Урок інтегрованого курсу «Мистецтво» у 2-му класі з теми «Бринить природи мова кольорова»

Про матеріал

Тема уроку: Образи тварин у мистецтві. Анімалістичний жанр у живописі. Живописна композиція. Ілюстрація.

Мета:

Навчальна:

формування уявлень про анімалістичний жанр, ілюстрацію; сприяти усвідомленню можливостей відображення краси довкілля у художніх образах, зв'язків у системі про види візуальних мистецтв; формування навичок порівняння музичних творів за характером і настроєм, порівняння образів природи в музиці та живопису.

Розвивальна:

розвиток навичок емоційно-ціннісного ставлення учнів до мистецтва;

розвиток художньо-образного мислення учнів.

Виховна:

виховання здатності сприймати, інтерпретувати та оцінювати художні твори, висловлювати й аргументувати особистісне ставлення до них;

виховання потреби в художньо-естетичному самовдосконаленні відповідно до вікових можливостей.

Перегляд файлу

Урок інтегрованого курсу «Мистецтво» у 2-му класі

з теми «Бринить природи мова кольорова»

 

Тема уроку: Образи тварин у мистецтві. Анімалістичний жанр у живописі. Живописна композиція. Ілюстрація.

Мета:

Навчальна:

  •                 формування уявлень про анімалістичний жанр, ілюстрацію; сприяти усвідомленню можливостей відображення краси довкілля у художніх образах, зв’язків у системі про види візуальних мистецтв; формування навичок порівняння музичних творів за характером і настроєм, порівняння образів природи в музиці та живопису.

Розвивальна:

  •                 розвиток навичок емоційно-ціннісного ставлення учнів до мистецтва;
  • розвиток художньо-образного мислення учнів.

Виховна:

  • виховання здатності сприймати, інтерпретувати та оцінювати художні твори, висловлювати й аргументувати особистісне ставлення до них;
  • виховання потреби в художньо-естетичному самовдосконаленні відповідно до вікових можливостей.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Оснащення уроку:

Аудіозапис. Українська народна пісня «Котику сіренький» – твір для виконання.

Аудіозапис. П.Чайковський. Пісня жайворонка – твір для сприймання.

Відеозапис. М/ф «Умка» – твір для сприймання.

Відеозапис. Українська народна пісня «Котику сіренький» – твір для сприймання.

Зображення. М.Примаченко. Казковий птах – твір для сприймання.

 

Домінантне мистецтво – образотворче мистецтво, додаються музичне мистецтво та мультиплікація.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Перевірка присутності учнів.

Перевірка готовності учнів до уроку.

Перевірка готовності класного приміщення до уроку.

2. Активізація опорних знань.

П.Чайковський. Пісня жайворонка

Вчитель. Художник повинен не тільки правдиво зображувати навколишній світ, але й мати багату фантазію, щоб створювати незвичайні декоративні образи.

 

3. Повідомлення теми уроку.

Вчитель.

Сьогодні на уроці ми створимо образ птаха, призначений для розпису якого-небудь предмета. Він може стати самостійним витвором мистецтва.

Ми знаємо, що будь-який птах має певні частини тіла, які можуть відрізнятися за формою й розмірами. У декоративному зображенні зберігаються основні риси птахів, однак художник окремі частини тіла змінює, надаючи їм нових форм, змінює напрямок пір’я, добирає колірну гаму, прикрашає візерунками.

Давайте подивимося на птаха, зображеного на репродукції, і визначимо, який реальний птах став аналогом для створення художником цього образу.

М.Примаченко. Казковий птах

Не менш важливу роль відіграє оперення. Найбільш широко використовується рослинний мотив: листя, трава, квіти, ягоди.

Усі ці елементи стилізовані, тобто спрощені як за формою, так і за кольором, що дуже добре ілюструють подані зразки.

4. Робота над новим матеріалом.

Створення декоративної композиції «Чарівний птах».

Фізкультхвилинка.

Етапи виконання роботи.

1) Кожен із вас створить диво-птаха. В альбомі поданий спрощений малюнок птаха, який можна взяти за основу для створення цього образу. На ньому ми бачимо основні частини його будови: тулуб, голову й лінії, які нам показують напрямок пір’я хвоста.

2) Як оперення пропонується використати рослинні мотиви.

Досить багатий вибір можемо отримати, розглядаючи нашу рідну землю: волошки, ромашки, айстри, жоржини, мальви, маки, дзвіночки, колоски пшениці тощо. Цими елементами можна прикрасити хвіст птаха, крила або чубчик на голові. Не менш цікаво можна використати у своїй роботі ягоди червоної й чорної смородини, горобини, калини, вишень. Вони добре виглядатимуть на шиї й тулубі.

Не забувайте й про листя, за його допомогою можна знайти цікаве рішення крил або шиї.

3) Продумайте колірне рішення: тепла або лише холодна гама кольорів, контрастна або нюансна.

Діти виконують малюнки, аналізують кольори.

Ознайомлення з музичними творами (слухання музики, усвідомлення музично-теоретичних понять: тембри інструментів, музична інтонація, темп, динаміка, штрихи).

Аудіозапис. Українська народна пісня. Колискова «Котику сіренький».

Вчитель. Ми прослухали і почнемо розучувати українську народну пісню, колискову «Котику сіренький».

Перегляньте текст пісні. Чи є незрозумілі слова?

 Котику сіренький,

 Котику біленький,

 Коте волохатий,

 Не ходи по хаті,

 Не ходи по хаті,

 Не буди дитяти.

 Дитя буде спати,

 Котик воркотати,

 А мама співати. А-а, а-а-а.

 Ой на кота воркота,

 На дитину дрімота. А-а, а-а-а.

Фізкультхвилинка

Відеозапис. Українська народна пісня «Котику сіренький»

Розучування та виконання пісні

5. Підсумок уроку. Закріплення матеріалу.

Перегляд мультфільму «Умка».

Бесіда з учнями за темою уроку

  1. Домашнє завдання.

Вчитель. Пропоную дома намалювати на ваш вибір котика сіренького з колискової або героя переглянутого мультфільму.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

П.Чайковський «Пісня жайворонка»

Номер слайду 3

М. Приймаченко «Казковий птах»

Номер слайду 4

Українська народна пісня Колискова «Котику сіренький»

Номер слайду 5

Мультфільм «Умка»

zip
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку