Про матеріал
Інтегрований урок з геометрії та мистецтва. Мета уроку:засвоєння учнями змісту означення, назв елементів та властивості сторін трикутника вироблення в учнів умінь: відтворювати означення трикутника, на готовому рисунку розпізнавати трикутники та називати їх елементи, виконувати зображення трикутника за даною умовою та розв’язувати задачі,розвивати логічне мислення, уяву, увагу, кмітливість; розвивати творчі здібності. Виховувати наполегливість, культуру усного та писемного мовлення,інтерес до навчання. Компетентності, що формуються: математична - уміння розпізнавати види трикутників за сторонами та кутами, називати елементи трикутника, розв’язувати задачі на знаходження сторін трикутника, периметра та на побудову. Ключові – інформаційно-цифрова