Узагальнити знання про натуральний ряд чисел, закріплювати обчислювальні навички, вміння порівнювати числа; розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, математичну мову; на прикладах літературних героїв виховувати працьовитість, старанність, згуртованість.
Математика 1 клас
Тип уроку: урок – казка, урок систематизації та узагальнення знань
Тема: Закріплення вивченого про нумерацію, послідовність та порівняння чисел першого десятка.
Мета: Узагальнити знання про натуральний ряд чисел, закріплювати обчислювальні навички, вміння порівнювати числа; розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, математичну мову; на прикладах літературних героїв виховувати працьовитість, старанність, згуртованість.
Обладнання: малюнки до казки « Ріпка», предметні та сюжетні малюнки, геометричний матеріал
Очікувальні результати: позначають число відповідною цифрою, уміють лічити від одного до десяти, порівнюють числа в межах десяти, виконують арифметичні дії додавання і віднімання в межах десяти, розпізнають геометричні фігури.
Хід уроку
Сьогодні у нас буде незвичайний урок. До нас завітали гості. А гостям на Україні завжди раді.
А ще незвичайний тому, що ми поринемо в світ казки.
Спробуйте відгадати до якої казки цей малюнок.
о
Так, це українська народна казка « Ріпка». Ну вирушаймо у подорож.
2 . Повторення вивченого матеріалу
Завдання 1
Поки ріпка проростатиме ми виконаємо перше завдання
Погляньте як виросла наша ріпка. Почав дід її тягти, не може витягнуть. Пішов по допомогу за бабою. А ми виконаємо наступне завдання.
Завдання 2
Записати сусідів чисел . Каліграфічна хвилинка
Прийшов дід з бабою. Почали тягнути ріпку . Промучились увесь день, а ріпка сидить у землі як пень. Побігла баба за внучкою. А ми тим часом зробимо наступне завдання.
Завдання 3
Порівняти числа
Перевіряємо завдання за допомогою лего. ( Учень зачитує відповідь, а діти якщо згодні показують зелений колір, ні – червоний) Прибігла внучка. Тягнуть уже втрьох, а витягти не можуть. Почали вони звати Жучку. А поки Жучка прибіжить зробимо ще одну вправу.
Завдання 4
Зафарбуйте геометричні фігури тільки ті, які використані у даній фігурі і напишіть їх кількість.
( Індивідуальні карточки)
Прибігла Жучка, взялися всі за ріпку, тягнуть- тягнуть, а витягти не можуть. Побігла Жучка за кицькою Муркою. А ми попрацюємо далі.
Завдання 5
Робота з підручником ст. 58 № 2, усний рахунок.
( Відповіді прикладів показуємо на віялах.)
А тим часом прибігла кицька. Ухватилися всі за ріпку, тягнуть, а витягти не можуть. Прийшлося бігти по мишку.
Завдання 6
Розв»яжіть задачу
У садок до годівниці, прилетіло три синиці,
Потім ще чотири птиці. Скільки птиць на годівниці?
Скласти приклад і розв»язать.
І ось прибігла мишка. Всі дружно взялися один за одного і витягнули ріпку.
3.Підсумок уроку