23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок. Контрольна робота. (тести) за темою «Світ фантазії, мудрості. Усна народна творчість»

Про матеріал

матеріал дає змогу визначити рівень знань, умінь та навичок учнів за допо­могою запропонованих завдань. виховувати інтерес до результатів власної праці, старанність, наполегливість. розвивати увагу, спритність, точність, послідовність.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Перегляд файлу

Тема.  КР № 1. (тести) за темою «Світ фантазії, мудрості. Усна народна творчість»

Мета:

 Навчальна: визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допо­могою запропонованих завдань.

 Виховна: виховувати інтерес до результатів власної праці, старанність, наполегливість.

 Розвивальна: розвивати увагу, спритність, точність, послідовність.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання, наочність: тестові завдання для самоконтролю у трьох варі­антах з рівними півнями складності.

ПЕРЕБІГ  УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

III. ПОЯСНЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

     IV. ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Контрольна робота

Світ фантазії, мудрості. Усна народна творчість

І варіант

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА.

1.   Про дівчину, яка напоїла людей і врятувала їх, говориться в легенді чи міфі

А   «Берегиня»; 

Б   «Про зоряний Віз»;

В   «Неопалима купина»;

Г   «Чому в морі є перли і мушлі».

2.   Силун і Карпо — це герої легенди, переказу

А   «Як виникли Карпати»;

Б   «Білгородський кисіль»;

В   «Прийом у запорожців»;

Г   «Дажбог».

3.   Незважаючи на завдані кривди, прощає свого ворога герой чи героїня казки

А   «Яйце-райце»;

Б   «Ох»;

В   «Про правду і кривду»;

4.   Родоначальником русів-українців, першим князем і незмінним покровителем був

А   Перун;

Б   Дажбог;

В   Сварог;

Г   Білобог.

5.   Білгородці в народному переказі змусили ворогів відступити за допомогою

А   киселя й сита;

Б   юшки й узвару;

В   хліба й води;

Г   хліба й солі.

6.   У казці «Яйце-райце» використовується казкове число

А   три;

Б   шість;

В   п’ять ;

Г   дванадцять.

Завдання 7-8  мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.

7. Установіть відповідність між героями та назвами творів.

Герой

1 Карпо

2 Білобог

3 Хмель

4 Змія

Назва твору

А «Ой Морозе, Морозенку»

Б «Берегиня»

В «Як виникли Карпати»

Г «Яйце-райце»

8. Установіть відповідність між чарівними предметами й творами, у яких про них згадується.

Чарівний предмет

1 підкурений глухий куток

2 золотий заєць

3 гранатовий перстень

Назва твору

А «Яйце-райце»

Б «Ох!»

В «Про правду і кривду»

9. Завдання відкритої форми.

1. Кількома реченнями доведіть, що «Ох» - це казка.

2. Що таке міф?

 

Контрольна робота

Світ фантазії, мудрості. Усна народна творчість

ІІ варіант

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА.

1.   Про жінку, яка зупинила страшних ворогів, говориться в легенді чи міфі

А   «Берегиня»;

Б   «Про зоряний  Віз»;

В   «Чому в морі є перли і мушлі»;

Г   «Дажбог».

2.   Військовою вправністю, мужністю, сміливістю, великою любов’ю до свого народу відзначався герой легенди, переказу

А   «Прийом у запорожці»

Б   «Ой Морозе-Морозенку»;

В   «Білгородський кисіль»;

Г   «Берегиня»;

3.   Простий герой (чи героїня)  може перемогти злу змію

А   «Яйце-райце»;

Б   «Про правду і кривду»;

В   «Ох».

4.   За народним переказом, запорожці випробовували новоприбулого так:

А   змагалися з ним на шаблях;

Б   наказували здобути зброю;

В   казали варити кашу;

Г   просили розповісти щось смішне.

5.   Неопалима купина в народній легенді символізує

А   чарівний світ рослин України;

Б   народну фантазію;

В   непередбачуваність явищ природи;

Г   мужність і непереможність народу.

6.   Перлини в морі — це

А   намисто, що його розсипало сонце;

Б   сльози закоханої дівчини;

В   зірочки, які впали з неба;

Г   крапельки роси з чарівних квітів.

Завдання 7-8  мають на меті встановлення відповідності.

До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.

7. Установіть відповідність між темами й назвами творів.

Тема твору

1 Як жінка-богиня рятувала людей на землі

2 Як навіть вороги дивувалися мужності й самовідданості героя

3 Як чесність та справедливість
були щедро винагороджені

4 Як молодий хлопець ставав

Козаком

Назва твору

А «Про правду і кривду»

Б «Ой Морозе, Морозенку»

В «Прийом у запорожці»

Г «Берегиня»



 

8.Установіть відповідність між назвами творів та жанрами, до яких вони належать.

Жанр

1 народна казка

2 народна легенда

3 народний переказ

Назва твору

А «Чому в морі є перли й мушлі»

Б «Прийом у запорожців»

В «Яйце-райце»

 

9. Завдання відкритої форми.

1. Кількома реченнями доведіть, що «Яйце-райце» - це казка

2. Що таке легенда?

 

Тип

Завдання

Завдання закритої форми

Завдання

відкритої

форми

З вибором однієї правильної

Відповіді

На відповідність

Номер

Завдання

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

Варіант 1

 

Б

А

В

Б

А

А

1-В

2-Б

3-А

4-Г

1-В

2-А

3-Б

 

Варіант 2

 

А

Б

А

В

Г

Б

1- Г

2-Б

3-А

4-В

1-В

2-А

3-Б

 

 

 

Кількість

Балів

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

4

 

3

 

3

 

Оцінка

Бали

12б

16

11б

15

10б

13-14

11-12

9-10

           7-8

6

5

4

3

2

1

 

У. Організований збір зошитів

УІ. Підсумок уроку     

УІІ. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1

Світ фантазії, мудрості. Усна народна творчість

І варіант

 

 

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА.

1.   Про дівчину, яка напоїла людей і врятувала їх, говориться в легенді чи міфі

А   «Берегиня»; 

Б   «Про зоряний Віз»;

В   «Неопалима купина»;

Г   «Чому в морі є перли і мушлі».

2.   Силун і Карпо — це герої легенди, переказу

А   «Як виникли Карпати»;

Б   «Білгородський кисіль»;

В   «Прийом у запорожців»;

Г   «Дажбог».

3.   Незважаючи на завдані кривди, прощає свого ворога герой чи героїня казки

А   «Яйце-райце»;

Б   «Ох»;

В   «Про правду і кривду»;

4.   Родоначальником русів-українців, першим князем і незмінним покровителем був

А   Перун;

Б   Дажбог;

В   Сварог;

Г   Білобог.

5.   Білгородці в народному переказі змусили ворогів відступити за допомогою

А   киселя й сита;

Б   юшки й узвару;

В   хліба й води;

Г   хліба й солі.

6.   У казці «Яйце-райце» використовується казкове число

А   три;

Б   шість;

В   п’ять ;

Г   дванадцять.

 

 

 

 

Завдання 7-8  мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.

7. Установіть відповідність між героями та назвами творів.

Герой

1 Карпо

2 Білобог

3 Хмель

4 Змія

Назва твору

А «Ой Морозе, Морозенку»

Б «Берегиня»

В «Як виникли Карпати»

Г «Яйце-райце»

8. Установіть відповідність між чарівними предметами й творами, у яких про них згадується.

Чарівний предмет

1 підкурений глухий куток

2 золотий заєць

3 гранатовий перстень

Назва твору

А «Яйце-райце»

Б «Ох!»

В «Про правду і кривду»

9. Завдання відкритої форми.

1. Кількома реченнями доведіть, що «Ох» - це казка.

2. Що таке міф?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1

Світ фантазії, мудрості. Усна народна творчість

ІІ варіант

 

 

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА.

1.   Про жінку, яка зупинила страшних ворогів, говориться в легенді чи міфі

А   «Берегиня»;

Б   «Про зоряний  Віз»;

В   «Чому в морі є перли і мушлі»;

Г   «Дажбог».

2.   Військовою вправністю, мужністю, сміливістю, великою любов’ю до свого народу відзначався герой легенди, переказу

А   «Прийом у запорожці»

Б   «Ой Морозе-Морозенку»;

В   «Білгородський кисіль»;

Г   «Берегиня»;

3.   Простий герой (чи героїня)  може перемогти злу змію

А   «Яйце-райце»;

Б   «Про правду і кривду»;

В   «Ох».

4.   За народним переказом, запорожці випробовували новоприбулого так:

А   змагалися з ним на шаблях;

Б   наказували здобути зброю;

В   казали варити кашу;

Г   просили розповісти щось смішне.

5.   Неопалима купина в народній легенді символізує

А   чарівний світ рослин України;

Б   народну фантазію;

В   непередбачуваність явищ природи;

Г   мужність і непереможність народу.

6.   Перлини в морі — це

А   намисто, що його розсипало сонце;

Б   сльози закоханої дівчини;

В   зірочки, які впали з неба;

Г   крапельки роси з чарівних квітів.

 

 

 

 

 

Завдання 7-8  мають на меті встановлення відповідності.

До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.

7. Установіть відповідність між темами й назвами творів.

Тема твору

1 Як жінка-богиня рятувала людей на землі

2 Як навіть вороги дивувалися мужності й самовідданості героя

3 Як чесність та справедливість
були щедро винагороджені

4 Як молодий хлопець ставав

Козаком

Назва твору

А «Про правду і кривду»

Б «Ой Морозе, Морозенку»

В «Прийом у запорожці»

Г «Берегиня»



 

8.Установіть відповідність між назвами творів та жанрами, до яких вони належать.

Жанр

1 народна казка

2 народна легенда

3 народний переказ

Назва твору

А «Чому в морі є перли й мушлі»

Б «Прийом у запорожців»

В «Яйце-райце»

 

9. Завдання відкритої форми.

1. Кількома реченнями доведіть, що «Яйце-райце» - це казка

2. Що таке легенда?

 

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку