Задачі уроку:
1.Повторити техніку виконання вправ з рівноваги на гімнастичній лаві.
2. Закріпити техніку виконання акробатичної зв’язки : перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи.
3. Удосконалити навики піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці.
4. Розвивати гнучкість, координацію рухів та рухову пам’ять.
5. Виховувати вміння працювати самостійно.
Інвентар: гімнастичні мати -4 штуки, гімнастична лава2 штуки, гімнастична стінка, кольорові картки, м’ячі - штуки, гімнастичні палиці -10 штук,секундомір.
Місце проведення : спортивний зал
№ П.п |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Підготовча частина |
15 |
|
1.
2. |
Вхід до спортивної зали. Шикування. Привітання. Рапорт. Повідомлення завдань уроку. Повторення правил з безпечної поведінки на уроці. Вимірювання ЧСС |
2хв |
Перевірка готовності класу до уроку(наявність спортивної форми).
Самопочуття учнів |
3. |
Повороти на місці – ліворуч, праворуч, кругом. |
30сек. |
Звернути увагу на постановку ступні - п’ятка-носок |
4. |
Ходьба та її різновиди:
|
1хв 10м 10 м
10 м 10 м |
Руки на пояс, спину тримати рівно, носок натягнутий вниз З п’ятки на носок, руки вверх Спину тримати рівно |
5 |
Біг : |
3 хв |
В колоні по одному |
|
біг підстрибуванням вперед-сторони (вправо, вліво)
|
15-20 м
15-20м |
Ноги прямі Дистанція 2 кроки Руки на поясі |
|
Гра «Світлофор»: Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються. |
2хв |
Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, стає замикаючим. Відстань – 2 кроки. |
|
Перешикування з колони по одному в три шеренги |
30сек. |
За розподілом |
|
ЗРВ з гімнастичними палицями на місці.
|
5 хв |
|
6. |
3-4 теж саме. |
6-8 разів |
Дивитись вгору |
|
4. В.п. |
5-7 р. |
Дихання довільне. |
|
3. Поворот тулуба вправо-вдих. 4. В.п. видих |
3-4 рази у кожну сторону |
Лікті в сторони |
|
3-4 теж саме. |
3-4 рази у кожну сторону |
Спину тримати рівно |
|
4. В.п. |
3-4 рази у кожну сторону |
Дихання довільне. |
|
3-4 теж саме |
|
Спина пряма |
|
3. Стрибок ноги нарізно - палицю до грудей. 4. Стрибок ноги разом, палицю вниз. |
15-20 стрибків |
Дихання вільне. |
|
|
6-8 разів. |
На носки вгору |
ІІ |
Основна частина |
26 |
|
1 |
Вправи з рівноваги( гімнастична колода):
- В.п. - стійка на носках, руки на пояс;
-стійка на одній нозі,
- 2-3 кроки на носках;
- поворот кругом, руки в бік;
- мах лівою (правою) ногою оплеск у долоні під нею;
- упор присівши на лівій (правій) нозі;
- стійка ноги нарізно;
- 2-3 швидких кроки вперед;
- зіскок вигнувшись; - о.с. |
5 хв
2-3р
2-3р
2-3р
2-3 р |
Носки тягнути .
Поворот виконується на носках через ліве плече.
Ногу в колі не згинати.
Тримати поставу.
М'яке приземлення. |
2 |
Акробатична комбінація : |
10 хв |
|
|
|
3-4 рази |
Опорна нога пряма в колінному суглобі, руки в сторони |
|
|
3-4 рази |
Групування, руки вперед |
|
|
3-4 рази |
Звернути увагу на групування |
|
|
3-4 рази |
Носки вгору, руки тримають тулуб ближче до лопаток |
|
|
3-4 рази |
п’ятки не відривати від підлоги, показ кращим учнем. |
|
3. Зв’язка акробатичних елементів: перекид вперед,назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи. |
1-2 рази |
Виконання комбінації послідовно один за одним. Слідкувати за правильністю виконання. |
3 |
Виси й упори.
|
5 хв. |
Звернути увагу на кут піднятих ніг. |
4 |
Естафети 1. «Ривок за м’ячем» Гравці діляться на 2 команди, які стають у дві колони. Вчитель тримає м’яч. Кожен гравець колони одержує свій номер. Коли вчитель говорить номер й кидає м’яч, гравці з двох команд біжать за м’ячем. 2. «Стрибки по купинах» Гравців ділять на 2 команди, які стоять за лінією старту. Проти них позначають (купини) , кладуть обручі. За сигналом вчителя гравці, що стоять у колонах першими, перестрибують з купини на купину,намагаючись не потрапити у «болото». Гра закінчується, коли всі діти по черзі візьмуть у ній участь. |
3хв
3хв |
Гравець, якої команди першим зловив м’яч та команда отримає бал. Виграє команда в якої більше балів.
Гравець одержує штрафне очко, якщо під час стрибка не попаде ногою на «купину» .
|
|
|
|
|
ІІІ. |
Заключна частина |
4 хв. |
|
|
Шикування у коло.
Заспокійлива вправа «Посмішка» ЧСС Підведення підсумків уроку. Обговорення очікувань від уроку.
Організований вихід із спортивного залу. |
30с
2 хв.
10 с
1хв.
30с |
Діти беруть один одного за руки. «Передаємо гарну посмішку один одному
Звернути увагу на заспокоєння учнів.
Подяка усім присутнім на уроці. |