Дата 06.02.17
Інформатика
3-А клас
Тема: Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
Мета:
Навчальна: навчити знаходити пропущену команду в знайомій послідовності;
Розвиваюча: розвивати алгоритмічне мислення, пам’ять,увагу, словниковий запас.
Виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника, поважати думку інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.
План:
Хід уроку:
1. Організація учнів до уроку.
Дітки ми з вами знаходимося в комп’ютерному клас, і ви пам’ятаєте, що тут існують особливі правила поведінки та дотримання техніки безпеки. Давайте ми з вами зараз їх повторимо. А зробимо це таким чином: я показую вам малюнок, а ви розповідаєте, яке ж правило він ілюструє.
2. Актуалізація опорниз знань.
1.Що таке середовище виконавця алгоритму?
2.Що таке середовище програмування?
3.Яке середовище програмування ви знаєте?
3. Складання алгоритмічниму над логічними задачами:
формулювати команди для виконавця, складати алгоритми за зразком, шукати помилки в послідовності команд, аналізувати зміст завдань на складання алгоритму для виконавців;
шукати різні варіанти виконання завдань, обирати та обґрунтовувати найефективніший варіант виконання;
розрізняти алгоритмічні структури: слідування, цикли, розгалуження;
створювати та виконувати алгоритми у визначеному середовищі;
розрізняти істинні та хибні висловлювання, формулювати висловлювання з логічним слідуванням;
3. Вичення нового матеріалу.
Пояснення нового матеріалу з використанням презентації
4. Фізхвилинка.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться.
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте.
5. Робота за комп’ютером.
Працюємо в програмі "Сходинки до інформатики".
Гімнастика для очей
Вправа 1
Його треба робити сидячи. Зімкніть повіки обох очей на 3-5 секунд. Потім відкрийте їх на такий же час. Ця вправа повторите 6-8 разів.
Вправа 2
Виконується сидячи. Швидко моргайте обома очима протягом 10-15 секунд. Повторіть 6-8 разів.
Вправа 3
Виконується сидячи. Зімкніть повіки обох очей і вказівними пальцями рук масажуйте їх круговими рухами протягом однієї хвилини. Ви відчуєте, як у вас проходить втома і голова трохи прояснилася.
Вправа 4
Як і перші три, виконується сидячи. Закрийте очі і трьома пальцями кожної руки злегка натисніть на очні яблука через верхні повіки протягом 1-3 секунд. Повторіть вправу 3-4 рази. Тільки не натискайте на очі сильно, інакше можна викликати запаморочення.
Вправа 5
Виконується сидячи. Притисніть вказівними пальцями кожної руки шкіру відповідної надбрівної дуги і закрийте очі. Під час утримання шкіри пальці повинні чинити опір м'язам верхніх повік і лоба. Повторіть вправу 6-8 разів.
6. Підсумок уроку.
1.Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2.Що найбільше сподобалося?
3.Що запам’яталося?
4.Про що хотіли би дізнатися більше?
5.Наведи приклади алгоритмів, які зустрічаються у нашому житті.
6.Запропонуй свій алгоритм приготування чаю.
Підпис