Урок."Хто уміє зберігати -уміє й господарювати.Марія Чумарна "Як зайчики зимували."

Про матеріал
Конспект уроку побудовано з урахуванням основних положеньКонцепції "Нова українська школа",на засадах компетентнісного,діяльнісного підходів,інтерактивних методів та прийомів навчання,сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Перегляд файлу

Тема. Хто уміє  зберігати –уміє  й господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики         

            зимували.»

Мета .Ознайомити  учнів із поняттям «головна думка твору»; навчати учнів             виразно читати текст, аналізувати прочитане; учити розповідати про свої            враження  від прослуханого твору; формувати  в школярів інтерес до             навчання; прищеплювати любов і бажання допомагати тваринам взимку.

Обладнання: відеоматеріал  з YouTube ,ілюстрація зайчика, кружечки для зображення настрою..

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Освітні галузі: мовно-літературна ,соціальна, природнича.

 

                                                            Хід уроку 

1.Вступна частина.

Організація класу

              Ось дзвінок сигнал подав              До роботи час настав.

             Ось і ми часу не гаймо,

             А урок свій починаймо.

Вправа «Настрій»

З яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи? Зобразіть свій настрій  на смайликові.

 

2.Основна частина

1.Актуалізація опорних знань.

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=0lPadeVTuTw

2.Мотивація навчальної діяльносності

image 

-А як зимують зайчики?

3.Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні ми дізнаємося, як зимують зайчики.

4.Вивчення нового матеріалу.

1)Робота за підручником(с.74).Робота зі словами. Стіна слів.

-Прочитайте правильно слова.

Зекономимо, сперечатися, пострибав, господарювати, запропонував.

-Значення яких слів ви не можете зрозуміти?

2)Вправа «Передбачення»(за заголовком).

-Прочитайте заголовок.

-Як ви гадаєте, про що може йтися у казці?

3)Читання казки Марії  Чумарної «Як зайчики зимували» вчителем .(с.74-

75).

4)Читання казки учнями.

Використання стратегії Таксономії Блума. Робота в групах.

Орієнтовні запитання

Просте. Де відбувалася подія?

Уточнювальне. Я можу помилитися ,але, здається, один зайчик не розумів слова економити?

Пояснювальне. Чому один зайчик занедужав ?

Творче. Якою ви уявляєте зиму в творі?

Оцінювальне. Яке повчання запам’ятав лінивий зайчик?

Практичне .Що можна порадити всім?

5)Робота над скоромовкою.

                           Заєць зайця взимку стрів,                            Заєць зайцю говорив:

                           -Важко зараз для зайців:

                            Ми без моркви й качанців.

Фізкультхвилинка  https://www.youtube.com/watch?v=xeU7EO7wCaM

 

6)Читання частини твору за особами.

7)Вибіркове читання.

-Як зайчики перебули негоду?

-Як  у казці пояснюється значення слова економити?

8)Ознайомлення з поняттям «головна думка твору».

-Що таке головна думка твору?

Головна думка твору-це те головне, найважливіше, що хотів(ла)сказати автор(ка) у своєму творі.

5.Закріплення вивченого матеріалу 1)Виконання завдань за вибором.

Попередньо ділимо клас на три групи

1   група«Асоціативний кущ»

(Морква,буряк,мороз,кора,завірюха,холод,зима).

           

                          

image                                     

2   група вправа «Сенкан».

1.Іменник.Заєць.

2.Прикметники.Прудкий,білий.

3.Дієслова.Спить,боїться,їсть.

4.Враження від предмета .Заєць спить з розплющеними очима.

5.Висновок.Заєць міняє своє хутро.

image 

3   група-вправа «Кластер»

3.Заключна частина.

 

Рефлексія.

З

Х

Д

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
8 лютого
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку