Урок "Контрольна робота з теми "Світлові явища""

Про матеріал

Урок в 9 класі для перевірки знання учнів з теми «Світлові явища», рівень сформованості навичок розв'язування задач з даної теми.

Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота з теми «Світлові явища»

Мета: перевірити знання учнів з теми «Світлові явища», рівень сформованості навичок розв’язування задач з даної теми.

Тип уроку: урок контролю знань і вмінь.

Структура уроку.

  1. Організація роботи.
  2. Виконання контрольної роботи.
  3. Підсумок уроку.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Орієнтовний зміст завдань.

1 варіант.

Початковий рівень

1. (1 бал) Встановити відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням.

а) фокусна відстань лінзи;                                                1) Е;

б) світловий потік;                                                             2) F;

в) відстань від предмета до лінзи;                                    3) Ф;

г) освітленість.                                                                   4) d.

2. (1 бал) Які із зображених лінз слід віднести до збиральних?

C:\Users\Lenovo 3000 N100\Desktop\009.png

3. (1бал) За допомогою фотоапарата отримують…:

а) уявне і збільшене зображення;

б) дійсне і зменшене зображення;

в) дійсне і збільшене зображення;

г) уявне і зменшене зображення.

Середній рівень.

4. (1 бал) Формула, за допомогою якої можна обчислити оптичну силу лінзи, має вигляд:

а)

б)

в) ;

г)

5. (2 бали) Визначити оптичну силу збиральної лінзи, фокусна відстань якої дорівнює 15 см.

Достатній рівень.

6. (3 бали) Побудувати зображення предмета (див. рисунок). Охарактеризувати це зображення.

Урок 30 Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої  лінзи

Високий рівень.

7. (3 бали) На якій відстані від збиральної лінзи з фокусною відстанню 20 см отримують зображення предмета, якщо сам предмет розміщений від лінзи на відстані 15 см?

2 варіант

Початковий рівень.

1. (1 бал) Встановити відповідність між назвою та одиницями фізичної величини:

а) фокусна відстань лінзи;                           1) дптр;

б) сила світла;                                                2) м;

в) оптична сила лінзи;                                  3) кд;

г) освітленість.                                              4) лк.

 

2. (1 бал) Лупа – це лінза, яка дає…:

а) уявне і збільшене зображення;

б) дійсне і зменшене зображення;

в) дійсне і збільшене зображення;

г) уявне і зменшене зображення.

3. (1 бал) Які із зображених лінз слід віднести до розсіювальних?

C:\Users\Lenovo 3000 N100\Desktop\009.png

Середній рівень.

4. (1 бал) Формула тонкої лінзи має вигляд:

а)

б)

в) ;

г)

5. (2 бали) Визначити фокусну відстань збиральної лінзи, оптична сила якої дорівнює 2,5 дптр.

Достатній рівень.

6. (3 бали) Побудувати зображення предмета (див. рисунок). Охарактеризувати це зображення.

Урок 30 Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої  лінзи

Високий рівень.

7. (3 бали) Оптична сила лінзи 4 дптр. Предмет розташований на відстані 50 см від лінзи. На якій відстані від лінзи розміщено зображення? Чому дорівнює збільшення?

ІІІ. Підсумки уроку.

ІV. Домашнє завдання. Повторити матеріал за підручником. Написати міні-твір за темою: «Як мені допоможе вивчений матеріал з цієї теми в подальшому житті?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колесников Сергій Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, Контрольні роботи
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
2251
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку