Перевірити рівень знань з даної теми "Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ",розвивати уважність, логічне мислення та зорову пам'ять;виховувати акуратність та точність під час виконання роботи.
Контрольна робота №5
Варіант І
Початковий рівень ( 3 бали)
А) рівномірно прямолінійно В) рівномірно по колу
Б) рівноприскорено прямолінійно Г) не рухається
2. До тіла прикладено дві сили, модулі яких дорівнюють 5 Н і 15 Н. Сили діють уздовж горизонтальної прямої в один бік. Чому дорівнює їх рівнодійна?
А) 5 Н Б) 15 Н В) 20 Г) 75
3. Як зміниться сила гравітаційної взаємодії між тілами, якщо відстань між ними зменшити у 4 рази?
А) збільшиться в 16 разів В) збільшиться в 4 рази
Б) зменшиться в 16 разів Г) зменшиться в 4 рази
Середній рівень (2 бали)
4. Установіть відповідність між фізичною величиною, що описує рівноприскорений рух, та математичним виразом
1 Прискорення А
2 Координата Б m
3 Швидкість руху В
4 Переміщення Г
Д
Достатній рівень (4 бали)
5. Велосипедист, швидкість руху якого дорівнює 3 м/с, почав спускатися зтгори з прискоренням 0,8 м/. Визначте довжину гори, якщо спуск тривав 6 с.
6. Прямолінійний рух тіла описується формулою . Визначте для тіла: а) яким є його рух; б) початкову координату; в) модуль і напрямок початкової швидкості; г) прискорення руху.
Високий рівень (3 бали)
7. Брусок масою 500 г під дією підвішеного до нього тягаря масою 150 г подолав від початку руху шлях 80 см за 2 с. знайдіть коефіцієнт тертя ковзання.(рис.3)
Контрольна робота №5
Варіант ІІ
Початковий рівень ( 3 бали)
А) рівномірно прямолінійно або знаходиться в спокої В) рівномірно по колу
Б) рівноприскорено прямолінійно Г) рівноприскорено по колу
2. До тіла прикладено дві сили, модулі яких дорівнюють 5 Н і 15 Н. Сили діють уздовж горизонтальної прямої в протилежні боки. Чому дорівнює їх рівнодійна?
А) 5 Н Б) 15 Н В) 20 Г) 75
3. Як зміниться сила гравітаційної взаємодії між тілами, якщо відстань між ними збільшити у 4 рази?
А) збільшиться в 16 разів В) збільшиться в 4 рази
Б) зменшиться в 16 разів Г) зменшиться в 4 рази
Середній рівень (2 бали)
4. Установіть відповідність між фізичним законом і математичним виразом.
1 Перший закон Ньютона А
2 Другий закон Ньютона Б
3 Третій закон Ньютона В
4 Закон всесвітнього тяжіння Г
Д
Достатній рівень (4 бали)
5. За який час автомобіль, рухаючись зі стану спокою з прискоренням 0,6 м/, пройде шлях 30 м?
6. Прямолінійний рух тіла описується формулою . Визначте для тіла: а) яким є його рух; б) початкову координату; в) модуль і напрямок початкової швидкості; г) прискорення руху.
Високий рівень (3 бали)
7. На підлозі ліфта стоїть валіза масою 20 кг. Ліфт починає рухатись з прискоренням 2 м/. Чому дорівнює вага валізи? Розгляньте два варіанти.
Контрольна робота №5
Варіант ІІІ
Початковий рівень ( 3 бали)
А) найбільше в момент початку руху В)найменше в найвищій точці траєкторії
Б)однакове в будь-який момент руху Г) збільшується під час падіння
2. З яким тілом слід пов’язати систему відліку, щоб вона була інерціальною?
А)потяг набирає швидкість В) хлопчик рухається дорогою прямолінійно зі сталою швидкістю
Б) дівчинка гойдається на гойдалці Г) собака сповільнює свій рух
3. Як зміниться сила гравітаційної взаємодії між тілами, якщо відстань між ними зменшити у 4 рази?
А) збільшиться в 16 разів В) збільшиться в 4 рази
Б) зменшиться в 16 разів Г) зменшиться в 4 рази
Середній рівень (2 бали)
4. Установіть відповідність між назвою фізичної величини, яка описує рівноприскорений рух, та її математичним виразом
1 проекція прискорення А
2 проекція переміщення тіла Б
3 координата В
4 швидкість Г
Д
Достатній рівень (4 бали)
5. Космічний корабель масою 8 т наблизився до орбітальної космічної станції масою 20 т на відстані 500 м. Визначте силу їхнього взаємного притягання.
6. Прямолінійний рух тіла описується формулою . Визначте для тіла: а) яким є його рух; б) початкову координату; в) модуль і напрямок початкової швидкості; г) прискорення руху.
Високий рівень (3 бали)
7. Потяг масою кг за 1 хв 40 с збільшив швидкість із 54 км/год до 72 км/год. Знайдіть силу тяги, якщо коефіцієнт опору руху дорівнює 0,03.