26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Урок інтегрований (математика + англійська мова) "Дії з раціональними числами"

Про матеріал
Розробка уроку пропонує вчителям математики інтегрувати свій предмет з іноземною мовою, зокрема з англійською. Вона містить словнички з відповідною термінологією, ігрові моменти, і, взагалі, пропонує познайомитися з відповідною побудовою, на думку автора, уроку інтеграції будь-якого предмета з іноземною мовою, що є, напевно, одним з пріоритетних напрямків навчання в сучасній школі.
Перегляд файлу

Інтегрований урок: математика + англійська мова в 6 класі

Підготували та провели:

Пахомова Наталя Василівна - учитель математики Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5, категорія - вища, стаж роботи – 23 роки.

Плутенко Катерина Василівна – учитель англійської мови Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5, категорія - спеціаліст, стаж роботи – 3 роки.

Тема уроку: Дії з раціональними числами. Actions with rational numbers

  Вид уроку: комбінований. Урок закріплення вмінь та навичок виконання дій з раціональними числами та придбання нових знань з англійської мови.

Мета уроку:

  • Повторити та закріпити правила дій з раціональними числами;
  • Вивчити за закріпити математичну термінологію за даною темою англійською мовою;
  • Стимулювати розвиток полікультурної та мовленнєвої компетентностей учнів при роботі на уроці математики англійською мовою;
  • Розвивати комунікативну компетентність, самостійність та особисту відповідальність за результати роботи;
  • Стимулювати бажання учнів сприймати цілісність навколишнього світу через зв'язок математики з іншими предметами.

Обладнання: словники з математичною термінологією англійською мовою; фломастери; ватмани; роздатковий матеріал в вигляді умов математичних прикладів; презентація для демонстрації основних моментів уроку на екрані; мультимедійний проектор.

Форми та методи роботи на уроці:

  • Фронтальне опитування учнів
  • Письмовий самоконтроль через виконання тестових завдань
  • Робота біля дошки
  • Пояснювально-ілюстративні методи роботи вчителя з метою вивчення нового матеріалу (математична термінологія англійською мовою)
  • Репродуктивні з боку учнів через демонстрацію вмінь застосувати отримані знання під керівництвом вчителя
  • Створення цікавої ситуації для стимулювання зацікавленості учнів та заохочування їх до роботи над завданнями;
  • Рефлексивне відтворення емоційно-психологічних вражень від результатів роботи на уроці.

Хід уроку:

  1. Організаційний момент (вступне слово вчителя математики)
  2. Актуалізація опорних теоретичних знань учнів з математики (фронтальне опитування)
  • Раціональне число
  • Види раціональних чисел
  • Протилежні числа
  1. Робота вчителя англійської мови зі словником №1

число

number

додатне число

positive number

відємне число

negative number

плюс

plus

мінус

minus

раціональне число

rational number

протилежне число

opposite number

0

O, zero, nought, nil (null)

0,2

O point two/two tenths

1,25

One point two five

 

  1. Актуалізація опорних теоретичних знань учнів з математики (фронтальне опитування)
  • Правила додавання раціональних чисел

Сума від’ємних чисел є від’ємне число, модуль якого дорівнює сумі модулів даних чисел:

 Приклад:      - 14 + (-12) = - 26

Сума чисел з різними знаками дорівнює числу, знак якого є знак більшого за модулем з цих чисел, а його модуль дорівнює різниці модулів даних чисел:

 Приклади:      15 + (-21) = - 6

                         - 18 + 26 = 8        

  • Правила віднімання раціональних чисел

Щоб відняти число, треба додати йому протилежне:

Приклади:   – 7, 12 – 5,6 = – 7,12 + (– 5,60) = – 12,72

                      – 8,3 – (– 4,11) = – 8,30 + 4,11 = – 4,19

  1. Письмовий самоконтроль учнів через виконання тестового завдання з прикладами на додавання та віднімання раціональних чисел.

 

  1. Робота вчителя англійської мови зі словником №2

додавання

addition

a+b=s

a plus b is equal to s

віднімання

subtraction

a-b=s

a minus b is equal to s

сума

sum

 

різниця

difference/remainder

 

плюс

plus

 

мінус

minus

 

дорівнює

equal to/is

 

- 14 + (-12) = - 26

minus fourteen plus negative (minus) twelve is minus twenty-six

15 – 21 = 15 + (-21) = = - 6

fifteen minus twenty-one is fifteen plus (minus) twenty-one is minus six

 

  1. Виконання двох завдань з тесту на дошці з використанням математичної термінології англійською мовою.
  2. Актуалізація опорних теоретичних знань учнів з математики (фронтальне опитування)
  • Правила множення та ділення раціональних чисел.

При множенні та діленні раціональних чисел виконуємо вказану дію, при цьому знак результату визначаємо за наступними правилами: мінус на мінус є плюс, мінус на плюс є мінус.                                              

Приклади:     – 5 ∙ 6 = – 30  

                        – 3,6 : (–3) = 1,2

  1. Письмовий взаємоконтроль учнів через виконання тестового завдання з прикладами на множення та ділення раціональних чисел.

  1. Робота вчителя англійської мови зі словником №3

множення

multiplication

a×b=ab= c

a times b is equal c; a multiplied by b is equal to c;

ділення

division

 

a:b=a/b=c

a divided by b equals c; a over b is equal to c

добуток

product

 

частка

quotient

 

поділити на

divided by/over

 

помножити на

multiplied by/times

 

– 5 ∙ 6 = – 30  

minus five multiplied by six is minus thirty

– 3,6 : (–3) = 1,2

minus three point six divided by minus three is one point two

 

  1. Виконання двох завдань з тесту на дошці з використанням математичної термінології англійською мовою.
  2. Знайомство учнів з математичною термінологією на французькій мові.
  3. Створення цікавої ситуації для стимулювання зацікавленості учнів та заохочування їх до роботи над завданнями (поява таємничої гості)

Слова гості.

Good morning, dear children! Where am I? Town? School?Form? What lesson are you having now? Maths? (That’s great.) I am a teacher of Mathematics. But I live and work in a very, very far country. I am here because I tried to help my student. He invented the machine for fast displacement in space. And I took part in this experiment. And now I am here. Though, not for a long time.Till the device lets me to transfer in space only for ten or fifteen minutes, not for longer. So, I’ll need to come back soon. But I have a problem. I had a suitcase where there were all my notes for the lesson. I have lost it during my transference. But when I return, I’ll need to go to the lesson (right away). What is the theme of your lesson? It’s great. It is the same topic which I also need. Do you know how to do the sums with the positive and negative numbers? Then help me! I have a lot of tasks with which you should cope and tell me how you did them because my glasses were left in my suitcase and I can’t see anything without them. But I’ll try to memorize your answer. You need to tell them in English, otherwise I wouldn’t be able to understand you.

Привіт, діти! А де це я опинилася? Яка це країна? А місто? Школа? Клас? А який у вас зараз йде урок? Математика? Як чудово! Я сама вчителька математики! Тільки живу я і працюю в іншій країні, дуже далеко звідси. А до вас я потрапила, тому що захотіла допомогти своєму учневі. Він винайшов прилад для швидкого переміщення в просторі. І я зголосилася допомогти йому в проведенні експерименту. І ось я тут. Правда, ненадовго. Поки прилад дозволяє перенестися в просторі хвилин на 10-15, не більше. Значить, мені треба буде скоро повертатися. От тільки біда. Я була з портфелем, де лежали всі мої конспекти з підготовки до уроку. А він чомусь загубився при моєму переміщенні. А коли я повернуся, мені треба буде відразу йти на урок. А яка тема вашого уроку? Чудово! Адже це та сама тема, яка потрібна і мені! А ви вмієте вирішувати приклади з додатними і від’ємними  числами? Тоді допоможіть мені! У мене є завдання, з якими ви повинні впоратися і розповісти мені, як ви їх вирішували, тому що в портфелі залишилися і мої окуляри, а без них я дуже погано бачу. Але я спробую запам'ятати ваші відповіді! Тільки говорити треба буде англійською мовою, інакше я вас не зможу зрозуміти.

  1. Робота в групах з демонстрацією виконаних завдань на дошці з використанням математичної термінології англійською мовою.

Завдання для груп:

  1. (3,5 – 4,9) : 0,7
  2.  –1,3· (3,21 + 1,3)
  3.  х  + 7,45 = 3,8
  4.  4,3у = - 9,03
  5.  а : (-1,8) = - 6,1
  1. Домашнє завдання: виконати завдання інших груп з використанням в процесі виконання математичної термінології англійською мовою.
  2. Рефлексивне відтворення емоційно-психологічних вражень від результатів роботи на уроці (метод «Валіза вражень»).

Дидактичний зміст методу: Підводячи підсумки уроку, вчитель разом з дітьми збирає уявну валізу, заповнюючи її всіма можливими висновками, що демонструють основні етапи та головні емоційні моменти уроку. Валізу бажано заготувати у вигляді малюнка, а всі висновки – у вигляді яскравих наліпок, які і прикріплюються до валізи. Приклади висновків для наліпок щодо даного уроку:

  • Математична термінологія англійською мовою
  • Задоволення результатами своєї роботи
  • Правила дій з раціональними числами
  • Вміння працювати в команді
  • Прагнення знати більше
  • Гарний настрій
  • Розуміння єдності навколишнього світу

 

 

 

 

docx
Додано
13 серпня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку