УкраТнська мова З клас
Назви iCTOT i HeicT0T ( до БольшаковоТ О.,
ПристинськоТ М.)
Мета: розширити, поглибити знання про ознайомити з TepMiH назви iCTOTlt , 'назви HeicT0T" розвивати вмЈння визначати характерними ознаками, вмјння застосовувати знання на збагачу словниковий запас, виховувати шанобливе ставлення до тварин.
уроку
I Вступна частина
1. домашнього завдання, Коментування,
Z опорних знань. до сприйняпя нових знанье
зараз ми з вами подорож до дуже i гарноТ краТ.ни - УкраТнськоТ Мови. Тут живуть мешканцјчастини мови. А ось i перший мешканець, що нам BiH називае предмети. А ви знаете на питання (Хто?що?) I як BiH називаеться? BiPH0, це дуже любить називати BCi предмети, що його оточують i ставити до них питання. Побачить i говорить: “Хто це?” Bi3bMe в руки i питае: “Хто це?" до BCix людей i тварин ставить питання ”Хто?"
Слова-назви iCTOT на питання Хто?
-йде стежкою. А навколо нього дерева, до куща малини, 3ipBaB скуштував. (Закрийте i яка на смак малина. Що Ось i нашому iMeHHb41<Y вона сподобалась i BiH вигукнув: це?" I i дерева, i - це на питання Отже, зараз ви знаходитесь в kpaTHi УкраТнськоТ Мови, у де BiH навчае а я буду йому допомагати. I його першим завданням е - про те, що ви про назви iCTOT i HeicT0T.( Висловлювання
2) хвилинка
щойно наступне завдання:
прописати слово, загадку
Я кудись ходив i3 татом, 3BipiB бачив там багато:
Мавпу, тигра, крокодила,
А птахЈв там - сила!
Слон водою нас облив.
де я був, куди ходив? (Зоопарк)
Записуемо слово у зошити
З) кущ
що ви уявляете, коли чуете слово ”3оопарк"?
смуток хвилювання
захоплення тривога
задоволення турбота
4) Проблемна
як на вашу думку, чи людям зоопарки?
Обгрунтуйте свою
1)
-Отримайте наступне завдання на с.97 впр.1 - Чому у першому рядку - а у другому
-
-Утворюемо i записуемо словосполучення водяна черепаха украТнський учений молода директорка
частий
Записуемо речення.
У зоопарку мешкають та водяна черепаха.
РУХАНКА
Раз, два! Потягнулись,
I прогнулись, м'язи BCi проснуться, губи
Вище руки
А тепер Тх
раз.
за роботу, все гаразд.
- Зараз 1менник буде показувати на ekpaHi предмети, а ви цеглинками !'Лего" зеленою, якщо побачите iCTOTY, червоною - HeicT0TY.
(Слон, зебра, тюльпан, дуб, вовк, дзьоб, яйце, хлопчик, глечик, бджола)
дуже подобаеться, як ви працюете. I наступне завдання у на с.97 вправа 2
-3BepHiTb увагу на форму це теж але у них
3MiHeH0 (у зоопарку - зоопарк).
стоти |
НЕСТОТИ |
тварини,за тваринами,тварин |
у зоопарку у вольерЈ |
крокодил |
у TepapiYMi |
рибки |
у akBapiYMi |
зоологи i хлопчики мами i TaTyci та 6a6yci
Ви знаете, що таке TepapiYM, у якому живе крокодил? Так, це або скляна скриня, для утримання наземних тварин: ящЈрок,
З) Редагуемо речення за зразком с.98 вправа 4.
Морквинка гризе зайчика.
що не так?
Зайчик (хто?) - це icT0Ta, морквинка (що?) - це HeicT0Ta. Отже .
Зайчик гризе морквинку.
Завдання записати речення самостјйно.
грае музикантом. Паркан фарбуе хлопчика.
Оголошення пише завдання з коментуванням дјтей.
4) Фантазуемо
Робота в групах , вправа 6
нашого 'менника чи BMiETe ви фантазувати? Спробуйте!
i3 “гарячими" словами (зразок).
палючим сонцем жабка. У крокодил. BiH про TiHb ялинкою. Жабка про соковитий
III уроку
Запитання вЈд
-що я знаю?
- що
- Як застосовую?
Як можу
- Як оцЈнюю свою роботу?