автор даної розробки Цупа Василь Васильович Урок інформатики

Перегляд файлу

Дата 06.02.17

Інформатика

3-А клас

Тема: Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

Мета:

          Навчальна: навчити знаходити пропущену команду в знайомій послідовності;

          Розвиваюча: розвивати алгоритмічне мислення, пам’ять,увагу, словниковий запас.

          Виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співроз­мовника, поважати думку інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.

 

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань
  3. Вичення нового матеріалу.
  4. Фізхвилинка.
  5. Робота за комп’ютером.
  6. Підсумок уроку.

Хід уроку:

1. Організація учнів до уроку.

  • Перевірка готовності учнів до уроку
  • Налаштування дітей на роботу
  • Повторення ТБ

Дітки ми з вами знаходимося в комп’ютерному клас, і ви пам’ятаєте, що тут існують особливі правила поведінки та дотримання техніки безпеки. Давайте ми з вами зараз їх повторимо. А зробимо це таким чином: я показую вам малюнок, а ви розповідаєте, яке ж правило він ілюструє.

  • Молодці!

2. Актуалізація опорниз знань.

1.Що таке середовище виконавця алгоритму?
2.Що таке середовище програмування?
3.Яке середовище програмування ви знаєте?

3.  Складання алгоритмічниму над логічними задачами:

формулювати команди для виконавця, складати алгоритми за зразком, шукати помилки в послідовності команд, аналізувати зміст завдань на складання алгоритму для виконавців;

шукати різні варіанти виконання завдань, обирати та обґрунтовувати найефективніший варіант виконання;

розрізняти алгоритмічні структури: слідування, цикли, розгалуження;

створювати та виконувати алгоритми у визначеному середовищі;

розрізняти істинні та хибні висловлювання, формулювати висловлювання з логічним слідуванням;

3. Вичення нового матеріалу. 

Пояснення нового матеріалу з використанням презентації

4. Фізхвилинка.

Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте. 

5. Робота за комп’ютером.

Працюємо в програмі "Сходинки до інформатики".

Гімнастика для очей

Вправа 1

Його треба робити сидячи. Зімкніть повіки обох очей на 3-5 секунд. Потім відкрийте їх на такий же час. Ця вправа повторите 6-8 разів.

Вправа 2

Виконується сидячи. Швидко моргайте обома очима протягом 10-15 секунд. Повторіть 6-8 разів.

Вправа 3

Виконується сидячи. Зімкніть повіки обох очей і вказівними пальцями рук масажуйте їх круговими рухами протягом однієї хвилини. Ви відчуєте, як у вас проходить втома і голова трохи прояснилася.

Вправа 4

Як і перші три, виконується сидячи. Закрийте очі і трьома пальцями кожної руки злегка натисніть на очні яблука через верхні повіки протягом 1-3 секунд. Повторіть вправу 3-4 рази. Тільки не натискайте на очі сильно, інакше можна викликати запаморочення.

Вправа 5

Виконується сидячи. Притисніть вказівними пальцями кожної руки шкіру відповідної надбрівної дуги і закрийте очі. Під час утримання шкіри пальці повинні чинити опір м'язам верхніх повік і лоба. Повторіть вправу 6-8 разів.

 

6. Підсумок уроку.

1.Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2.Що найбільше сподобалося?
3.Що запам’яталося?
4.Про що хотіли би дізнатися більше?
5.Наведи приклади алгоритмів, які зустрічаються у нашому житті.
6.Запропонуй свій алгоритм приготування чаю.

 

 

 

 

 

 

Підпис

docx
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
2943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку