План-конспект уроку. №
Для 5-го класу
Загальна тема: Футбол
Тема уроку: Індивідуальні дії в захисті.
Дата та час проведення:
Мета уроку: Техніка безпеки на заняттях футболом, підвищити інтерес учнів до заняття футболом
Задачі: 1. Навчити груповим діям в нападі.
2. Повторити індивідуальні дії в нападі.
3. Сприяти розвитку спритності.
Інвентар та обладнання: Футбольний м’яч, секундомір.
Методи навчання: Словесний, наочний, ігровий, змагальний.
Місце проведення: Спортивний майданчик.
Хід уроку
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (10 хв.) |
||
1. Шикування в шеренгу, рапорт, привітання з класом,
1.1. Підрахунок ЧСС |
1'
30" |
Перевірити стан спортивної форми учнів та стан їхнього здоров'я. Фронтальний метод. Норма 70 – 75 уд./хв. |
2. Повідомлення завдань уроку |
30" |
Повідомлення задачу та ціль уроку. |
3.Біг |
1' 30" |
Повільному темпі. В колону по одному. |
4.Перешикування. |
30" |
Фронтальний метод організації діяльності учнів |
5. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. |
4' |
Слідкувати за осанкою. |
6.Спеціально бігові вправи |
2' |
Слідкувати за вірністю виконання вправи |
Основна частина (30 хв.) |
||
1. Навчити груповим діям в нападі. 1.1. Учні, пересуваючись вперед, передають м'яч удвох
1.2. В русі по колу
1.3. Підстрахувати партнера.
|
12'
4'
4'
4'
|
Групові тактичні дії - це взаємодія на полі кількох футболістів однієї і тієї ж команди, що прагнуть до виконання певного завдання. П'ят-шість гравців розташовуються по колу, а три інших - всередині кола з м'ячами. Учни рухаються по колу, а з кола їм слідують передачі м'яча низом. Отримавши м'яч, гравці тут же посилають його назад. Потім гравці рухаються у зворотний бік. Два захисника встають в потилицю один одного на відстані 4-5 м. За сигналом нападаючий веде м'яч на стоячого попереду захисника (він діє пасивно), обходить його праворуч або ліворуч. Просуваючись далі, він прагне обіграти другого захисника і забити м'яч у ворота, споруджені позаду нього з двох стійок. Завдання другого захисника - зуміти відгадати, в яку сторону буде обігравати нападник його партнера, і підстрахувати його. |
2. Повторити індивідуальні дії в нападі. 2.1. Чергування передач
2.2. Два проти двох.
2.3. Діагональні і поперечні передачі
2.4. Підрахунок ЧСС |
12'
4'
4'
4'
10"
|
Вправляються два гравця. Переміщаючись на вільне місце, вони виконують поздовжні і поперечні передачі. Гравець А робить поперечну передачу партнеру Б і переміщується на позицію А1 . Гравець Б робить подовжню передачу гравцю, який приймає м'яч під час бігу. Потім гравець Б переміщається на позицію Б1 і знову отримує м'яч і т. д.
Два захисники грають проти двох нападників. Завдання захисників - закрити нападників. Захисник; чинний проти нападаючого з м'ячем, прагне зайняти таку позицію, щоб затримати його просування і відбити м'яч. Інший захисник, діє проти гравця без м'яча, розташовується таким чином, щоб перешкодити зайняти вигідну позицію для отримання м'яча іншому нападнику. Учні передають низом один одному м'яч у такій послідовності: гравець А передає партнеру, той віддає м'яч гравцеві М, який в свою чергу передає м'яч партнеру А і т. д. 130 - 140 уд./хв. – середнє фізичне навантаження. |
3. Сприяти розвитку спритності. 3.1. Вистрибування в гору з положення сід. 3.2. Стрибки на одній нозі. |
6´ 10-15 р.
10 р. |
Вистрибувати максимально високо в гору. Спочатку стрибаємо на лівій нозі а потім на правій. |
Заключна частина (5 хв.) |
||
1. Шикування в колону по одному. 1.2. Ходьба в повільному темпі. 1.3. Перешикування в шеренгу. 1.4. Підрахунок ЧСС
1.5. Підбиття підсумків уроку |
1' 1' 30" 30"
1' |
По зросту. Відновлення дихання По зросту 60 – 80 уд./хв. – дихання відновилося. Аналізується техніка вправності виконання вправи.. |
4. Домашнє завдання 4.1. Ранкова гімнастика. 4.2. Жонглювання м’ячем. |
1' |
Дати комплекс ранкової гімнастики. |