Розробка інтегрованого уроку з математики та літературного читання в 3 класі.
Тема. Кілометр . Григорій Фалькович « Загадка про того, хто ходить пішки»
Очікуванні результати: учні використовують різні мірки для вимірювання довжини, записують результати вимірювання довжини у міліметрах, сантиметрах; перетворюють одні одиниці довжини в інші, порівнюють іменовані числа, подані в одиницях довжини; розв’язують текстові задачі;
прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка і питань; читають подумки та виразно вголос віршовані твори; аналізують зміст прочитаного.
Хід уроку:
І. Досліджуємо медіа.
1. Слухання аудіозапису «Загадка про того, хто ходить пішки»
- Про що цей вірш?
- У якому значенні вжито слово «йде»: у прямому чи переносному?
- А якщо ми йдемо, це яке значення?
2. Взаємодіємо усно.
- Як сьогодні ми дісталися до школи?
- Що ви долали від дому до школи?
3. Розподіл на групи.
А зараз ви займете місце у транспорті для роботи на уроці.
ІІ. Узагальнюємо попередній досвід.
Білий капелюшок.
Чорний капелюшок.
-Який недолік цих одиниць вимірювання?
Жовтий капелюшок.
ІІІ. Уведення в тему.
На роботу я йшла пішки. До « Сільпо» я подолала відстань 600м . І від супермаркету ще 400м.( Складання виразу)
600м+400м=1000м
Висновок. Для вимірювання відстаней між містами, довжин річок використовують кілометр.
1км=1000м(запис)
ІV. Удосконалюємо отриману інформацію з математики.
Розв’язування простих задач(усно).
Розв’язання задачі 530.
1). Скільки пройде за 1 год.
2) Скільки подолає за 3год.
V. Робота над віршем.
1. Читання вірша в групах.
- Чи можна виміряти шлях дощу?
2. Зелений капелюшок.
Читання за допомогою цифр.( Відпрацювання ритму вірша).
Пальчикова фізкультхвилинка.
3. Аналіз вірша.
-Прочитайте останню строфу вірша. Що можемо виміряти ?
4. Робота над інформацією про чемпіонів України.
(Перетворення одиниць вимірювання).
VІ. Робота з підручником.
VІІ. Домашнє завдання.
Дізнатися відстань від дому до школи.
VІІІ. Рефлексія
« П’ять відкриттів уроку.»