Календарно-тематичне планування "Математика 2 клас І семест"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з уроку математики у другому класі за підручником «Математика» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти Скворцова, С. О., Онопрієнко О. В. Навчальний рік - І семестр.

Перегляд файлу

Похожее изображение

 

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.; ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf

Підручник:

2 клас «Математика» робочий зошит в 4-х частинах (авт. Скворцова С. О.; Онопрієнко О. В.). ТОВ “Видавництво “Ранок”- 2019р.

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-2-klas-2019/07-matematyka-2-klas/matymatyka-pidruchnyk-dlia-2-klasu-zzso-skvortsova-s-o-onopriienko-o-v.pdf

 

 

 

 

 

 

Тема

Дата

Сторінка підручника

Особові примітки

ТЕМА 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ ТА ВМІННЯ ІЗ 1-ГО КЛАСУ

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

  1. визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;
  2. коментує виконання обчислень;
  3. розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;
  4. називає елементи геометричних фігур;
  5. моделює геометричні фігури;
  6. креслить відрізки заданої довжини;
  7. будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку;
  8. обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;
  9. вимірює і порівнює величини;
  10. користується інструментами для вимірювання величин;
  11. користується годинником і календарем для  визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо;
  12. відтворює послідовність чисел у межах сотні;
  13. читає і записує числа, утворює числа різними способами;
  14. порівнює числа різними способами;
  15. визначає розрядний склад двоцифрового числа;
  16. подає числа у вигляді суми розрядних доданків;
  17. виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел.

1

1.1

Повторюємо нумерацію чисел першої сотні

 

с. 2

 

2

1.2

Порівнюємо числа

 

с. 4

 

3

1.3

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

 

с. 6

 

4

1.4

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання

 

с. 8

 

5

1.5

Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10

 

с. 9

 

6

1.6

Досліджуємо задачі

 

с. 10

 

7

1.7

Досліджуємо задачі

 

с. 12

 

8

1.8

Аналізуємо задачу

 

с. 14

 

9

1.9

Досліджуємо задачі

 

с. 16

 

10

1.10

Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності

 

с. 18

Математичний диктант

11

1.11

Повторюємо геометричні фігури; величини

 

с. 20

 

12

1.12

Додаємо і віднімаємо числа в межах 100

 

с. 22

 

13

1.13

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно

 

с. 24

 

14

1.14

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

 

с. 26

 

15

1.15

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами

 

с. 28

 

16

1.16

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

с. 30

 

17

1.17

Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік

 

с. 34

 

18

1.18

Діагностична  робота №1.

 

 

 

ТЕМА 2. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

  1. обчислює усно зручним для себе способом; 
  2. прогнозує результат додавання та віднімання;
  3. перевіряє правильність обчислень;
  4. визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;
  5. коментує виконання обчислень;
  6. записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;
  7. встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;
  8. знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;
  9. встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії;
  10. застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками;
  11. вимірює сторони геометричних фігур; обчислює довжину ламаної, периметр многокутника;
  12. розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;
  13. створює допоміжну модель задачі різними способами;
  14. обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;
  15. планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;
  16. створює математичну модель задачі;
  17. оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;
  18. шукає різні способи розв’язування (розв’язання  задачі);
  19. складає сюжетні задачі на одну і дві дії;

19

2.1

Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки

 

с. 36

 

20

2.2

Визначаємо порядок виконання дій у виразах

 

с. 38

 

21

2.3

Складаємо задачі

 

с. 40

Самостійна робота

22

2.4

Додаємо і віднімаємо числа частинами

 

с. 42

 

23

2.5

Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків

 

с. 44

 

24

2.6

Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

 

с. 46

 

25

2.7

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа

 

с. 48

Самостійна робота

26

2.8

Використовуємо переставний закон додавання

 

с. 50

 

27

2.9

Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними

 

с. 52

 

28

2.10

Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20

 

с. 54

 

29

2.11

Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання

 

с. 56

 

30

2.12

Обчислюємо периметр многокутника

 

с. 58

 

31

2.13

Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних

 

с. 60

 

32

2.14

Досліджуємо дві послідовні задачі

 

с. 62

 

33

2.15

Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20

 

с. 2

 

34

2.16

Перевірна робота

 

 

 

35

2.17

Знайомимося із виразами зі змінною

 

с. 4

 

36

2.18

Досліджуємо задачі з двома запитаннями

 

с. 6

 

37

2.19

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів

 

с. 8

 

38

2.20

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента

 

с. 10

 

39

2.21

Порівнюємо математичні вирази

 

с. 12

Самостійна робота

40

2.22

Знайомимося з прийомом округлення

 

с. 14

 

41

2.23

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

с. 16

 

42

2.24

Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми

 

с. 18

 

43

2.25

Віднімаємо числа різними способами

 

с. 20

 

44

2.26

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

с. 22

 

45

2.27

Діагностична робота №2

 

 

 

ТЕМА 3. РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

  1. розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;
  2. створює допоміжну модель задачі різними способами;
  3. обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;
  4. планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;
  5. створює математичну модель задачі;
  6. оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;
  7. шукає різні способи розв’язування (розв’язання  задачі);
  8. складає сюжетні задачі на одну і дві дії;
  9. записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;
  10. встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;
  11. знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;
  12. встановлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії;
  13. обчислює усно зручним для себе способом; 
  14. прогнозує результат додавання та віднімання;
  15. перевіряє правильність обчислень;

46

3.1

Знайомимося зі складеною задачею

 

с. 24

 

47

3.2

Знайомимося зі складеною задачею
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі

 

с. 26

 

48

3.3

Ділимо складену задачу на прості

 

с. 28

 

49

3.4

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми

 

с. 30

 

50

3.5

Записуємо розв’язання задачі виразом

 

с. 34

 

51

3.6

Розв’язуємо задачі двома способами

 

с. 34

 

52

3.7

Розв’язуємо задачі різними способами

 

с. 36

Самостійна робота

53

3.8

Виконуємо дії з величинами

 

с. 38

 

54

3.9

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

 

с. 40

 

55

3.10

Досліджуємо задачі на знаходження різниці
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова

 

с. 42

 

56

3.11

Перевіряємо додавання і віднімання

 

с. 44

 

57

3.12

Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

 

с. 46

 

58

3.13

Розв’язуємо задачі

 

с. 48

 

59

3.14

Діагностична робота №3

 

с. 50

 

60

3.15

Додавання і віднімання чисел

 

с. 52

 

61

3.16

Складені задачі на знаходження третього доданка

 

с. 54

 

62

3.17

Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд

 

с. 56

 

 

docx
Додав(-ла)
Аракелян Гаяне
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку