Урок " Контрольна робота за темою "Історичне минуле в літературі" 7 клас

Про матеріал
Конспект уроку містить тестові запитання для контрольної роботи з теми "Історичне минуле в літературі" (В. Скотт, "Айвенго", В. Биков, "Альпійська балада", поезії К. Галчинського, А. Маргула-Шпербера, Б. Окуджави)
Перегляд файлу

Контрольна робота за темою «Історичне минуле в літературі» (тести)

Мета: закріпити знання учнів; виявити рівень знань, умінь та навичок для контролю й корекції; розвивальна: розвивати пам'ять, образне й логічне мислення, уміння відповідати на питання; сприяти формуванню поваги до загальнолюдських цінностей на матеріалі літературних творів.

Обладнання: тестові завдання.

Тип уроку: урок контролю і корекції знань.

                                                             Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь та навичок

1. Пояснення вимог до виконання тестових завдань

2. Виконання контрольної роботи

І варіант

Вальтер Скотт «Айвенго»

1.В.Скотт – засновник жанру…А) новели; б) балади; в) історичного роману; г) соціально-побутової повісті.

2.  Від чого страждав народ в романі?

А) від непомірних податків;т    Б) від жорстокого правління королів;    В) від міжусобних війн

3. У чому звинуватили Ребеку?      А) у чаклунстві;   Б) у шахрайстві;   В) у змові;     Г) у зрадництві.

4. Хто ховався під маскою Чорного Лицаря?

А) Робін Гуд;    Б) Айвенго;    В) Бріан де Буагільбер;    Г) Річард І.

Василь Биков «Альпійська балада»

5. Головні герої втекли з полону внаслідок:       А) бунту полонених;   Б) вбивства охорони;    В) вибуху на заводі;    Г) добре продуманого плану.

6. Іван Терешко не зміг врятуватися від переслідувачів, тому що:

А) його було тяжко поранено й він не міг рухатися;

Б) він вирішив повернутися на завод, щоб помститися ворогам;

В) він захищав Джулію й не міг стрибнути в прірву.

7. Яка думка містилася у фіналі твору?

А) розповісти читачам про життя Джулії;       Б) розповісти читачам про майбутнє життя без війни;   В) довести, що Іван – справжній герой;

Г) довести, що кохання та життя завжди перемагають.

8. Трагедію Другої світової війни зображували такі письменники, як…

   А) Р.Стівенсон, К.І.Галчинський, В.Скотт; Б) В.Биков, А.Міцкевич, Б.Окуджава;   В) Л.Уліцька В.Скотт, Б.Окуджава;    Г) В.Биков, К.І.Галчинський, А.Маргул-Шпербер

9. Кохана для автора «Листа полоненого» К.Галчинського:
А)подих;                              Б)пісня;                               В)щастя?
10 .Солдати Вестерплятте захищали:

А)Гданську бухту; Б)Варшаву; В)Краків?
11.Як перекладається назва концтабору Бухенвальд в поезії А.Маргула–Шпербера:     А) «ліс сосен»;   Б)  «ліс яворів»;                   В) «ліс буків»?
12 .Де знаходився концтабір Бухенвальд:

А)біля Дрездена;  Б)біля Веймара; В)біля Франкфурту?


Історичне минуле в літературі   ІІ варіант                                                                                      

Вальтер Скотт «Айвенго»

1.Роман «Айвенго» написаний на основі подій:
а)шотландської історії;          б)англійської історії;            в)історії Франції?
2.Захисником стародавніх звичаїв та традицій в романі «Айвенго» виступає:
а)Король Річард;                    б)Айвенго;                           в)Седрик Сакс?
3.Тема роману «Айвенго»:         а)боротьба англосаксів із завойовниками, феодальні чвари;
б)повернення королем Річардом та його васалом Айвенго своїх прав та маєтків;
в)боротьба шотландців проти англосаксів?
4.Про кого сказано в романі: «ніколи вінець рицарства не був покладений на більш достойне чоло»:           а)Айвенго;        б)Седрик Сакс;        в)Річард Левове Серце?
Василь Биков «Альпійська балада»

5.Головний герой повісті В.Бикова «Альпійська балада» народився:    а)в Україні;    б)в Білорусії;   в)в Росії?
6.Як вдалося врятуватися Джулії («Альпійська балада» В.Бикова):   а)сніг врятував її життя;            

б)Іван ціною власного життя рятує дівчину;          в)Джулія і Іван обирають різні шляхи втечі?

7. Які почуття в Івана викликала неочікувана зустріч із Джулією?         а) Іван щиро зрадів дівчині;                      б) хлопець одразу закохався у Джулію;        в) Іван сприйняв Джулію як неприємний тягар.
8.Тема повісті В.Бикова «Альпійська балада»:     а)зображення традиції Другої світової війни; б)протиставлення сили дружби й кохання світу насильства.

9. Яка думка міститься у фіналі повісті В. Бикова «Альпійська балада»?    а) Розповісти читачам про життя Джулії;          б) захистити пам'ять Івана;

в) наголосити, що кохання та життя завжди перемагають війну та смерть;

10. Гімн патріотизму та самозреченню в ім’я Вітчизни звучить в словах ліричних героїв твору

а) К.І. Галчинського ««Пісня про солдатів Вестерплятте»;

б) А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»;

в) Б. Окуджави «До побачення, хлопчики».

11. Поезія «Лист полоненого» належить до:     а)німецької поезії;  б)польської поезії;     в)англійської поезії?

12. Чому ліричний герой поезії А. Маргул-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд» не може згадувати своє дитинство?

а) Ліричному героєві крає серце      б) не хоче згадувати нещасливе дитинство;    в) тужить за батьками;       г) війна увірвалася у дитинство героя.

 

ІV. Підсумки уроку.
 

 

 


 

 

doc
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
2181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку