Урок. "Контрольна робота з теми "Поетичне бачення світу"

Про матеріал
Контрольна робота створена у вигляді літературної вікторини (24 запитання по 0,5 бала за кожну правильну відповідь). За необхідності, можна розподілити на два варіанти (відповідно, 1 бал за одну правильну відповідь). Матеріал можна використати як у підготовці до контрольної роботи, так і в якості роботи, за допомогою якої перевіряємо рівень знань, умінь та навичок здобувачів освіти з теми "Поетичне бачення світу".
Перегляд файлу

Контрольна робота

Поетичне бачення світу

(літературна вікторина)

1.                Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як  . . .

2.                Виходячи з уявлень японців про красу, принадність буденного, звичайного носить назву  . . .

3.                У хайку завжди пов'язані явища життя, стани людини з  . . .

4.                Як римуються рядки хайку?

5.                В японській поезії (хайку) використовуються слова, які відповідають порам року. Вони мають назву  . . .

6.                "І зимування - свято,          якщо в твоєму серці -        квітуча  . . ."

Яке слово пропущене?

7.                5+7+5. Що це значить по відношенню до хайку?

8.                Яку красу, яскраву чи неяскраву, більше цінують японці?

9.                Поетичним голосом Шотландії, яка майже два тисячоліття відстоювала свою незалежність, є  . . .

10.            Що таке "верховина" у розумінні шотландців?

11.            "Моя душа в верховині соколом буя". Яке значення слово "буяти" має саме в цьому рядку?

12.            Доберіть декілька слів (три - п'ять), які відповідають настрою ліричного героя, передають його стан і почуття. 

13.            Наведіть приклади антитези (не менше двох), які мають місце у вірші "Моє серце в верховині".

14.            Який із рядків поезії "Моє серце в верховині" Р. Бернса свідчить про героїчне минуле Шотландії?

15.            З яким птахом у творі Р. Бернса порівнюється дума?

16.            Любов до батьківщини - основна думка якого з вивчених творів у темі "Поетичне бачення світу"? Хто його автор?

17.            Він був одним із найосвіченіших людей свого часу, обіймав посаду професора в Гарвардському університеті, декілька років досліджував індіанський фольклор.

Це  . . .

18.            Великий твір (як правило, віршований), у якому зображені значні події та яскраві характери персонажів. За жанром це -   . . .

19.            В образі Люльки Згоди втілено ідею  . . .

20.            Він має здатність спілкуватися не тільки з людьми, а й із силами природи; він волелюбний, відважний, людяний; навчив індіанців мальованого письма та вирощувати маїс. Це  . . .

21.            Для чого скликає Гітчі-Маніто індіанців?

22.            Яке звертання вживає Гітчі-Маніто по відношенню до індіанців?

23.            Що означає цей індіанський звичай:

"Вояки на берег вийшли І у землю закопали

Свої палиці і зброю".

24.            Образ Гітчі-Маніто для північноамериканських індіанців є уособленням  . . .

pdf
Додано
19 квітня 2023
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку