Урок "Іменники. Назви істот і неістот"

Про матеріал
Урок з української мови для 3 класу до підручника Большакової І.О., Пристінської М.С. за програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

УкраТнська мова З клас

imageНазви iCTOT i HeicT0T ( до imageБольшаковоТ О.,

ПристинськоТ М.)

Мета: розширити, поглибити знання про imageознайомити з TepMiH imageназви iCTOTlt , 'назви HeicT0T" розвивати вмЈння визначати imageхарактерними ознаками, вмјння застосовувати знання на image збагачу словниковий запас, виховувати шанобливе ставлення до тварин.

imageуроку

I Вступна частина

1. imageдомашнього завдання, Коментування,

Z image опорних знань. image до сприйняпя нових знанье

imageзараз ми з вами image подорож до дуже i гарноТ краТ.ни - УкраТнськоТ Мови. Тут живуть мешканцјчастини мови. А ось i перший мешканець, що нам image BiH називае предмети. А ви знаете на питання image(Хто?що?) I як BiH називаеться? BiPH0, це imageдуже любить називати BCi предмети, що його оточують i ставити до них питання. Побачить i говорить: “Хто це?” Bi3bMe в руки i питае: “Хто це?" до BCix людей i тварин ставить питання ”Хто?"

Слова-назви iCTOT image на питання Хто?

-йде image стежкою. А навколо нього дерева, imageimageдо куща малини, 3ipBaB скуштував. (Закрийте i яка на смак малина. Що image Ось i нашому iMeHHb41<Y вона сподобалась i BiH вигукнув: це?" I imagei дерева, i - це imageна питання Отже, зараз ви знаходитесь в kpaTHi УкраТнськоТ Мови, у imageде image BiH навчае image а я буду йому допомагати. I його першим завданням е - image про те, що ви image про назви iCTOT i HeicT0T.( Висловлюванняimage

2) image хвилинка

image щойно imageнаступне завдання:image

прописати слово, imageзагадку

Я кудись ходив i3 татом, 3BipiB бачив там багато:

Мавпу, тигра, крокодила,

А птахЈв там           - сила!

Слон водою нас облив.

де я був, куди ходив?      (Зоопарк)

Записуемо слово у зошити

З) image кущ

image що ви уявляете, коли чуете слово ”3оопарк"?

                      imageсмуток                 хвилювання

     захоплення                                         тривога

задоволення турботаimage

4) Проблемнаimage

imageяк на вашу думку, чи image людям зоопарки?

Обгрунтуйте своюimage

ll Робота над новимimage

1)image

-Отримайте наступне завдання imageна с.97 впр.1 - Чому у першому рядку image- а у другому

- image

-Утворюемо i записуемо словосполучення image водяна черепаха украТнський учений молода директорка

image                            частийimage

Записуемо речення.

imageУ зоопарку мешкають imageта водяна черепаха.

РУХАНКА

Раз, два! Потягнулись,

I прогнулись, imageimageм'язи BCi проснуться, imageгубиimage

Вище рукиimage

А тепер Тхimage

imageраз.

за роботу, все гаразд.

image

- Зараз 1менник буде показувати на ekpaHi предмети, а ви цеглинками !'Лего" image зеленою, якщо побачите iCTOTY, червоною - HeicT0TY.

(Слон, зебра, тюльпан, дуб, вовк,      дзьоб, яйце, imageimageхлопчик, image глечик, бджола)

2)    Працюемо над формоюimage

imageдуже подобаеться, як ви працюете. I наступне завдання у image на с.97 вправа 2

-3BepHiTb увагу на форму                         це теж image але у них

3MiHeH0 image (у зоопарку - зоопарк).

стоти

НЕСТОТИ

тварини,за тваринами,тварин

image

у зоопарку у вольерЈ

крокодил      image

у TepapiYMi

рибки

у akBapiYMi

зоологи imagei хлопчики мами i TaTyci imageта 6a6yci

image Ви знаете, що таке TepapiYM, у якому живе крокодил? Так, це imageабо скляна скриня, для утримання imageназемних тварин: ящЈрок,image

З) Редагуемо речення за зразком с.98 вправа 4.

Морквинка гризе зайчика.

що не так?

Зайчик (хто?) - це icT0Ta, морквинка (що?) - це HeicT0Ta. Отже .

Зайчик гризе морквинку.

image Завдання image записати image речення самостјйно.

imageграе музикантом. Паркан фарбуе хлопчика.

Оголошення пише imageimageзавдання з коментуванням дјтей.

4) Фантазуемо

Робота в групах , вправа 6

imageнашого 'менника imageчи BMiETe ви фантазувати? Спробуйте!

imagei3 “гарячими" словами (зразок).

imageпалючим сонцем жабка. У imageкрокодил. BiH про TiHb ялинкою. Жабка imageпро соковитий

III imageуроку

image

Запитання вЈдimage

-що я знаю?

-    щоimage

-    Як застосовую?

image Як можуimage

-    Як оцЈнюю свою роботу?

lV Домашне завдання с.97 впр.З

pdf
Додано
13 грудня 2022
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку