f], [f], [f], [f].
Зустрів собаку [r], [r], [r], [r], [r].
Раптом подув сильний вітер [u:], [u:], [u:], [u:], [u:],
грюкнули двері [w], [w], [w], [w], [w],
почав стукати дощик [p], [p], [p], [p], [p].
Язичок побіг додому [t], [t], [t], [t], [t], ліг в ліжко, потягнувся і засопів [h], [h], [h], [h], [h]. Давайте не будемо заважати язичку спати і скажемо ш-ш-ш-ш-ш-ш.
5. Физкультминутка.
Hands up, (руки піднімаємо в верх)
Hands down, (руки опускаємо вниз)
Hands on hips, (руки на стегна)
sit down! (Сіли)
Stand up, (встали)
hands to the sides (руки в сторони)
Bend left, (нахилилися ліворуч)
bend right. (Нахилилися направо)
6. Тренування використання вивчених зразків і лексики в діалогічному мовленні.
Тепер ми знаємо, як вимовляти звуки англійською. Давайте спробуємо познайомитися. I'm Alina Yuryevna. And you? (Діти називають своє ім'я)
А тепер виберемо собі по іграшці і пограємо (За допомогою іграшок діти складають діалог-привітання, представляються).
7. Кінець уроку. Рефлексія.
Я завжди дуже рада, коли у хлопців так добре виходить. А вам сподобався урок? Чому ми сьогодні навчилися, що дізналися? Що було складно / легко? Давайте виберемо собі картку з настроєм і розповімо, як ми себе почували на занятті. Чому?