Урок "Конкурс співаків у 1-му класі"

Про матеріал

Мета конкурсу співаків - збагачувати знання дітей відомостями про пісенну спадщину України; розвивати музичні та поетичні таланти учнів класу, уяву, фантазію. Виховувати ціннісне ставлення дітей до культури, співочої історії нашої Батьківщини. Виявити найкращих співаків класу. Згуртувати колектив учнів, навчати їх радіти і вболівати один за одного.

Перегляд файлу

 

Конкурс співаків

 

проведений у 1В класі

Городнянської  ЗОШ І-ІІІ ст.  2

 

 

 

 

Ведуча розпочинає конкурс легендою про пісню:

 Якось Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. Французи вибрали елегантність і красу, угорці – любов до господарювання, німці – дисципліну й порядок, діти Польщі отримали здатність до торгівлі, італійцям дістався хист до музики…

Обдарувавши всіх, Господь Бог підвівся  зі свого святого трону й раптом побачив у куточку дівчину. Вона була боса, одягнута у вишиванку, руса коса переплетена синьою стрічкою, а на голові багрянів вінок із червоної калини.

  • Хто ти? Чого плачеш? – запитав Господь.
  •     Я – Україна, а плачу, бо то стогне моя земля від пролитої крові і пожеж. Сини моєї землі на чужині, на чужій роботі, вороги знущаються з удів та сиріт. У своїй хаті немає правди і волі.
  •     Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же зарадити твоєму горю?

Дівчина хотіла вже йти, та Господь Бог, піднявши правицю, зупинив її.

  •     Є у Мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це – пісня.

Узяла дівчина-Україна дарунок і міцно притисла його до серця. Вклонилася низенько Всевишньому і з ясним обличчям і вірою понесла пісню в народ.

Із тих часів славиться Україна співочими талантами на весь світ. От і сьогодні  ми з вами відчуємо часточку Божого благословіння на наших учасниках конкурсу співаків 1-В класу. Отож розпочинаємо наш захід і привітаємо наших учасників (далі ведуча називає кожного з учнів, які будуть співати, а вони встають при цьому). А зараз Ви почуєте нашу першу учасницю (яка виходить на сцену і оголошує назву пісні).

        

Далі виступає ще один учасник. Глядачі аплодують і роблять відмітки, ставлять бали за прослухану пісню.

Після виступу двох перших учасників ведуча повідомляє, що для того хто співає і любить пісні, буде дуже знайоме таке поняття як рима. От і зараз для кожного конкурсанта буде прочитано початок вірша, а вони мають придумати римоване закінчення. Для всіх підказкою можуть бути малюнки на дошці.

Варіанти віршів:

  1. Стиглих ягід на обід

Принесе онукам…(дід)

  1. Ласуватимуть малята,

Ніби в лісі …(пташенята)

  1. Бабця випече пиріг,

Раптом гості на …(поріг)

  1. У садочок вийду я,

Вивчу пісню …(солов’я)

  1. Прийшли за вітрами морози,

Замерзли в калиноньки…(сльози)

Після відповідей 5-х учасників виступ ще двох конкурсантів. А далі завдання для інших учасників:

  1. Я без друзів не існую,

Поважаю їх й …(шаную)

  1. Сон вдивлявся в дзеркало вночі

І знайшов там від казок …(ключі)

8) Казка одягла шовкове плаття,

Уквітчала  голову …(лататтям)

9) Вбулася в чарівні черевички,

І побігла навпростець до …(річки)

10) Ой, дивись, яка краса!

     Ніби квітонька - … (роса)

Виступають ще два конкурсанти.

     

Наступне завдання для учасників – впізнати пісню за початковою мелодією (обираються знайомі для учнів мелодії зі свят, проведених раніше в класі, або улюблені пісні дітей). Потім виступають ще два учасники.

Після цього всі конкурсанти виконують пісню хором.

І виступають останні два учасники.

Потім кожен із глядачів визначає для себе п’ять переможців і під музику опускає п’ять паперових смужечок у скриньки під різними номерами, згідно з номером того, кого вони обрали.

  

 

Доки відбуваються підрахунки голосів конкурсантам та глядачам пропонується прослухати мелодію («Шербурские зонтики», оркестр Поля Мориа) і щось уявити. По закінченню музики діти діляться власними фантазіями. У кінці їм розповідають звідки і про що ця мелодія.

Ведуча оголошує  переможців, нагороджує медалями за перше, друге і третє місце, а також усіх інших учасників медалями за активну участь у житті класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: збагачувати знання дітей відомостями про пісенну спадщину України; розвивати музичні та поетичні таланти  учнів класу, уяву, фантазію. Виховувати ціннісне ставлення дітей до культури, співочої історії нашої Батьківщини. Виявити найкращих співаків класу. Згуртувати колектив учнів, навчати їх радіти і вболівати один за одного.

 

Обладнання: дошка з надписом «Конкурс співаків 1-В»

                      і малюнками;  зірочки з номерами учасників;

              

листочки оцінювання для глядачів; написи на дошці:

«Хто співає, у того робота швидко минає. Хто співає, той журбу поганяє. Пісня ні в добру, ні в лиху годину не покидає людину.»

 

 

doc
Додано
4 липня 2018
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку