Урок" Історичний портрет Гая Юлія Цезаря"

Про матеріал
Урок " Історичний портрет Гая Юлія Цезаря" 6 клас.Під час цього практичного заняття учні знайомляться з життям і діяльністю Цезаря,розвивають навички самостійної та групової роботи,оцінюють внесок історичного діяча в розвиток держави
Перегляд файлу

Тема уроку :     Історичний портрет Гая Юлія Цезаря

Мета уроку :   познайомити учнів з життям і діяльністю Юлія Цезаря, ознайомити учнів

                           з  особливостями характеру людини на прикладі Цезаря; з ясувати,яке

                            місце він посідає в історії; розвивати навички самостійної та групової

                            роботи; виховувати культуру спілкування та психологію співпраці.

Очікувані результати : після цього учні зможуть: описувати образ історичного діяча;

                                          характеризувати діяльність видатного діяча;оцінювати внесок

                                          історичного діяча в розвиток держави.

Тип уроку :        вивчення нового матеріалу

Вид уроку :        практичне заняття

Навчально-методичне забезпечення : ілюстрований матеріал, схема,документи,

                                                                         роздатковий матеріал.

                                                                      Епіграф : « краще запалити хоча б одну свічку,ніж  

                                                                                          постійно нарікати на темряву»

                 Основна частина уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

                Робота в групах

  1.     (Учитель показує портрет Юлія Цезаря і просить описати його)
  2.     За допомогою методу «Мозковий штурм» учні відповідають на питання « Що нам відомо про Юлія Цезаря ?»

На дошці вивішується схема «Образ». Вчитель пояснює,що образ будь-якої людини складається з уявлень про зовнішність, риси характеру, захоплення, вчинки.

              зовнішність                                                                               вчинки

                                                     ОБРАЗ

           риси характеру                                                                    захоплення

(відповіді фіксуються на дошці)

Учитель : чи достатньо цих знань, щоб скласти історичний портрет видатної особистості? Ні. Ми ще повинні ознайомитися з пам яткою «Як вивчати діяльність історичного діяча».

Пам ятка

  1. Про кого йдеться ?
  2. Коли і в якій країні жив ?
  3. Які риси характеру та погляди відомі вам ?
  4. З чим пов язана основна діяльність цієї історичної особи ? До яких історичних подій вона причетна?
  5. Які вчинки і дії цієї особи відомі ?
  6. Яким є ваше ставлення до цієї історичної особи ?

 

  1.     Робота в групах за історичними джерелами

 

1 група – Що розповідають грецькі та римські історики про риси характеру Юлія

Цезаря. Плутарх

2 група – Що розповідають грецькі та римські історики про риси характеру Юлія

Цезаря. Светоній

3 група – Як давній грецький історик Плутарх оцінює полководницький хист Юлія Цезаря?

4 група – Що довідуємося про Юлія Цезаря як про політика та державного діяча з праці Светонія « Життя дванадцяти цезарів ?»

  ( обмін опрацьованим матеріалом )

 

Завдання 1. Визначте позитивні та негативні риси вдачі Юлія Цезаря проілюструвавши їх конкретними прикладами. ( Юлію Цезарю притаманна така риса характеру як … про що свідчить ситуація чи подія … )

 

Завдання 2. Доберіть приклади позитивних та негативних рис у політичній діяльності.

 

Завдання 3. У чому виявляється диктатура Юлія Цезаря ? Чому вільнолюбні римляни визнали її ?

 

  1.     Підбиття підсумків роботи в групах ( max 12 б. за карткою самоекспертизи)

 

  1.     Складання пам ятки « Яких життєвих орієнтирів потрібно дотримуватися, щоб стати визначною людиною ?

 

  1. Допомагай людям;
  2. Відповідай на зло добром;
  3. Не будь злопам ятним;
  4. Турбуйся про близьких;
  5. Досягай своєї мети;
  6. Будь мужнім, дисциплінованим.

 

 

Картка

 

    Самоекспертиза власної участі у групі

ПІБ учня

Оцініть себе за кожним із визначення напрямків від 0 до 2 балів

 

1. Ви брали активну участь у роботі своєї групи ?

2. Ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала група ?

3. Ви надали підтримку однокласникам або заохочували їх до роботи ?

4. Ви висували цілком нову ідею, що сподобалась іншим ?

5. Ви давали повні відповіді на запитання ?

6.Ви вдало узагальнювали думки інших, активізуючи роботу? 

Усього  балів                     

 

6.Рефлексія ( або Підсумок уроку)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитрів леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 червня 2019
Переглядів
8813
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку