Урок – казка "Урок систематизації та узагальнення знань".

Про матеріал

Узагальнити знання про натуральний ряд чисел, закріплювати обчислювальні навички, вміння порівнювати числа; розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, математичну мову; на прикладах літературних героїв виховувати працьовитість, старанність, згуртованість.

Перегляд файлу

          Математика                    1 клас

Тип уроку: урок – казка, урок систематизації та узагальнення знань

Тема:  Закріплення вивченого про нумерацію,                     послідовність та порівняння чисел першого десятка.

Мета: Узагальнити знання про натуральний ряд чисел, закріплювати обчислювальні навички, вміння порівнювати числа; розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, математичну мову;  на прикладах літературних героїв виховувати працьовитість, старанність, згуртованість.

Обладнання: малюнки до казки « Ріпка», предметні та сюжетні малюнки, геометричний матеріал

Очікувальні результати: позначають число відповідною цифрою, уміють лічити від одного до десяти, порівнюють числа в межах десяти, виконують арифметичні дії додавання і віднімання в межах десяти, розпізнають геометричні фігури.

                     Хід уроку

  1. Організаційна частина

   Сьогодні у нас буде незвичайний урок. До нас завітали гості. А гостям на Україні завжди раді.

А ще незвичайний тому, що ми поринемо в світ казки.

Спробуйте відгадати до якої казки цей малюнок.

 

 

оC:\Users\User\Desktop\відкритий урок\download.jpg

Так, це українська народна казка « Ріпка». Ну вирушаймо у подорож.

  • Дід не дерево не квітку, посадить надумав ріпку.

2 . Повторення вивченого матеріалу

 Завдання 1

 

Поки ріпка проростатиме ми виконаємо перше завдання

  • Давайте порахуємо від одного до десяти і в зворотному напрямку,
  • Назвіть числа при додаванні і відніманні

Погляньте як виросла наша ріпка. Почав дід її тягти, не може витягнуть. Пішов по допомогу за бабою. А ми  виконаємо наступне завдання.

Завдання 2

Записати сусідів чисел . Каліграфічна хвилинка

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\20618172640362883001.jpg

Прийшов дід з бабою. Почали тягнути ріпку . Промучились увесь день, а ріпка сидить у землі як пень. Побігла баба за внучкою. А ми тим часом зробимо наступне завдання.

Завдання 3

Порівняти числа

 

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\download.png

Перевіряємо завдання за допомогою лего. ( Учень зачитує  відповідь, а діти якщо згодні показують зелений колір, ні – червоний)  Прибігла внучка. Тягнуть уже втрьох,  а витягти не можуть. Почали вони звати Жучку. А поки Жучка прибіжить зробимо ще одну вправу.

Завдання 4

 Зафарбуйте геометричні фігури тільки ті, які використані у даній фігурі і напишіть їх кількість.

C:\Users\User\Desktop\відкритий урок\187107.001.jpg

( Індивідуальні карточки)

Прибігла Жучка, взялися всі за ріпку, тягнуть- тягнуть, а витягти не можуть. Побігла Жучка за кицькою Муркою. А ми попрацюємо далі.

Завдання 5

Робота з підручником ст. 58 № 2, усний рахунок.

( Відповіді прикладів показуємо на віялах.)

А тим часом прибігла кицька. Ухватилися всі за ріпку, тягнуть, а витягти не можуть. Прийшлося бігти по мишку.

Завдання 6

Розв»яжіть задачу

 У садок до годівниці, прилетіло три синиці,

Потім ще чотири птиці. Скільки птиць на годівниці?

Скласти приклад і розв»язать.

І ось прибігла мишка. Всі дружно взялися один за одного і витягнули ріпку.

C:\Users\User\Desktop\збор\images.jpg

3.Підсумок уроку

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 березня 2023
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку