Урок "Контрольна робота з теми "Реалістична українська проза"

Про матеріал

До контрольної роботи ввійшли питання з тем:

1) "Вступ. Реалістична українська проза".

2) "Іван Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я".

3) "Панас Мирний "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 з української літератури 10 клас

 

  1. (0,5 б.) Співвіднесіть часові межі періодів української літератури:

1. Давня                              А XIX – початок XX ст.

2. Нова                                Б  XX – початок XXІ ст.                       

3. Новітня                           В XI –  XVІІІ ст.

2. (0,5 б.) Що не впливало на розвиток української літератури другої половини 19 століття

А поневолення українських земель іншими імперіями

Б Емський указ

В Валуєвський циркуляр

Г науковий прогрес

Д сюжетні елементи

3.(0,5 б.) Співвіднесіть імя автора з уривком із його твору

1. Панас Мирний      А «Піднялася знову буча та колотнеча…Не в одних Пісках, - гукали про              той слушний час скрізь по Вкраїні…»

2. І. Нечуй-Левицький       Б «Як вода в Чорному морі не переведеться, поки світ сонця, так і в Січі до віку вічного не переведуться лицарі…От хоч би й мій побратим Чорногор, та не про його тепер річ…»

                                           В «Чого ж це ти, дочко, так розплакалась? Мабуть, дуже нудилась за Бієвцями та за нами, - говорила мати, - привикай, серце, до чужого села…» 

    4. (0,5 б.) Співвіднесіть ім’я митця з висловлюванням про нього

1. Панас Мирний      А «…його гуморески та фейлетони користуються великою популярністю…»

2. І. Нечуй-Левицький     Б «…се великий артист (митець) зору, се колосальне всеобіймаюче око України»

                   «³дрізнялися й характерами: старший брат настирливий, рішучий, а молодший – тихий»    5.(0,5 б.) Діалог відбувається між …

  •   То сватай Вівдю. Чим же Вівдя негарна? Говорить тонісінько, мов сопілка грає, а тиха, як ягниця.
  • Тиха, як телиця. Я люблю, щоб дівчина була трохи бриклива, щоб мала серце з перцем…

А Михайлом і Савою Федорчуками

Б Карпом і Лавріном Кайдашами

В Лавріном і Романом Запорожцями

Г Мартином і Степаном Борулями

    6. (0,5 б.) «Були вони всі три панські й повиростали по панських дворах. Лушня був пана Свинського, а Пацюк і Матня – пана Польського», - сказано про персонажів

А історичного роману

Б соціально-психологічного роману

В соціально-побутової повісті

Г пригодницького роману

    7. (0,5 б.) Співвіднесіть назву твору з основним місцем відображених у ньому подій

1. «Кайдашева сім’я»                           А Полтава

2. «Хіба ревуть…»                                Б село Семигори

                                                                В село Піски

   8. (0,5 б.) Якої назви твір Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» не носив

А «Чіпка»

Б «Подоріжжя од Полтави до Гадячого»

В «Польова царівна»

Г «Пропаща сила»

   9. (0,5 б.) Співвіднесіть назву та стиль

1. «Кайдашева сім’я»                                                 А реалізм

2. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»                       Б побутово-просвітницький реалізм

                                                                                      В натуралізм

   10. (0,5 б.) Жанр твору «Кайдашева сімя»

А соціально-психологічний роман

Б соціально-побутова сатирично-гумористична повісті-хроніка

В історичний роман

 

  

 

11. (0,5 б.) Серед проблем твору «Кайдашева сімя» зайвою є

А Проблема стосунків батьків і дітей

Б Проблема сімейних стосунків

В Проблема кохання

Г Хабарництво

12. (0,5 б.) Засудження егоїстичних характерів; уславлення української ментальності – це ідея твору

А  «Кайдашева сім’я»

Б «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

13. (0,5 б.) Про двоїсту натуру Кайдашихи свідчить характеристика в рядку

А свекруха – люта змія: ходить по хаті, полум’ям на мене дише..

Б  На словах, як на цимбалах грає, а де ступить, то під нею лід мерзне…

В Кайдашиха запрягла Мелашку до роботи, як у віз…

14. (0,5 б.) В уривку з твору «Кайдашева сімя»: «Не чорна хмара із синього моря наступала, то  виступала Мотря з Карпом із-за своєї хати до тину…» комічний ефект досягається через

А надмірне використання зниженої лексики

Б гротескні характеристики членів родини

В змішування стилів – високого епічного з побутовим

15. (0,5 б.) Назва твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» походить

А з біблійної Книги Йова

Б з біблійної Книги Екклезіаста

В з розповіді візника

16. (0,5 б.) Завязкою твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є

А Чіпку вигнали із земства

Б Чіпка втрачає землю

В знищення родини Хоменків

17. (0,5 б.) Іменами Хрущ, Хрущов, Притика наділений у творі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

А Чіпка Варениченко

Б Грицько Чупруненко

В Іван Вареник

18. (0,5 б.) Утворіть подружні пари з твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

1. Галя                                 А Чіпка Варениченко

2. Христя                             Б Грицько Чупруненко

3. Мотря                              В Іван Вареник

 19. (0,5 б.) Співвіднесіть героя твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та його характеристику

1. Максим     А «Ним світилася якась незвичайна сміливість і духовна міць разом з якоюсь хижою тугою»

2. Лушня       Б «Не любив він ні балакати, ні співати, а любив на світі одну тільки горілку…»

3. Чіпка         В «Палкий, як порох…він усіх побивав, над усіма верховодив»

20. (0,5 б.) Запишіть справжнє прізвище Івана Нечуя-Левицького

21. (0,5 б.) Запишіть справжнє прізвище Панаса Мирного

22. (0,5 б.) Співавтор Панаса мирного в написанні  твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

  23. (1 б.) Установіть відповідність:

 1. романтизм          А пізнання й відтворення істини через використання здобутків природничих наук

 2. реалізм      Б зосередження уваги на внутрішньому світі людини, інтуітивно-чуттєве сприйняття світу

3. натуралізм  В прагнення до об’єктивності й достовірності відображуваного, аналітичне сприйняття світу

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Masluk Dima
    Загальна:
    2.3
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. TV Prikols
    Где ответы скиньте как проверить тест!
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
6 жовтня 2020
Переглядів
10808
Оцінка розробки
3.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку