Урок " Індивідуальні дії в захисті"

Про матеріал
Індивідуальний захист побудований на виборі позиції (розташуванні гравців), відборі м'яча в суперника і захисній тактиці воротаря. Захисник має бути повернутий обличчям до суперника і спиною до власних воріт (тобто бути на прямій лінії, що з'єднує суперника і середину власних воріт)
Перегляд файлу

План-конспект уроку. №

Для 5-го класу

Загальна тема: Футбол

                                      Тема уроку: Індивідуальні дії в захисті.

           Дата та час проведення:

Мета уроку: Техніка безпеки на заняттях футболом, підвищити інтерес учнів до заняття футболом

Задачі: 1. Навчити груповим діям в нападі.

              2. Повторити індивідуальні дії в нападі.

              3. Сприяти розвитку спритності.

Інвентар та обладнання: Футбольний м’яч, секундомір.

Методи навчання: Словесний, наочний, ігровий, змагальний.

Місце проведення: Спортивний майданчик.

Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10 хв.)

1. Шикування в шеренгу, рапорт, привітання з класом,

 

1.1. Підрахунок ЧСС

1'

 

 

30"

Перевірити стан спортивної форми учнів та стан їхнього здоров'я.

Фронтальний метод.

Норма 70 – 75 уд./хв.

2. Повідомлення завдань уроку

30"

Повідомлення задачу та ціль уроку.

3.Біг

1' 30"

Повільному темпі. В колону по одному.

4.Перешикування.

30"

Фронтальний метод організації діяльності учнів

5. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів.

4'

Слідкувати за осанкою.

6.Спеціально бігові вправи

2'

Слідкувати за вірністю виконання вправи

Основна частина (30 хв.)

1. Навчити груповим діям в нападі.

1.1. Учні, пересуваючись вперед, передають м'яч удвох

 

 

 

 

1.2. В русі по колу

 

 

 

 

 

 

1.3. Підстрахувати партнера.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12'

 

4'

 

 

 

 

 

4'

 

 

 

 

 

 

4'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Групові тактичні дії - це взаємодія на полі кількох футболістів однієї і тієї ж команди, що прагнуть до виконання певного завдання.

П'ят-шість гравців розташовуються по колу, а три інших - всередині кола з м'ячами. Учни рухаються по колу, а з кола їм слідують передачі м'яча низом. Отримавши м'яч, гравці тут же посилають його назад. Потім гравці рухаються у зворотний бік.

Два захисника встають в потилицю один одного на відстані 4-5 м. За сигналом нападаючий веде м'яч на стоячого попереду захисника (він діє пасивно), обходить його праворуч або ліворуч. Просуваючись далі, він прагне обіграти другого захисника і забити м'яч у ворота, споруджені позаду нього з двох стійок. Завдання другого захисника - зуміти відгадати, в яку сторону буде обігравати нападник його партнера, і підстрахувати його.

2. Повторити індивідуальні дії в нападі.

2.1. Чергування передач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Два проти двох.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Діагональні і поперечні передачі

 

 

 

 

2.4. Підрахунок ЧСС

12'

 

4'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4'

 

 

 

 

 

10"

 

Вправляються два гравця. Переміщаючись на вільне місце, вони виконують поздовжні і поперечні передачі. Гравець А робить поперечну передачу партнеру Б і переміщується на позицію А1 . Гравець Б робить подовжню передачу гравцю, який приймає м'яч під час бігу. Потім гравець Б переміщається на позицію Б1 і знову отримує м'яч і т. д.

 

Два захисники грають проти двох нападників. Завдання захисників - закрити нападників. Захисник; чинний проти нападаючого з м'ячем, прагне зайняти таку позицію, щоб затримати його просування і відбити м'яч. Інший захисник, діє проти гравця без м'яча, розташовується таким чином, щоб перешкодити зайняти вигідну позицію для отримання м'яча іншому нападнику.

Учні передають низом один одному м'яч у такій послідовності: гравець А передає партнеру, той віддає м'яч гравцеві М, який в свою чергу передає м'яч партнеру А і т. д.

130 - 140 уд./хв. – середнє фізичне навантаження.

3. Сприяти розвитку спритності.

3.1. Вистрибування в гору з положення сід.

3.2. Стрибки на одній нозі.

10-15 р.

 

10 р.

Вистрибувати максимально високо в гору.

Спочатку стрибаємо на лівій нозі а потім на правій.

Заключна частина (5 хв.)

1. Шикування в колону по одному.

1.2. Ходьба в повільному темпі.

1.3. Перешикування в шеренгу.

1.4. Підрахунок ЧСС

 

1.5. Підбиття підсумків уроку

1'

1'

30"

30"

 

1'

По зросту.

Відновлення дихання

По зросту

60 – 80 уд./хв. – дихання відновилося.

Аналізується техніка вправності виконання вправи..

4. Домашнє завдання

4.1. Ранкова гімнастика.

4.2. Жонглювання м’ячем.

1'

Дати комплекс ранкової гімнастики.

 

doc
Додано
16 вересня 2021
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку