Урок із теми «Ознаки паралельності прямих» за змішаним навчанням

Про матеріал

Орієнтований план проведення уроку геометрії в 7-ому класі з теми «Ознаки паралельності прямих» за змішаним навчанням. (Підручник з геометрії для 7-х класів, автор Істер О.С. Нова програма 2015 рік)

Перегляд файлу

Стегнієнко М.І.

Орієнтований план проведення уроку геометрії  в 7-ому класі з теми «Ознаки паралельності прямих» за змішаним навчанням

Навчальні цілі

5.

творчість

Застосовувати здобуті знання в нестандартних умовах

4.

оцінка

Обговорення розв’язків задач  

3.

застосування

Здатність застосувати отримані знань  при доведені паралельності прямих

2.

розуміння

Пояснення паралельності прямих за допомогою кутів, які утворені при перетині двох прямих січною

1.

отримання знання

Знати види кутів, які утворені при перетині двох прямих січною; доводити паралельність прямих за допомогою ознаки

 

Опис навчальних завдань

 

1.

Зайти в Classroom «Школа успіху» та переглянути презентацію  «Кути, які утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих» та пройти тестування за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/0B8S

aBybhYkmUNWgzdDNuR0NHZW

8/view

5 хв.

 

          

on-line

2.

Вивчити означення кутів, які утворені при перетині двох прямих січною; ознаки паралельності прямих (§9 підр. Геометрія /

О.І.Істер.  –   Київ, 2015)

6 хв.

 

        

 

 

3.

Бліц – опитування «Закінчи речення»

5 хв.

 

              

on-line

4.

Обговорення ознак паралельності прямих

5 хв.

 

 

 

5.

Розв’язання задач за поданими малюнками (робота групами)

5 хв.

 

 

on-line

6.

Розв’язання задач на знаходження паралельних прямих за допомогою кутів, утворених при перетині двох прямих січною (№ 170, 174)

8 хв.

 

 

 

7.

Розв’язання задач на доведення

(№ 179)

5 хв.

 

 

 

8.

Розв’язання нестандартної задачі (№ 182)

8 хв.

 

 

 

9.

Тестування

https://docs.google.com/a/ys.pe.hu/f orms/d/e/1FAIpQLScz1ulwjapzklUu lC1HUv_rTrX_cd3AoqLiu6Ba96Od

PeSuHA/viewform?fbzx=39678072

64567640000

7 хв

 

 

on-line

10

Підсумок   уроку         (смайлоцінювання).

 Домашнє завдання (вивчити §9, розв’язати №172, № 176)

2 хв

 

 

 

Для колег

Бліц – опитування «Закінчи речення»

1)    Пряма d називається січною для прямих а і в, якщо… (вона перетинає їх у двох точках)

2)    Якщо при перетині двох прямих січною відповідні кути …, то прямі паралельні (рівні)

3)    Якщо при перетині двох прямих січною внутрішні різносторонні кути …, то прямі паралельні (рівні)

4)    Якщо при перетині двох прямих січною сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює …, то прямі паралельні (1800)

5)    Дві прямі, перпендикулярні до третьої прямої, … (паралельні)

Розв’язання задач за поданими малюнками (працюємо за комп’ютером)

1 група (робота з презентацією)

2 група (тест- презентація)

 

 

3 група (робота з картками)

 

4 група (робота з картками)

 

pdf
Додано
25 березня 2018
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку