Практичне заняття
«Уроки державотворчих процесів» (1917-1921 рр.)
(урок-конференція)
Предмет: Історія України, 10 клас
Мета: - повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів з вивченої теми, розвивати навички самостійної аналітичної роботи та публічного виступу з науковою доповіддю;
- перевірити якість засвоєння знань, умінь, навичок; розвивати в учнів навички роботи з історичними джерелами, формувати навички, робити висновки та узагальнення, висловлювати власну думку та точку зору на історичні події;
- допомогти учням осягнути глибинність і цікавість подій нашої історії; виховувати повагу до надбань попередніх поколінь, виховувати відповідальне ставлення до розумової праці, розвивати творчий потенціал учнів.
Практичне заняття
«Уроки державотворчих процесів» (1917-1921 рр.)
(урок-конференція)
Предмет: Історія України, 10 клас
Мета: - повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів з вивченої теми, розвивати навички самостійної аналітичної роботи та публічного виступу з науковою доповіддю;
- перевірити якість засвоєння знань, умінь, навичок; розвивати в учнів навички роботи з історичними джерелами, формувати навички, робити висновки та узагальнення, висловлювати власну думку та точку зору на історичні події;
- допомогти учням осягнути глибинність і цікавість подій нашої історії; виховувати повагу до надбань попередніх поколінь, виховувати відповідальне ставлення до розумової праці, розвивати творчий потенціал учнів.
Підготовчий етап:
За два тижня до уроку роздати теми доповідей учнів.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навиків.
Обладнання:
ТЗН: мультимедійне обладнання, мультимедійний супровід уроку – презентація, відеофільм
Епіграф
Любіть Україну у труді, у коханні, у бою,
як пісню, що лине зорею…
Всім серцем любіть Україну свою —
і вічні ми будемо з нею!
1944 В.Сосюра
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Перевірка готовності учнів.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вступне слово вчителя.
Учитель повідомляє учням тему уроку та його завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь
Перегляд відеоролика «Слава і воля України»
ІV. Учасники конференції виступають зі своїми доповідями, які доповнюються слайдами презентації.
1. Діяльність УЦР.
2. М.С. Грушевський – видатний історик та політичний діяч.
3. І Універсал УЦР.
4. ІІ Універсал УЦР.
5. ІІІ Універсал УЦР.
6. ІV Універсал УЦР.
7. Українська держава П.Скоропадського.
8. Директорія УНР.
9. Радянська влада.
10. Отаманщина.
11. Холодноярська республіка.
Доповіді учнів повинні відрізнятися дослідним характером і бути своєрідними аналітичними висновками по тематиці. Під час їх виступів інші учні заповнюють конспекти. Кожен доповідач робить узагальнюючі висновки.
12. Рідний край у 1917-1921 рр. (Події на Куп`янщині.)
По цьому питанню виступає з історичною довідкою запрошений науковий співробітник Куп`янського краєнавчого музею.
V. Підсумки уроку
Учитель підбиває підсумки уроку. Вибірково перевіряються конспекти, складені під час уроку-конференції.
Учитель відмічає кращих учнів, а рівень кожного доповідача оцінюють самі учні.
VІ. Домашнє завдання
Підготуватись до уроку тематичного оцінювання.