КЗ «Вільхівський ЗЗСО І – ІІІ ступенів» Щастинський район Луганська область
Інтегрований урок я досліджую світ, мистецтва, математики
1 клас
Підготувала вчитель початкових класів
Забугіна Людмила Анатоліївна
с. Вільхове
2022 р.
Тема: Досліджуємо довкілля. Світ природи.
Орнамент. Робота з природним матеріалом
Закріплення лічби в межах 9.
Мета: Формувати у дітей уявлення про сезонні зміни в природі, розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід; закріплювати знання про орнамент, вчити використовувати стилізацію та ритм, як засоби створення орнаменту; закріплювати навички обчислення в межах 9 та знання геометричних фігур: пряма, крива, відрізок.
Формувати компетентності:
комунікативну – уміти формувати власні думки усно, чути і розуміти інших, працювати в групі, формулювати власну думку та позицію;
пізнавальну – уміти орієнтуватися у власній системі знань: робити висновки з вивченого раніше, знаходити відповіді на запитання, користуватися життєвим досвідом та отриманою на уроках інформацією;
екологічну – виховувати екологічну культуру, шанобливе та бережливе ставлення до природи, естетичне ставлення до навколишнього світу.
Хід уроку
І.Організація класу.
1.Створення позитивного настрою.
Колом сонечко іде,
За собою день веде.
Станьмо разом, станьмо в колі,
Станем сонечком у школі.
2.Ігровий тренінг «Обираю настрій»: оберіть, який настрій ви хотіли б зберегти на цілий день (в куточку настрою)
3.Хвилинка календаря.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Діти, наш урок буде цікавий і незвичайний. А знаєте чому? Тому що ми будемо працювати і в класі і в шкільному саду. А щоб все встигнути, вам слід бути уважними і зосередженими.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Згадаємо, які 3 групи рослин ви знаєте.
Робота в парах: розкласти картинки на три групи . (дерева, кущі, трав’янисті рослини).
2.Що таке орнамент? Де в класі ви бачите орнамент? (на шпалерах, на одязі, на обкладинках зошитів, на закладках в підручниках)
- а тепер, діти, виходимо в сад і продовжимо урок там.
ІV. Робота серед природи.
1.Робота в групах: об’єднання в групи «Сонечко», «Зірочка», «Вітерець».
Завдання: І група – знайти, які дерева ростуть в саду, ІІ група – кущі, ІІІ група – трав’янисті рослини, назвати їх, зібрати букети різнокольорового листя. (на пошуки 5 хв.) Розповісти про свої спостереження.(Діти називають дерева, кущі, трави, які знають. Якщо н можуть назвати – допомагає вчитель.)
2.Вправа «Хто добре спостерігає?».
Що змінилось в природі за останні дні?
3.Колективна робота: створення орнаменту з листя, шишок і каштанів.
Формування розуміння стилізації та ритму при створенні орнаменту.
4.Математична хвилинка.
Завдання: Порахуйте
скільки червоних листочків? Скільки зелених?
Чого більше – каштанів чи шишок? Скільки
буде разом червоних і зелених листочків?
Із каштанів, що залишились, викласти пряму
лінію, криву лінію.
5.На згадку про урок виберіть собі один
листочок, який найбільше сподобався і
повертаємося до класу.
V. Підсумок уроку.
Вправа «Букет вражень»
Діти ставлять свої листочки у вазу і розповідають, що їм найбільше сподобалось і запам’яталось, про що вони будуть розповідати вдома.