Конспект уроку + наочність з інформатики для 2 класу на тему: Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні подорожі . Робота в графічному редакторі Tux Paint.
Урок 4
Тема.Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
Мета: познайомити дітей з сервісами для перегляду зображень картин художників, вчити переглядати в Інтернеті віртуальні галереї, ознайомити з пристроями для створення та опрацювання графічних зображень, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати бажання вивчати інформатику, любов до мистецтва.
Обладнання: роздатковий матеріал, комп'ютер, презентація, електронна фізхвилинка, практична робота, зошит з друкованою основою.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
1.Привітання
- Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.
2.Перевірка готовності до роботи
- Перевірте, чи все необхідне лежить у вас на партах: зошит, ручка, олівець.
II. Актуалізація опорних знань
1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
-Зараз пограємо в гру світлофор. Якщо моє твердження вірне – сигналізуєте зеленою карткою,якщо ні – червоною.
1. Не можна перебувати у комп’ютерному класі без учителя. (з)
2. Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу. (ч)
3. Починати роботу з комп’ютером можна без вказівки вчителя. (ч)
4. Коли працюєш з комп’ютером, потрібно тримати спину рівно, ноги поставити на підлогу. (з)
5. Схиляючись близько до монітора, ти псуєш зір. (з)
6. Клавіатура має лежати на столі, на рівні твоїх ліктів. Не можна класти її на коліна. (з)
7. Можна торкатися пальцями екрана монітора. (ч)
8. Не можна класти будь-що на клавіатуру. (з)
9. Можна їсти й пити за комп’ютерним столом. (ч)
2. Інтелектуальна розминка. Робота на картках
1) Назвати предмети одним узагальнюючим словом:
а)яблуко, груша, слива - це _________________.
б)береза, дуб, вишня - це ___________________.
2) Узагальнення через протиставлення:
Капуста – овоч, а яблуко - …
Марійка – дівчинка, а Сашко - …
3. Робота над ребусами:
і 100 рія _________________.(історія)
, ха___________________.(комаха)
4. Продовж ряд чисел:
1) 2,4,6,8,10____________
2)5,10,15,20____________
5. Робота над логічними загадками:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
1. Оголошення теми і мети уроку
- Що дізнатися тему нашого уроку, потрібно відгадати ребус.
(Малюнок)
(Фото)
- Сьогодні ми дізнаємося, як саме Інтернет може допомогти нам у перегляді малюнків. Дізнаємося про пристрої для створення та редагування графічних зображень.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь вчителя
- Діти, у нас не завжди є змога відвідати галереї, музеї. Але в цьому нам допоможе Інтернет. Використовуючи Інтернет ми можемо переглянути віртуальні галереї та музеї на різних сайтах.
- Сайти, які часто переглядаєте варто додати до закладок браузера. Використання закладок у браузері аналогічне до закладок у книжці.
- Закладка — посилання для швидкого доступу до веб- сторінок сайту зі списку обраних сайтів.
- У браузері GoogleChromeстворити закладку можна за допомогою інструмента «Додати цю сторінку до закладок».
- Для створення зображень можна використати такі пристрої:камера, відеокамера, веб - камера, графічний планшет.
- Графічній планшет – це пристрій для введення малюнків від руки безпосередньо в комп’ютер. Складається з пера і плоского планшета, який обладнано чутливою поверхнею (реагує на сигнали, що випромінюються пером і повідомляють про те, яким кольором і якої товщини потрібно намалювати штрих, і передає точні координати точки доторку в комп’ютер). Тісний контакт планшета з пером необов’язковий, між ними може знаходитися лист паперу. Саме ці властивості робить можливим не тільки створення нових малюнків, але і перенесення в комп’ютер існуючих (покласти під плівку і обвести пером). Для зручності перо не містить вбудованих елементів живлення, воно повинно бути обладнане кнопками (зазвичай трьома), за допомогою яких регулюються параметри лінії. Також до графічного планшета може додаватися спеціальна миша.
2. Перевірка первинного усвідомлення
- Де і як шукати в Інтернеті зображення картин художників?
- Як знайти віртуальні мистецькі галереї?
- Як знайти віртуальні екскурсії до музеїв?
- Назви пристрої для створення графічних зображень.
- Що таке графічний планшет?
V.Фізкультхвилинка(електронна)
- Давайте відпочинемо.
VІ. Практична робота за ПК
1. Інструктаж до практичної роботи
- Сьогодні ми створимо листівку для своїх матусь на 8 березня. Ми будемо працювати на одному із пристроїв для створення графічних зображень, а саме комп'ютері.
2. Практична робота за ПК
- Сідаємо за комп'ютери та починаємо виконувати практичну роботу за поданим інструктажем.
VІІ.Закріплення набутих знань
1. Релаксація для очей
Як напружується шия! Неприємно! Дихативажко! Випрямитеся!
Легко стало, вільнодихається. Слухайте і робіть як я.
А Варвара дивиться вгору!
Вищевсіх, далі за всіх!
Повертається назад –
Розслаблення приємно!
Шия не напружена
І розсла-а-бле-на…
2. Завдання «Для розумників і розумниць»
а)Подумай, у якому порядку слід розташувати речення, щоб вийшла зв'язна розповідь.
б)Розташуй дужки, щоб приклади були розв'язані правильно.
в)Вінні-Пух, П'ятачок і Кролик вирізали три прапорці різного кольору: синій, зелений і червоний. Кролик вирізав не червоний, а Вінні-Пух не червоний і не синій. Якого кольору прапорець вирізав кожний?
VІІІ. Підсумок уроку
1. Підсумкова бесіда
- Де і як шукати в Інтернеті зображення картин художників?
- Як знайти віртуальні мистецькі галереї?
- Як знайти віртуальні екскурсії до музеїв?
- Назви пристрої для створення графічних зображень.
- Що таке графічний планшет?
- Яку практичну роботу ми сьогодні виконували?
2. Словесне оцінювання
- Сьогодні на уроці ви гарно попрацювали, найкраще працювали такі учні...
3. Прощання
- На цьому наш урок закінчено.
Інструктаж до практичної роботи: