Урок " Іноземна мова для життя"

Про матеріал
Конспект уроку англійської мови у 11класі "Іноземна мова для життя" до підручника О. Карпюк.
Перегляд файлу

Тема: Іноземна мова - мова для життя.

 

Мета уроку: закріплення вивчених ЛО, повторення граматичних форм за темою Conditionals I, розвиток навичок сприймання англомовного тексту на слух, виокремлювати головну думку прослуханого, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність та зацікавленість в пошуку потрібної інформації.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть прослухати та зрозуміти головну думку, можуть дати пораду у вивченні англійської мови, застосовуючи мовні конструкції з уроку.

 

ХІД  УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ МАТЕРІАЛУ

Warming Up

Brainstorming

Учні мають швидко назвати способи вивчення англійської мови. Складаємо список порад від учнів. 


ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Lead in

Обговорення

What feelings does the word "exam" evoke?

Учні висловлюють свою думку з приводу екзаменів.

 

Розглядаємо ex. 2 p. 26

Учні мають переглянути поради та обрати для себе 3 найголовніші. Потім аргументувати, чому саме ці три поради є пріоритетними.

 

Practice new vocabulary

assessment - оцінка

 average -  середній

 to boost - підвищити (покращити)

 to pace - задавати темп роботи

 distraction - відволікання

 to reckon - вважати

 to steer clear (of) - триматися подалі від

 to cheat - списувати

 superstition - заборони

 exhausted - виснажений

 to revise - переглядати

  

 Учням даємо список нових слів (див. додаток). Учні мають спершу назвати, що за частина мови перед ними,  потім розподілити їх за частинами мови.

 

Робота в парах. Роздаємо учням картки із дефініціями. Учні мають розподілити за інтуїцією або використовуючи словник. Потім порівнюють відповіді.

 

Listening

Ex. 4 p.27

Учні мають прослухати та виокремити головну думку - яку поради дав друг - listening for gist

 

Ex. 5 p.27

 

Учні слухають вдруге та виконують завдання вправи. Але спершу учні мають прочитати завдання та виділити ті позиції, що вже зрозумілі учням. Потім слухаємо вдруге - listening for details. 

Обговорюємо поради, які були озвучені, з якими порадами учні погоджуються, з якими - ні. Чому?

 

Просимо учнів скласти свій список порад підготовки до ЗНО, наприклад. Для цього розділіть учнів на групи. Кожна група  - це певний шкільний предмет. Наприклад, українська мова, математика, історія та англійська мова. Кожна команда обговорює питання та складає список кроків підготовки.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підведення підсумків уроку

Домашнє завдання

Творча робота в командах.

Презентувати поради по складанню ЗНО з різних предметів.