20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Урок"Конспект уроку з природознавства для 5 класу на тему "Ознайомлення з простим обладнанням для природничонаукових спостережень дослідів."

Про матеріал

Ознайомлення з простим обладнанням для природничонаукових спостережень дослідів.

Мета уроку : навчити працювати з простим обладнанням

розвивати спостережливість та дослідницькі навички

виховувати акуратність ,послідовність у діях

Тип уроку :комбінований

Обладнання :годинник ,термометр, лінійка,мірний циліндр,терези,зошит,підручник

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

ØЯкі вам відомі методи дослідження ?

ØНазвіть прилади для вивчення природи

ØЩо ми можемо дізнатися під час експерименту?

ØКого називають натуралістами ?

ØНазвіть збільшувальні прилади?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Блок-схема: документ: густота кг/м,г/см На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося із простим обладнанням,але перед цим ми з вами повинні повторити ,якими величинами вони вимірювалися
Перегляд файлу

Ознайомлення з простим обладнанням для природничонаукових  спостережень дослідів.

Мета уроку : навчити працювати з простим обладнанням

  розвивати спостережливість та дослідницькі навички

  виховувати акуратність ,послідовність у діях

Тип уроку :комбінований

Обладнання :годинник ,термометр, лінійка,мірний  циліндр,терези,зошит,підручник

Хід уроку

І.Організаційний момент

https://fs00.infourok.ru/images/doc/150/173358/img2.jpg

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Які вам відомі методи дослідження ?
  • Назвіть прилади для вивчення природи
  • Що ми можемо дізнатися під час експерименту?
  • Кого називають натуралістами ?
  • Назвіть збільшувальні прилади?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося із простим обладнанням,але перед цим ми з вами повинні повторити ,якими величинами вони вимірювалися

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тепер давайте з вами спробуємо самі скористуватися приладами,ми по черзі будемо проводити заміри ,і будемо записувати заміри в такому порядку...

годинник    одиниця вимірювання (час)     величина ,яку вимірюють (год ,хв...)     результат вимірювання

термометр

лінійка

терези

мірний циліндр

IV.Підсумок уроку

  • Які бувають прилади?
  • А зараз я вам пропоную заповнити наш чарівний павучок,я вам написала ,які бувають прилади ,а ви повинні підписати ,що до них відноситься

 

 

 

 

 

V. Домашнє завдання

повторити  § 2 - 3читати та переказувати

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку