Урок "Контрольна робота за темою "Дружба і кохання"

Про матеріал

Контрольна робота за темою "Дружба і кохання" має чотири рівні. Перші два рівні - це тестові завдання, їх 6. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Третій рівень має три завдання: два із них на встановлення відповідностей, одне - на послідовність. Учні можуть отримати ще три бали. Четвертий рівень (творчий) дається декілька питань, обрати тільки одне із них. Правильність виконання принесе ще три бали. Загалом - 12 балів.

Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Дружба і кохання» (різнорівневі завдання)

 

Мета: перевірити рівень засвоєних знань по темі «Дружба і кохання»; розвивати навички добору аргументів з метою доведення висловлених міркувань; виховувати творчу особистість, здатну висловлювати власне судження про прочитаний твір.

 

Хід уроку

  1. Орг.момент.
  2. Повідомлення теми та мети уроку.
  3. Робота по новій темі.
  • Ознайомлення із завданнями контрольної роботи.
  • Критерії оцінювання роботи.

І – ІІ рівень. Тест

  1. Хто із письменників навчався у Ліцеї? а) Шолом – Алейхем; б) Пушкін;

в) Симонов.

  1. Дата заснування Ліцею: а) 19 жовтня; б) 19 листопада; в) 19 грудня.
  2. Хто є біблійними героями «Пісні над піснями»: а) Бузя і Шимек; б) Ольга і Шолом; в) Соломон і Суламіф.

4.  Яка була найзаповітніша мрія Шимека? а) щоб швидше настала Пасха; б) щоб Бузя ніколи не сумувала; в) щоб знятися з Бузею у височінь, до хмар.

5. Що сталося у суботу після Зелених свят? а) Шимек одружився з Бузею; б) Бузя одружилася з іншим; в) батько простив Шимека за непослушність.

6. Яка поезія присвячена Джин Армор: а) «Жди мене…»; б) «Коли настав чудовий май»;

в) «Любов».

 

ІІІ рівень

  1. Знайдіть відповідність між прізвищами та  їхньою зайнятістю  (за віршем Пушкіна «19 жовтня»):
  1. Матюшкін                                      а) дипломат, міністр іноземних справ
  2. Дельвіг                                           б) поет
  3. Пущин                                            в) видавець, перший почав друкуватися
  4. Горчаков                                        г) дипломат в Італії
  5. Корсаков                                       д) служив на флоті

4а, 3б, 2в, 5г, 1д.

 

  1. Встановіть відповідність між поетами та сторінками їхнього життя:
  1. Гейне                     а) закохався у актрису
  2. Бернс                     б) закохався у кузину
  3. Симонов                в) закохався в багату дівчину

1б, 2в, 3а

  1.  Встановіть  хронологічну послідовність частин твору Шолома –Алейхема «Пісня над піснями»:

А) «Ідемо по зелень»

Б) «У суботу після Зелених свят»

В) «Бузя»

Г) «Тієї ночі»       1в, 2а, 3г, 4б.

 

І\/ рівень (одне із завдань)

  1. Моє враження від повісті Шолома – Алейхема «Пісня над піснями». Що приваблює в цій книжці різні покоління?
  2. Краса кохання в поезіях Гейне, Бернса.
  3. У чому полягає актуальність вірша Симонова «Жди мене…» для наших днів?
docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
6409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку