Урок Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач.

Про матеріал
Урок розроблено для 3 класу. ознайомити учнів з новою одиницею довжини - кілометром; встановити співвідношення кілометра і метра; формувати вміння перетворювати іменовані числа; вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема : « Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач.»

1. Мета: ознайомити учнів з новою одиницею довжини - кілометром; встановити співвідношення кілометра і метра; формувати вміння перетворювати іменовані числа; вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку.

І. Організаційний момент:

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо.

Роботу швидше починаймо.

ІІ. Мотивація.

- Діти, який у нас зараз урок?

- яким має бути наш урок ? ( цікавий, захоплюючий – синоніми слова )

 

 II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок.

  1. Перевірка домашнього завдання. На дз вам була задача 530.

-На скільки дій наша задача ? ( дві)

-Що дізнавалися в першій дії ( кількість місць в одному купе)

- Якою була друга дія ( множення 6 по 9 ).

Молодці з дз впоралися!

  1. Усний рахунок.

Увага на екран. Завдання підняти ту цеглинку ЛЕГО на якій написано правильну відповідь.

Останнє число усного рахунку 60

  1. Каліграфічна хвилинка.

 Прописуємо рядок числа 60 пам’ятаємо правила написання цифр. Кожна цифра записується в окремій клітинці. Пам’ятаємо про культуру письма та правильну поставу при письмі.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Вам відомо, що предмети навколишнього світу мають таку властивість, як лінійна протяжність, тобто довжина. Порівнювати предмети за довжиною можна на око, накладанням. У випадках, коли ні на око, ні накладанням не можна порівняти предмети за довжиною, вдаються до вимірювання. Процес вимірювання полягає в тому, що обирають мірку, тобто одиницю вимірювання, і підраховують, скільки разів ця мірка вміщується у довжині предмета. Ви вже знаєте такі мірки, як 1 мм, 1 см, 1 дм, 1 м.

Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтесь про нову одиницю вимірювання довжини. А про яку я пропоную розгадати ребус.


Кілометр.

1. Ознайомлення з новим матеріалом.

- Уявіть відстань між Києвом і Чернівцями. Чи можливо цю відстань виміряти у метрах? Чи зручно так вимірювати?

- Великі відстані вимірюють кілометрами. Один кілометр тролейбус проїде приблизно за 2–3 зупинки. А доросла людина може пройти 1 км за 15 хвилин.

Цікава інформація. Так, наприклад, відстань між Києвом та Чернівцями  становить 517 км.

В 1 км 1000 м. Доросла людина може пройти 1 км за 15 хвилин.

  1. Завдання 532  виконуємо на дошці.

 

2. Робота над задачею 534.

Читаємо задачу. Записуємо короткий запис .

 

  •      Чи можемо одразу дати відповідь на запитання нашої задачі ? ( ні)
  •      Як вважаєте на скільки дій задача ( на 2)
  •      Що дізнаємося в першій дії ( відстань яку проходить пішохід за 1 годину).
  •      Якою буде друга дія ? ( щоб знайти час ми маємо загальну відстань поділити на відстань яку проходить за 1 годину).
  •      Відповідь записуємо ( читаємо запитання задачі і формулюємо відповідь)


3. Фізкультхвилинка.

4. Розв'язування задачі біля дошки.

Задача 535

 

5. Гра "Шифрувальник" ( Робота у групах )

- Обчисліть приклади. Кожна відповідь має свою букву. Розставте букви в порядку зростання значень відповідних виразів. Прочитайте, як давні греки називали річку Дніпро. (Борисфен).

Цікава інформація : - Довжина річки - 2201км, довжина по території України - 981км. У Дніпра 10 порогів і 2000км судноплавного шляху.

VІ. Підсумок уроку

- Чого ми навчилися сьогодні на уроці?

- Скільки метрів в одному кілометрі?

- За скільки хвилин доросла людина пройде 1 км?

- Скільки м в 2 км ?

V. Рефлексія. Перед вами цеглинки лего :

Якщо вам було легко працювати то підніміть  зелену

Якщо виникали труднощі – жовту ;

Якщо було складно підніміть – червону.

 

VI. Домашнє завдання.

Завдання 542, задача 543

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 грудня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку