Календарно-тематичне планування з уроку математики у другому класі за підручником «Математика» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти Скворцова, С. О., Онопрієнко О. В. Навчальний рік - І семестр.
Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.; ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1272.
Підручник:
2 клас «Математика» робочий зошит в 4-х частинах (авт. Скворцова С. О.; Онопрієнко О. В.). ТОВ “Видавництво “Ранок”- 2019р.
№ |
|
Тема |
Дата |
Сторінка підручника Особові примітки |
|
ТЕМА 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО ЗНАННЯ ТА ВМІННЯ ІЗ 1-ГО КЛАСУ |
|||||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|
||||
1 |
1.1 |
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
|
с. 2 |
|
2 |
1.2 |
Порівнюємо числа |
|
с. 4 |
|
3 |
1.3 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
|
с. 6 |
|
4 |
1.4 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
|
с. 8 |
|
5 |
1.5 |
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 |
|
с. 9 |
|
6 |
1.6 |
Досліджуємо задачі |
|
с. 10 |
|
7 |
1.7 |
Досліджуємо задачі |
|
с. 12 |
|
8 |
1.8 |
Аналізуємо задачу |
|
с. 14 |
|
9 |
1.9 |
Досліджуємо задачі |
|
с. 16 |
|
10 |
1.10 |
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності |
|
с. 18 |
Математичний диктант |
11 |
1.11 |
Повторюємо геометричні фігури; величини |
|
с. 20 |
|
12 |
1.12 |
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
|
с. 22 |
|
13 |
1.13 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
|
с. 24 |
|
14 |
1.14 |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
|
с. 26 |
|
15 |
1.15 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
|
с. 28 |
|
16 |
1.16 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
с. 30 |
|
17 |
1.17 |
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
|
с. 34 |
|
18 |
1.18 |
Діагностична робота №1. |
|
|
|
ТЕМА 2. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 |
|||||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|
||||
19 |
2.1 |
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
|
с. 36 |
|
20 |
2.2 |
Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
|
с. 38 |
|
21 |
2.3 |
Складаємо задачі |
|
с. 40 |
Самостійна робота |
22 |
2.4 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
с. 42 |
|
23 |
2.5 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
с. 44 |
|
24 |
2.6 |
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
|
с. 46 |
|
25 |
2.7 |
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
|
с. 48 |
Самостійна робота |
26 |
2.8 |
Використовуємо переставний закон додавання |
|
с. 50 |
|
27 |
2.9 |
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними |
|
с. 52 |
|
28 |
2.10 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20 |
|
с. 54 |
|
29 |
2.11 |
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
|
с. 56 |
|
30 |
2.12 |
Обчислюємо периметр многокутника |
|
с. 58 |
|
31 |
2.13 |
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
|
с. 60 |
|
32 |
2.14 |
Досліджуємо дві послідовні задачі |
|
с. 62 |
|
33 |
2.15 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
|
с. 2 |
|
34 |
2.16 |
Перевірна робота |
|
|
|
35 |
2.17 |
Знайомимося із виразами зі змінною |
|
с. 4 |
|
36 |
2.18 |
Досліджуємо задачі з двома запитаннями |
|
с. 6 |
|
37 |
2.19 |
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
|
с. 8 |
|
38 |
2.20 |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента |
|
с. 10 |
|
39 |
2.21 |
Порівнюємо математичні вирази |
|
с. 12 |
Самостійна робота |
40 |
2.22 |
Знайомимося з прийомом округлення |
|
с. 14 |
|
41 |
2.23 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
с. 16 |
|
42 |
2.24 |
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
|
с. 18 |
|
43 |
2.25 |
Віднімаємо числа різними способами |
|
с. 20 |
|
44 |
2.26 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
с. 22 |
|
45 |
2.27 |
Діагностична робота №2 |
|
|
|
ТЕМА 3. РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ |
|||||
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|
||||
46 |
3.1 |
Знайомимося зі складеною задачею |
|
с. 24 |
|
47 |
3.2 |
Знайомимося зі складеною задачею |
|
с. 26 |
|
48 |
3.3 |
Ділимо складену задачу на прості |
|
с. 28 |
|
49 |
3.4 |
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
с. 30 |
|
50 |
3.5 |
Записуємо розв’язання задачі виразом |
|
с. 34 |
|
51 |
3.6 |
Розв’язуємо задачі двома способами |
|
с. 34 |
|
52 |
3.7 |
Розв’язуємо задачі різними способами |
|
с. 36 |
Самостійна робота |
53 |
3.8 |
Виконуємо дії з величинами |
|
с. 38 |
|
54 |
3.9 |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
|
с. 40 |
|
55 |
3.10 |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
|
с. 42 |
|
56 |
3.11 |
Перевіряємо додавання і віднімання |
|
с. 44 |
|
57 |
3.12 |
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
с. 46 |
|
58 |
3.13 |
Розв’язуємо задачі |
|
с. 48 |
|
59 |
3.14 |
Діагностична робота №3 |
|
с. 50 |
|
60 |
3.15 |
Додавання і віднімання чисел |
|
с. 52 |
|
61 |
3.16 |
Складені задачі на знаходження третього доданка |
|
с. 54 |
|
62 |
3.17 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
|
с. 56 |
|