ТЕМА: І.П. Котляревський. «Наталка Полтавка». Образи твору. Наталка як уособлення кращих рис української жінки.
Народність твору
Мета: Охарактеризувати образи п’єси, Наталки, Петра, Миколи ... розвивати вміння бачити за діями і вчинками персонажів людську душу, висловлювати свої думки, робити висновки, відстоювати людську гідність, власні принципи, прищеплювати любов до театру
Котляревський показав, що й під грубою свитою б’ється людське серце
М. Коцюбинський
Драматичний витвір Котляревського - найкраща оздоба української сцени
Анджело де Губернатіс
Хід уроку
І. Організаційна хвилина. Рефлексія (Обмін побажаннями на урок).
«Мозкова атака»
Пам ’ятаю, яка я була щаслива, коли ми жили в Полтаві. Батько, мати і Петро... Я так його кохала, мріяли побратись ...Та приходить час і батько вигонить Петра... але коли з’являється мій Петро, то я вже...
Учитель: Що ж думають про вас, Наталко, учасники групи, які досліджували ваше життя?
Висновок: Наталка - ідеал української дівчини, жінки
Учитель: Таку доньку могла виховати тільки гарна матір
групи
словами : «героєві ми б порадили...»
Учитель: Прокоментуйте вислів М. Коцюбинського, що став епіграфом уроку.
Усний твір : «Цінності, які я виніс для себе із твору»
Домашнє завдання
Письмова творча робота «Лист до одного з героїв п’єси»