Урок "Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів"

Про матеріал

Конспект уроку у 1 класі на тему: «Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів»

У конспекті представлені ігри, вправи, що застосовуються для закріплення вивчених лексичних одиниць, граматичних структур.


Перегляд файлу

ЗОШ І-ІІ ст. с. Угриничі

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку у 1 класі на тему:

«Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

вчитель англійської мови

Онищук Богдана Валеріївна

 

 

 

 

Тема: Ігри на формування мовних навичок на основі вивчених слів.

Мета: повторити та активізувати лексику, навчати монологічного та діалогічного мовлення, розвивати навички письма, навчати читанню, формувати навички правильної вимови англійських звуків, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: плакат, картки зі словами, кольорові квіти, алфавіт.

Хід уроку

І Beginning of the lesson.

1. Greeting.

- Good morning. How are you today? Are you ready for the lesson?

2. Aim.

- Today we`ll have fun. Сьогодні ми будемо веселитись.  We`ll play different games and do some exercises. Пограємо у різні ігри та виконаємо деякі вправи.

3. Warming up.

- Today we have not an original lesson. Сьогодні у нас незвичайний урок. We have guests. До нас завітали гості. Let`s tell them about yourselves. Розкажіть їм про себе.

- What is your name?

- How old are you?

- Where are you from?

- Where do you live?

- Do you have a family?

II. Main part of the lesson.

1. The Alphabet.

-"Професор ABC"

Один учень – «професор ABC» – кидає м'яч одному з учнів і каже: «А». Учень, зловивши м'яч, кидає його назад, каже: «В». Учень – «професор ABC» – знову кидає м'яч і каже: «С». Таким чином гравці називають усі літери англійського алфавіту.

- There are some letters at the board. На дошці ви бачите літери. At the first line we have big letters and at the second we see small letters. У першій колонці є великі літери, у другій – маленькі.  Your task is to connect them. Ваше завдання -  об’єднати велику літеру з малою.

2. Colors.

-  I have got a magic box. Я маю чарівну коробку.  Let`s open it. What can we see? Що тут є?

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20160412_161121.jpg

- We can see some flowers.

-Yes. They are all different. Виконайте мої вказівки.

- Give me a red flower/ a blue flower/ a green flower.

3. - I have got some things on the table. What can we see?

- We can see a pen, a book, a pencil, a bag and a copybook.

- Right. Let`s play our favourite game “What`s missing”. Пограємо вашу улюблену гру «Що зникло».

4. Physical activity.

Let`s have a rest. Давайте трошки відпочинемо.

5. Writing.

Let`s write. I have got a box. Let`s open it. There some words here. Your task is to spell the words. All the rest write down the words. Виберіть картку зі словом та продиктуйте по буквах його вашим товаришам, всі інші повинні слово уважно записати у зошит.

6.  Reading.

-  You can see some cards on the board. Let`s read.

- Look at the board. We can see a text. Let`s read it together. Your task is to use words instead of these pictures. Ваше завдання прочитати текст, замінюючи картинки словами.

7. Phonetic.

 Catch the sound

- Catch the sound [t]

Tulip, top, pot, code, cow, cat, long.

- Catch the sound [w]

We, village, window, door, vase, Willy.

- Catch the sound [o]

Elephant, owl, onion, only, opposite, many, on.

III. Summery.

- Look at the board. We can see a text. Let`s read it together. Your task is to use words instead of these pictures. Ваше завдання прочитати текст, замінюючи картинки словами.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20160412_161040.jpg

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Онищук Богдана
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 березня 2018
Переглядів
954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку