Мета :
¬повторити , систематизувати та поглибити знання учнів про прикметник як частину мови, отримані в попередніх класах;
¬ навчати робити дослідження, лінгвістичний експеримент та сприяти розвитку аналітичного мислення;
¬ формувати вміння розпізнавати прикметники в мовленні, визначати рід, число та відмінки прикметників,з'ясовувати їх синтаксичну роль та їх роль у мовленні;
¬ розвивати комунікативні уміння , навички вживати прикметники в усному та писемному мовленні, сприяти збагаченню образного мислення шестикласників.
¬ удосконалювати навички роботи в групі
¬ виховувати шанобливе ставлення до рідної мови, народних символів-рослин
Тип уроку: урок засвоєння знань
Обладнання: кольорові світлофорики, пам'ятка-навіювання , золоті правила поведінки та спілкування учнів в мандрівці, алгоритм мовного дослідження, УЛСО з теми, рефлексійна анкета.
Методи, прийоми, форми роботи: прийоми «Мікрофон», «Незакінчене речення», проблемно-пошуковий метод, метод спостереження, дослідження, лінгвістичного експерименту.
Елементи особистісно-орієнтованого навчання(ОЗОН): цілевизначення «Мої очікування», рефлексія, взаємооцінювання, інтерактивна вправа
( інтелектуальна розминка, бліц-опитування, лінгвістичний експеремент), алгоритмічне навчання.