Урок (інтегрована тема) для учнів 2 класу "Гриби"

Про матеріал

Інтегрована тема "Гриби" для 2-го класу охоплює такі предмети: природознавство, математика, трудове навчання. На цьому занятті вчитель має змогу продіагностувати знання учнів про гриби, діти в ігровій формі працюють у групах, дивляться мультик, аналізують його, роблять висновки.

Перегляд файлу

Інтегрована тема. Гриби ( 2 клас)

Предмети, які інтегруються: природознавство ( 1 год.), математика ( 1 год.), трудове навчання ( 1 год).

Ключові компетентності:

  • вміння вчитися:

навчально-організаційні уміння і навички:

  • орієнтуватися в тривалості праці;
  • переключатися з одного виду роботи на інший;

загальномовленнєві вміння і навички:

  • виконувати творчі завдання;

загальнопізнавальні:

  • виконувати логічне групування предметів (за родовими і видовими ознаками, вилучати «зайве» серед чотирьох-пяти однорідних об’єктів;

контрольно-оцінні:

  • перевіряти результати праці, своєї і товариша, за орієнтирами, даними вчителем
  • загальнокультурна:

діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;

  • здоров’язбережувальна:

дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку;

  • соціальна:

співпрацює у групі, парі.

 



Навчальний предмет

Природознавство

Математика

Трудове навчання

Тема уроку

Гриби: їстівні та отруйні.   Правила   збирання грибів

Додавання й віднімання з переходом через десяток у межах 20 різними способами

Робота із пластиліном на площині з елементами творчості

Рівень навчальних досягнень учнів

початковий

визначає приналежність грибів до живої природи;

знає правила збирання грибів

 

пригадує  властивості пластиліну

середній

розпізнає спільні ознаки грибів та рослин; грибів та тварин;

розпізнає отруйні і їстівні гриби на фотографіях

розуміє інформацію з таблиць

пояснює послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині

достатній

застосовує знання про отруйні й їстівні гриби своєї місцевості в інших видах діяльності

володіє навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 20;

розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів

вміє виготовляти вироби з пластиліну за завданням вчителя

високий

висловлює оцінні судження щодо значення грибів для людини

складає задачі за рисунком, схемою, виразом

оцінює власну роботу та роботу однокласників

 



План інтегрованого заняття

 

  1. Перевірка готовності учнів до уроку та поділ учнів класу на групи.
    1.        Висловлювання учнями власних очікувань від заняття. Вправа «Продовж речення: Я очікую від уроку ….»
  2. Розгадування учнями загадки з метою визначення теми уроку  (Додаток 1)
    1.        Висловлення учнями власних припущень щодо актуальності вивчення даної теми у курсі природознавства.
    2.        Повідомлення вчителем завдань, які будуть реалізовані на уроці (Презентація. Слайд 2). Підписування учнями титульної сторінки індивідуальної книжечки (Додаток А)
  3. Проговорення учнями слів – асоціацій до  слова «Гриби». Вправа «Мозковий штурм» (Додаток 2)
  4. Діагностування знань учнів щодо теми, яка вивчається, шляхом заповнення 2 сторінки індивідуальної книжечки «Напиши, що ти знаєш про гриби»
  5. Визначення учнями приналежності грибів до живої природи та обґрунтування власної думки (Слайд 3)
  6. Розпізнавання спільних ознак грибів і рослин; грибів і тварин («Вправа «Лото» - Додаток 3)
  7. Розповідь вчителя з елементами бесіди про види грибів (Слайд 4) з метою виявлення значення грибів для людини та заповнення учнями таблиці на сторінці 3 індивідуальної книжки
  8. Перегляд учнями відео уроків тітоньки Сови «Про гриби» (режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=4LsFZZekEu0) з метою визначення назв їстівних та отруйних грибів і підписування їх на сторінці 3 індивідуальної книжки
  9. Обчислення виразів і визначення назв інших отруйних грибів нашої місцевості (сторінка 4 індивідуальної книжки)
  10. Розпізнавання учнями їстівних та отруйних грибів за фотографіями. Гра «Лото» (Робота в групах)

 

 

 

 


Додаток 1

 

  1. Відгадайте загадку і визначте тему інтегрованого заняття.

 

Людину, звіра, муху, —

Кого б він не стрічав, —

 Ні разу капелюха,

 Одначе не знімав.

А хто на нього подивився –

Той йому зразу уклонився.

   (Гриб)

  1.  Подумайте і сформулюйте, для чого дітям в школі потрібно вивчати дану тему.


Додаток 2

Назвіть ті слова, які асоціюються у вас із словом «Гриби» (Учні проголошують з місць, а вчитель записує кожне слово  не коментуючи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Прочитайте слова та словосполучення, які записано на карточках.

Розпізнайте, що є спільного між грибами та рослинами; між грибами та тваринами.

Продовжте відповідні речення на сторінці 2  вашої книжечки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

doc
Додано
19 липня 2018
Переглядів
1006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку