Тема. Комп’ютерні презентації
Мета: ознайомити учнів з середовищем редактора презентацій; формувати навички і вміння працювати з програмою Microsoft Office PowerPoint, відкривати готові презентації, переглядати їх, вміння робити висновки, розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; виховувати інтерес до інформатики, повагу до думки інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування умінь і навичок.
Обладнання: програма Microsoft Office PowerPoint, навчальні презентації.
План уроку
І. Організаційна частина
Пролунав уже дзвінок,
нас покликав на урок.
Дружно правила згадаємо,
й працювати починаємо.
Згадаємо правила поведінки на уроці:
ІІ. Актуалізація опорних знань
Бесіда за запитаннями:
— Які існують форми подання інформації?
— Які ще види інформації ви знаєте?
— Чи можна поєднати різні види інформації? Як ви вважаєте, яким чином це можна зробити?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Щоб дізнатися тему уроку треба відгадати ребус:
|
' |
ПР (ПРЕЗЕНТАЦІЯ) |
Сьогодні ми починаємо вивчати тему «редактор презентацій». На наступних уроках ми працюватимемо з програмою, яка дозволяє створювати презентації. Це програма для підготовки презентацій з пакету Microsoft Office — PowerPoint. Під час вивчення теми ми навчимося працювати з комп’ютерною презентацією, познайомимось з її редакторами, навчимося використовувати графічні та текстові об’єкти для створення презентацій та спробуємо створити кожен свою презентацію – фотоальбом.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (супроводжується демонстрацією презентації).
- Ви вже не один раз чули слово «Презентація». Це може бути презентація книги, пісні, чи презентація роботи групи на якоюсь темою тощо. Презентаціями зазвичай називають виступи, під час яких подаються результати роботи, певні відомості, ідеї. Застосовують презентації у різних сферах людської діяльності: в навчанні, під час публічних виступів, для реклами якогось продукту тощо.
Під час проведення презентацій часто використовують демонстраційні матеріали: плакати, схеми, таблиці, малюнки, фотографії, відео, музику.
У наш час презентації створюють і демонструють за допомогою комп’ютера. Для демонстрації комп’ютерних презентацій використовують комп’ютер чи ноутбук, проектор, інтерактивну дошку чи екран, колонки.
Розгляньте малюнки. Які засоби використані для проведення презентацій?
Багато комп’ютерних презентацій можна знайти в мережі Інтернет. За допомогою цих презентацій ви можете поглибити свої знання з різних предметів.
Комп’ютерну презентацію можна подати у вигляді короткого відеофільму. Але найчастіше створюють презентації, які складаються з окремих кадрів – слайдів. Під час демонстрації кожен слайд затримується на екрані протягом певного часу. Такі презентації називаються слайдовими.
Для їх створення комп’ютерних презентацій існують спеціальні програми – редактори презентацій. Ми вивчатимемо Microsoft Office PowerPoint. Ця програма може працювати в двох основних режимах: створення і редагування презентації та її демонстрування.
Розгляньте зображення ярликів для запуску програми Microsoft PowerPoint.
Завантажити програму Microsoft Office PowerPoint можна:
Таким чином відкриється порожня презентація, до якої додаються необхідні об’єкти.
Після запуску програми на екрані з’являється вікно, у якому можна вибрати потрібний шаблон з Інтернету, створити нову презентацію, відкрити один з останніх збережених файлів презентацій.
Вікно редактора презентацій має рядок заголовка презентації, стрічку з вкладками, ескіз слайда (зменшене зображення) область відтворення всіх ескізів слайдів презентації, титульний слайд.
Можна запустити перегляд слайдів на весь екран – у режимі показу презентацій за допомогою вибору відповідних інструментів:
Для переходу між слайдами в режимі демонстрації використовують клавіші:
V. Фізкультхвилинка
Руки в сторони та вгору —
На носочки піднялись.
Підніми голівку вгору —
Й на долоньки подивись.
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз — присіли, руки прямо.
Встали — знову все так само.
Повертаємося вправно,
Все виконуємо гарно.
Вліво-вправо повернулись
І сусіду усміхнулись.
VІ. Узагальнення та систематизація знань та вмінь учнів
А тепер давайте перевіримо правила техніки безпеки у комп’ютерному класі. Гра «Закінчи речення»
3. Релаксація
Ваші очі втомилися, тому виконаємо декілька вправ для очей:
VІI. Підсумок уроку
Учні отримують конверти з розрізаними словами. Скласти слова, які стосуються теми уроку, пояснити їх значення.
ЛСАЙД (слайд), ЗЕПРЕНЦІТАЯ (презентація), КТОПЕРЕОР (проектор)
Сьогодні я дізнався…
Було цікаво…
Було складно…
Я зрозумів(ла), що…
Тепер я зможу…
Я навчився(лася)…
У мене вийшло…
Я зміг / змогла…