Інтегрована тема "Гриби" для 2-го класу охоплює такі предмети: природознавство, математика, трудове навчання. На цьому занятті вчитель має змогу продіагностувати знання учнів про гриби, діти в ігровій формі працюють у групах, дивляться мультик, аналізують його, роблять висновки.
Інтегрована тема. Гриби ( 2 клас)
Предмети, які інтегруються: природознавство ( 1 год.), математика ( 1 год.), трудове навчання ( 1 год).
Ключові компетентності:
навчально-організаційні уміння і навички:
загальномовленнєві вміння і навички:
загальнопізнавальні:
контрольно-оцінні:
діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку;
співпрацює у групі, парі.
Навчальний предмет |
Природознавство |
Математика |
Трудове навчання |
|
Тема уроку |
Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів |
Додавання й віднімання з переходом через десяток у межах 20 різними способами |
Робота із пластиліном на площині з елементами творчості |
|
Рівень навчальних досягнень учнів |
початковий |
визначає приналежність грибів до живої природи; знає правила збирання грибів |
|
пригадує властивості пластиліну |
середній |
розпізнає спільні ознаки грибів та рослин; грибів та тварин; розпізнає отруйні і їстівні гриби на фотографіях |
розуміє інформацію з таблиць |
пояснює послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині |
|
достатній |
застосовує знання про отруйні й їстівні гриби своєї місцевості в інших видах діяльності |
володіє навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20; розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів |
вміє виготовляти вироби з пластиліну за завданням вчителя |
|
високий |
висловлює оцінні судження щодо значення грибів для людини |
складає задачі за рисунком, схемою, виразом |
оцінює власну роботу та роботу однокласників |
План інтегрованого заняття
Додаток 1
Людину, звіра, муху, —
Кого б він не стрічав, —
Ні разу капелюха,
Одначе не знімав.
А хто на нього подивився –
Той йому зразу уклонився.
(Гриб)
Додаток 2
Назвіть ті слова, які асоціюються у вас із словом «Гриби» (Учні проголошують з місць, а вчитель записує кожне слово не коментуючи)
Додаток 3
Прочитайте слова та словосполучення, які записано на карточках.
Розпізнайте, що є спільного між грибами та рослинами; між грибами та тваринами.
Продовжте відповідні речення на сторінці 2 вашої книжечки.