Урок " Кілометр. Григорій Фалькович « Загадка про того, хто ходить пішки»

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та літературного читання в 3 класі. Учні використовують різні мірки для вимірювання довжини, записують результати вимірювання довжини у міліметрах, сантиметрах;
Перегляд файлу

Розробка інтегрованого уроку з математики та літературного читання в 3 класі.

Тема. Кілометр . Григорій Фалькович « Загадка про того, хто ходить пішки»

Очікуванні результати: учні використовують різні мірки для вимірювання довжини, записують результати вимірювання довжини у міліметрах, сантиметрах; перетворюють одні одиниці довжини в інші, порівнюють іменовані числа, подані в одиницях довжини; розв’язують текстові задачі;

прогнозують орієнтовний зміст тексту на основі заголовка і питань; читають подумки та виразно вголос віршовані твори; аналізують зміст прочитаного.

 

Хід уроку:

І. Досліджуємо медіа.

1. Слухання аудіозапису «Загадка про того, хто ходить пішки»

- Про що цей вірш?

- У якому значенні вжито слово «йде»: у прямому чи переносному?

- А якщо ми йдемо, це яке значення?

2. Взаємодіємо усно.

- Як сьогодні ми дісталися до школи?

- Що ви долали від дому до школи?

3. Розподіл на групи.

А зараз ви займете місце у транспорті для роботи на уроці.

  • Що потрібно мати для посадки у потяг?
  • Обчисліть вираз на зворотному боці квитка. Відповідь визначить у якій групі ви працюватимете.
  • (Учні обчислюють вираз і займають місця у групі з відповідним числом).
  • Чи можемо ми сказати, що йде автобус? Потяг? В якому значені вжито ці вислови?

ІІ. Узагальнюємо попередній досвід.

  1. Повторення про одиниці вимірювання довжини.

Білий капелюшок.

  •  Назвати всі одиниці вимірювання.
  • Розташувати від меншої до більшої.
  • Виконати перетворення.

Чорний капелюшок.

-Який недолік цих одиниць вимірювання?

Жовтий капелюшок.

  • Позитивні сторони?
  1. Пишемо каліграфічно.
  • Яке число? Місяць?(9   12).
  • Прописуємо каліграфічно цифри 9,1,2.
  • Запишіть найменше( найбільше) трицифрове число , використовуючи прописані цифри.-
  • Утворіть усі можливі числа.

ІІІ. Уведення в тему.

  1. Розв’язання життєвої задачки.

На роботу я йшла пішки. До « Сільпо» я подолала відстань 600м . І від супермаркету ще 400м.( Складання виразу)

600м+400м=1000м

  • Що нам на це скаже підручник?(с.75)
  1. Повідомлення теми.

Висновок. Для вимірювання відстаней між містами, довжин річок використовують кілометр.

1км=1000м(запис)

  • Яку відстань я подолала?

ІV. Удосконалюємо отриману інформацію з математики.

  1. Робота з підручником.

Розв’язування простих задач(усно).

  1. Куб Блума.
  2. Робота з підручником.

Розв’язання задачі 530.

  • Прочитайте задачу. Що потрібно знайти? Чи можемо одразу дати відповідь на запитання задачі? Чому?
  • У якому значені вжито слово пройшов?
  • План розв’язання

1). Скільки пройде за 1 год.

2) Скільки подолає за 3год.

V. Робота над віршем.

1. Читання вірша в групах.

- Чи можна виміряти шлях дощу?

2. Зелений капелюшок.

Читання за допомогою цифр.( Відпрацювання ритму вірша).

Пальчикова фізкультхвилинка.

3. Аналіз вірша.

-Прочитайте останню строфу вірша. Що можемо виміряти ?

4. Робота над інформацією про чемпіонів України.

(Перетворення одиниць вимірювання).

VІ. Робота з підручником.

  1. Вирази з іменованими числами№532
  2. Взаємодіємо в парі.№533
  • Порівняння виразів.
  1. Кола Вена. Групова активність.
  • Порівняти міліметр і кілометр.( визначити спільне і відмінне ).
  1. Задача з логічним навантаженням.
  • Працюємо на картках.

VІІ. Домашнє завдання.

Дізнатися відстань від дому до школи.

VІІІ. Рефлексія

« П’ять відкриттів уроку.»

  • На уроці відкрила для себе….
  • Сьогодні мене здивувало….
  • Виникли несподівані думки про…
  • Сьогодні на уроці я дізнався(-ла),що…
  • Стане в пригоді в подальшому житті…..

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Савкова Юлія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 травня 2023
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку